W ciągu pięciu miesięcy od premiery, liczba sprzedanych smartfonów Huawei P20 Pro i P20 przekroczyła już 10 milionów egzemplarzy. Flagowe smartfony producenta cieszą się wyjątkową popularnością na kluczowych rynkach, między innymi w Chinach i Europie Zachodniej, dlatego Huawei rozszerza ofertę o nowe, oryginalne kolory P20 Pro – Morpho Aurora i Pearl White.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani tak dobrym przyjęciem naszych smartfonów przez rynki na całym świecie. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że droga którą obraliśmy, czyli zaskakiwanie konsumentów innowacyjnymi rozwiązaniami, a tym samym wyznaczanie trendów w elektronice użytkowej, jest słuszna – powiedział Kevin Ho, prezes Handset Business Huawei Consumer Business Group.
P20 Pro w nowych kolorach
Podczas targów IFA 2018, Huawei pochwalił się wynikami sprzedaży smartfonów z najnowszej linii P oraz zaprezentował nowe, gradientowe kolory P20 Pro: Morpho Aurora i Pearl White. Tworząc barwy, producent po raz kolejny zainspirował się kolorami natury. Inspiracją dla Morpho Aurora był motyl Morpho, a Pearl White nawiązuje do elegancji pereł.
O Huawei Consumer Business Group
Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer BG: consumer.huawei.com/pl.
Źródło/Fot: Huawei