Klienci Virgin Mobile z internetu mobilnego korzystali w święta tyle samo, co w dzień powszedni

28 440 GB danych zużyli łącznie klienci Virgin Mobile w Wigilię – tak wynika z zaprezentowanych przez sieć statystyk. To zaledwie 5,6% danych mniej niż w zwykły dzień poprzedzający święta. To pokazuje, że mimo świąt lubimy korzystać z Internetu na smartfonach.

Minione święta okazały się równie dobrym czasem do korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych, co dni powszednie. Warto jednak spojrzeć na te dane trochę szerzej. Z danych Virgin Mobile wynika, że przez trzy dni 24-26 grudnia 2017 zużyto łącznie 85 242 GB danych. Dla porównania w trzy dni poprzedzające święta tj. 21-23 grudnia 2017 użytkownicy wykorzystali 89 858 GB danych. Wynika z tego, że przez święta zużyto tylko o 5,4% mniej danych niż w normalne dni. Te dane mówią dużo o zachowaniach użytkowników.

Dużo korzystamy z aplikacji

Wydawać by się mogło, że święta to czas, który spędzamy głównie z rodziną przy stole lub na innych aktywnościach. Tymczasem dane o zużyciu pokazują, że mimo świąt użytkownicy chętnie korzystają z internetu na urządzeniach mobilnych.

Powodów jest z pewnością klika. Najważniejszy jest pewnie ten, że dostęp do sieci pozwala być w stałym kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi, szczególnie w święta. Dlatego korzystając z podręcznych urządzeń podłączonych do internetu można wysyłać np. życzenia czy dzielić się niezapomnianymi chwilami z bliskimi. Powodu są z pewnością różne. Ciekawe jest to, że do tych czynności często wykorzystuje się popularne aplikacje takie jak np. Facebook, Messenager, Twitter, a niekiedy jeszcze GG czy ask.fm. Na te właśnie aplikacje w samą Wigilię zużyto 4 831 GB danych, a przez całe święta było to 13023 GB. To zaledwie o 13% mniej w porównaniu z trzema przedświątecznymi dniami.

Zużycie danych mobilnych będzie rosło

Nikt już nie ma wątpliwości, że zużycie danych mobilnych w Polsce będzie rosło. Potwierdzają to statystki jak i dane operatorów telekomunikacyjnych. Świadczy o tym również, to jak chętnie klienci korzystają z promocji, w których mogą otrzymać dodatkowy transfer danych. – Dla przykładu tylko w trakcie jednej naszej grudniowej promocji, aż ćwierć miliona klientów skorzystało z bonusu. To pokazuje nieustające zapotrzebowanie Polaków na dostęp do mobilnego Internetu. Rozwój infrastruktury umożliwiający wprowadzenie 5G i zwiększenie przepustowości sieci będzie zapewne istotną przewagą konkurencyjną operatora, który wprowadzi to jako pierwszy – mówi Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska.

Źródło/Fot: Virgin Mobile

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
rasso Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
rasso
Gość
rasso

Dziewica to fajna sieć, niestety powolna w innowacyjności, mam nadzieje że nie skończy jak Super GaduAIR które było najlepsze w swojej prostocie oraz najbardziej innowacyjne nawet aktualnie, niestety przez brak reklam sieć upadła.