Sieć komórkowa KLUCZ Mobile przywróciła możliwość przenoszenia numerów – informuje komunikat umieszczony na oficjalnej stronie internetowej operatora. Wg niego proces ponownie działa od 1 kwietnia b.r.
Proces przenoszenia numerów nie działał od 1 marca b.r., czyli od momentu, gdy operator stracił platformę MVNE, a dokładniej rzecz biorąc dostawcę takiej platformy (więcej >>). Teraz, wg oficjalnego komunikatu operatora, proces już działa, jednak wszystko wskazuje na to, że klienci, którzy złożyli swoje wnioski w dniach 28.02-28.03, będą musieli zrobić to jeszcze raz.
Spółka Klucz Telekomunikacja informuje, iż z dniem 1 kwietnia 2019 została przywrócona możliwość przenoszenia przydzielonego numeru telefonu przy zmianie dostawcy usług telekomunikacyjnych.
Zwracamy się z prośbą o ponowne wysłanie wniosków o przeniesienie numeru, złożonych w dn. 28.02- 28.03.2019.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
– głosi oficjalny komunikat operatora.
Jak informowali nas Czytelnicy KLUCZ Mobile w marcu w ogóle nie rozpatrywał wniosków o przeniesienie numeru, przez co sprawą zainteresował się Urząd Komunikacji Elektronicznej (więcej >>).
Przypominamy, że aby złożyć nowy wniosek o przeniesienie numeru, należy najpierw anulować stary. Można to zrobić u operatora, u którego wniosek został złożony. Brak anulowania starego wniosku spowoduje automatyczne odrzucenie nowego, ponieważ jednocześnie dla jednego numeru może toczyć się tylko jeden taki proces.
Niestety nadal nie ma informacji na temat tego, kiedy powróci dostęp do panelu klienta (w tym bilingów) oraz możliwość składania wniosków o przeniesienie numeru za pośrednictwem strony internetowej operatora.
Źródło/Fot: wł / KLUCZ Mobile
To sukces na skalę światową.. a nie zaraz.. to obowiązek.. Jak nie będzie konsekwencji to za chwilę będą kolejne problemy i tak do czasu, aż ostatni użytkownik nie zmieni sieci co może być bardzo szybko. Jeśli ktoś uważa, że liczy się tylko cena to jest w błędzie. Liczy się głównie jakość, obsługa, wartości dodane (nie podstawowe usługi).
Nowe wnioski złożone 05/04/2019 z wyznaczonym terminem na wczoraj ciągle wiszą ze zwzględu na brak przesłania komunikatu E06 przez Klucz 😉