Sieć komórkowa KLUCZ Mobile udostępniła – wreszcie – klientom chcącym przenieść swój numer telefonu do Klucz Telekomunikacji Sp. z o.o. formularz elektroniczny do składania wniosków o przeniesienie numeru. Opcja ta była niedostępna od początku marca b.r.
Jeszcze wczoraj pisałem o tym, że na oficjalnej stronie internetowej KLUCZ Mobile wciąż nie ma formularza do przeniesienia numeru (więcej >>). Dzisiaj taki formularz już jest na oficjalnej stronie internetowej operatora (link >>).
1 marca klienci KLUCZ Mobile całkowicie utracili możliwość przenoszenia swoich numerów do i z KLUCZ Mobile. Po miesiącu przerwy (1 kwietnia b.r.) możliwość przenoszenia numerów została przywrócona, jednak na stronie internetowej operatora wciąż nie było żadnego formularza przeznaczonego do tego właśnie celu.
Wciąż nie ma żadnego formularza do rejestracji karty na odległość (za pośrednictwem kuriera). Niestety z powodu braku komunikatów operatora nie wiemy, czy operator zamierza taką opcję udostępnić i nad nią pracuje, czy skupi się jedynie na możliwości rejestracji kart w punktach Plusa oraz w pozostałych punktach (niezależnych) sprzedających startery operatora.
Strona internetowa operatora wciąż nie oferuje też możliwości logowania się do panelu klienta. Ta funkcjonalność również od 1 marca b.r. jest niedostępna.
Sieć komórkowa KLUCZ Mobile działa na zasięgu sieci Plus.
Źródło/Fot: KLUCZ Mobile, wł / Print Screen
Podobno od jakiegoś czasu praktycznie nie można dodzwonić się na infolinię (BOK) Klucza i kontakt z operatorem jest bardzo utrudniony, czy redakcja mogłaby to sprawdzić?
Witaj,
utrudniony kontakt z BOK wynika z dużej liczby zgłoszeń technicznych (telefonicznych i mailowych) spowodowanych kłopotami z połączeniami międzynarodowymi na niektórych kierunkach.