KLUCZ Mobile zawiesza promocję dla przenoszących numer – “Rażąca nieuczciwość pewnych użytkowników”

KLUCZ Mobile – wirtualny operator telefonii komórkowej oferującej tanie połączenia międzynarodowe i krajowe – zawiesza promocję dla przenoszących numer do KLUCZ Mobile z innych sieci, w ramach której użytkownik otrzymywał 10 zł na start.

Jako powód operator wymienia rażącą nieuczciwość pewnych użytkowników. Jak informuje operator na swoim oficjalnym profilu na Facebooku, niektórzy użytkownicy migrowali swoje numery “tam i z powrotem” co miesiąc, każdorazowo odbierając bonus.

KLUCZ Mobile dodaje, że sprawa została już zgłoszona do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. To akurat dość dziwne brzmi, gdyż UKE odpowiada jedynie za faktyczną migrację numeru, nie zaś za regulaminy operatorów oraz inne kwestie (np. techniczne), które takie rzeczy umożliwiają i które znajdują się wyłącznie po stronie operatora.

O promocji, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do KLUCZ Mobile otrzymywali w prezencie na konto 10 zł, pisaliśmy w sierpniu 2015 roku (więcej >>).

Teraz operator chce mieć najwyraźniej wszystko pod kontrolą i każdy, kto jest zainteresowany przeniesieniem numeru z innej sieci do KLUCZ Mobile, po wypełnieniu wniosku może zadzwonić na numer BOK 727 899 999, gdzie operator zaproponuje specjalną ofertę bonusową.

Źródło/Fot: KLUCZ Mobile, wł

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

8
Dodaj komentarz

avatar
6 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
OnlySamsungDamiaNMarcinDustinRomcio Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Mirek
Gość
Mirek

Dokładnie się zgadzam z komentarzem w artykule! Np. jak ja po 1,5 roku wróciłem do Lycamobile, to już nie otrzymałem 20 zł do pierwszych czterech doładowań. O tym, czy zostanie przyznany bonus decyduje operator a nie UKE. Mogli nie dawać a nie w dziwny sposób tłumaczyć się 🙂

Romcio
Gość
Romcio

Dokładnie. Sami są sobie winni. Gdzie regulamin? Nie ma, a więc co nie zakazane, to dozwolone! Nie umniejsza to żałosnego zachowania klientów

Dustin
Gość
Dustin

Przedmówcy może mają trochę racji ale ja nie rozumiem takiego zachowania. Zwykła wieś, cebularstwo.

DamiaN
Gość
DamiaN

W Polsce takie cwaniactwo to niestety norma… i to jeden z powodów, dla którego pod względem rozwoju jeszcze długo nie dogonimy krajów cywilizowanych. Jak mawiał klasyk – “Polska to dziki kraj”.

Marcin
Użytkownik
Marcin

I co teraz UKE ma z takim donosem zrobić? Chyba do muzeum humoru wysłać. Morozov zamiast się żalić jak to Polacy go legalnie wycackali, powinien zmienić regulamin przyznawania bonusu za MNP np. po doładowaniu jakąś konkretną kwotą i po sprawie. Bez zbędnego szumu medialnego, który nikomu dobrego pijaru nie robi.

Dustin
Gość
Dustin

Wystarczy spojrzeć na profile opów, same roszczenia. Kiedy to, kiedy tamto, dlaczego tyle, kiedy obniżki Żal Żal Żal

DamiaN
Gość
DamiaN

Niektórzy narzekaliby nawet jakby było za darmo. Wtedy by jęczeli, że operator powinien im dopłacać za korzystanie.

OnlySamsung
Gość
OnlySamsung

Klucz niech się tak nie napina, bo mając trzech użytkowników na krzyż może szybko zniknąć z rynku