Kolejne problemy klientów a2mobile – poważna awaria połączeń

Od 11 marca trwają kolejne problemy techniczne w a2mobile. Kolejne, ponieważ już latem ubiegłego roku użytkownicy tej należącej do Premium Mobile marki mieli sporo problemów (więcej >>). Operator miał wówczas dwie poważne i dotkliwe awarie w krótkim odstępie czasu. Teraz pojawiają się kolejne problemy, utrudniające lub nawet uniemożliwiające korzystanie z niektórych usług. Co takiego znowu się dzieje z a2mobile?

Klienci a2mobile od kilku dni raportują, że wiele osób nie może się do nich dodzwonić. Z dużym opóźnieniem docierają także wiadomości SMS. Wcześniej klienci raportowali również problemy z działaniem usług wychodzących, ale ten problem – jeśli faktycznie występował na masową skalę – chyba został już opanowany.

Już w środę 11 marca b.r. sieć a2mobile poinformowała na swoim oficjalnym profilu na Facebooku o problemach:

Szanowni Klienci, informujemy, że mogą wystąpić chwilowe problemy z połączeniami i obecnie trwają prace, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usługi. Przepraszamy za utrudnienia.

Geplaatst door a2mobile op Woensdag 11 maart 2020

Komunikat mówił o “chwilowych” problemach i nie wyjaśniał ich przyczyn ani nie wskazywał przybliżonego czasu ustąpienia utrudnień. Niestety, “chwilowe” problemy okazały się poważniejsze.

Wczoraj, tj. 12 marca b.r., operator wydał za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku kolejny komunikat, który nie mówił już o chwilowych problemach:

Szanowni Klienci, Przepraszamy za niedogodności wynikające z niezależnych od nas problemów technicznych (przecięcie…

Geplaatst door a2mobile op Donderdag 12 maart 2020

Wg komunikatu winny jest… przecięty światłowód.

Czytając komentarze użytkowników a2mobile widać wyraźnie, że problemy wciąż nie zostały należycie rozwiązane (stan na wieczór 13 marca). Nadal wielu klientów skarży się na kłopoty z realizacją połączeń przychodzących.

Trzeba przyznać, że ta poważna i dotkliwa awaria przytrafiła się a2mobile w niezbyt szczęśliwym momencie (najdelikatniej mówiąc). W Europie, w tym także w Polsce, szerzy się epidemia koronawirusa (SARS-CoV-2) wywołującego chorobę COVID-19. Trwa intensywna kampania społeczna zachęcająca wszystkich do pozostania w domach i nieopuszczania ich bez ważnego powodu. W takich właśnie chwilach sieci komórkowe powinny stawać na wysokości zadania, gdyż kontakt z najbliższymi jest teraz szczególnie ważny. Marka a2mobile oblała ten egzamin.

Warto zaznaczyć, że klienci Premium Mobile (abonamentowi) nie doświadczają żadnych utrudnień. Tu wszystko działało i działa jak należy.

A2mobile nie podaje od wczoraj żadnych nowych komunikatów. Nie wiadomo więc, czy sytuacja wraca do normy.

Podobnego pecha co do okresu, w którym występują jakieś poważne problemy, miała sieć Virgin Mobile, która w Boże Narodzenie musiała wysyłać do świętujących klientów SMS-y, że… hakerzy wykradli z bazy danych operatora ich wrażliwe dane osobowe (więcej >>).

Sieć komórkowa a2mobile działa na zasięgu sieci Plus, jednak problemy klientów tego operatora nie mają nic wspólnego z Plusem.

Źródło/Fot: a2mobile, wł

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

2
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
gośćMichał Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Michał
Gość

Coraz gorzej dzieje się z tą siecią. Mam nadzieję, że są w stanie poradzić sobie szybko i sprawnie z problemem. Tyle w tym wszystkim dobrego, że telefon mi się zepsuł więc tak, czy inaczej nie odczuwam chwilowych problemów.

gość
Gość
gość

Te problemy występują nadal. Właśnie mam taką sytuację że nie mogę wykonać połączenia ani wysłać sms. Dodzwonić się do mnie można