MVNO-GSM.PL Innowacyjny blog telekomunikacyjny

Blog o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Awarie MVNO

Kolejne problemy klientów a2mobile – poważna awaria połączeń

Od 11 marca trwają kolejne problemy techniczne w a2mobile. Kolejne, ponieważ już latem ubiegłego roku użytkownicy tej należącej do Premium Mobile marki mieli sporo problemów (więcej >>). Operator miał wówczas dwie poważne i dotkliwe awarie w krótkim odstępie czasu. Teraz pojawiają się kolejne problemy, utrudniające lub nawet uniemożliwiające korzystanie z niektórych usług. Co takiego znowu się dzieje z a2mobile?

Klienci a2mobile od kilku dni raportują, że wiele osób nie może się do nich dodzwonić. Z dużym opóźnieniem docierają także wiadomości SMS. Wcześniej klienci raportowali również problemy z działaniem usług wychodzących, ale ten problem – jeśli faktycznie występował na masową skalę – chyba został już opanowany.

Już w środę 11 marca b.r. sieć a2mobile poinformowała na swoim oficjalnym profilu na Facebooku o problemach:

Szanowni Klienci, informujemy, że mogą wystąpić chwilowe problemy z połączeniami i obecnie trwają prace, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usługi. Przepraszamy za utrudnienia.

Gepostet von a2mobile am Mittwoch, 11. März 2020

Komunikat mówił o “chwilowych” problemach i nie wyjaśniał ich przyczyn ani nie wskazywał przybliżonego czasu ustąpienia utrudnień. Niestety, “chwilowe” problemy okazały się poważniejsze.

Wczoraj, tj. 12 marca b.r., operator wydał za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku kolejny komunikat, który nie mówił już o chwilowych problemach:

Szanowni Klienci, Przepraszamy za niedogodności wynikające z niezależnych od nas problemów technicznych (przecięcie…

Gepostet von a2mobile am Donnerstag, 12. März 2020

Wg komunikatu winny jest… przecięty światłowód.

Czytając komentarze użytkowników a2mobile widać wyraźnie, że problemy wciąż nie zostały należycie rozwiązane (stan na wieczór 13 marca). Nadal wielu klientów skarży się na kłopoty z realizacją połączeń przychodzących.

Trzeba przyznać, że ta poważna i dotkliwa awaria przytrafiła się a2mobile w niezbyt szczęśliwym momencie (najdelikatniej mówiąc). W Europie, w tym także w Polsce, szerzy się epidemia koronawirusa (SARS-CoV-2) wywołującego chorobę COVID-19. Trwa intensywna kampania społeczna zachęcająca wszystkich do pozostania w domach i nieopuszczania ich bez ważnego powodu. W takich właśnie chwilach sieci komórkowe powinny stawać na wysokości zadania, gdyż kontakt z najbliższymi jest teraz szczególnie ważny. Marka a2mobile oblała ten egzamin.

Warto zaznaczyć, że klienci Premium Mobile (abonamentowi) nie doświadczają żadnych utrudnień. Tu wszystko działało i działa jak należy.

A2mobile nie podaje od wczoraj żadnych nowych komunikatów. Nie wiadomo więc, czy sytuacja wraca do normy.

Podobnego pecha co do okresu, w którym występują jakieś poważne problemy, miała sieć Virgin Mobile, która w Boże Narodzenie musiała wysyłać do świętujących klientów SMS-y, że… hakerzy wykradli z bazy danych operatora ich wrażliwe dane osobowe (więcej >>).

Sieć komórkowa a2mobile działa na zasięgu sieci Plus, jednak problemy klientów tego operatora nie mają nic wspólnego z Plusem.

Źródło/Fot: a2mobile, wł

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

5 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
Michał
3 miesięcy temu

Coraz gorzej dzieje się z tą siecią. Mam nadzieję, że są w stanie poradzić sobie szybko i sprawnie z problemem. Tyle w tym wszystkim dobrego, że telefon mi się zepsuł więc tak, czy inaczej nie odczuwam chwilowych problemów.

gość
gość
3 miesięcy temu

Te problemy występują nadal. Właśnie mam taką sytuację że nie mogę wykonać połączenia ani wysłać sms. Dodzwonić się do mnie można

Gienek
2 miesięcy temu

Kiedyś miałem tam numer ale olałem a2 bo to jest padaczka i dno. Szkoda nerwów. Nie warto dla kilku złotych się szmacic z a2mobile

Alfredo
Alfredo
2 miesięcy temu

A2 mobile do mnie się nie można zawsze dodzwonić ,rozmowy poradziło przerywac o czym pisano w necie.Warto dołożyć było 5zł i znalazłem sieć nową więcej gb gdzie nie przepadają srodki .Robienie ludzie w bambuko a potem narzekają .

GreG
GreG
2 miesięcy temu

jaka sieć tacy klienci,wybieracie gówno.?to i gówno macie-smacznego..!

5
0
Skomentujx
()
x