We wrześniu i październiku br. uczestnicy programu mogli cieszyć się dodatkowym darmowym Internetem. W akcji wzięły udział szkoły podstawowe i ponadpodstawowe z różnych regionów Polski.
Lyca Mobile na początku roku szkolnego przekazała na ręce dyrektorów szkół pięć tysięcy bezpłatnych starterów z 40 GB darmowego Internetu dla uczniów. Do akcji przyłączyło kilkadziesiąt szkół z województw mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego, opolskiego, warmińsko-mazurskiego i podkarpackiego. Uczniowie chętnie skorzystali z oferty dodatkowych GB, zwłaszcza w miejscowościach, gdzie na przełomie września i października rozpoczęło się prewencyjne nauczanie hybrydowe.
Program „Łap wiedzę z Lyca Mobile” został uruchomiony, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymywali dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.
Lycamobile przekazywała karty SIM za pośrednictwem dyrektorów szkół. Do ogólnopolskiej inicjatywy przyłączyły się szkoły podstawowe, zawodowe, licea i technika, którym bliska jest akcja zorganizowana przez operatora. Jak podkreslali dyrektorzy i nauczyciele z tych placówek pandemia pokazał, że nie wszyscy uczniowie mają tak swobodny dostęp do internetu.
– Jestem przekonany, że dzięki inicjatywie ułatwiamy dostęp do Internetu wielu uczniom, dla których z różnych względów jest on utrudniony lub niewystarczający. Takie działania są spójne z naszym DNA i podkreślają wartości: humanizm, zaufanie, wiarygodność, jakość, dostępność, którymi kierujemy się na co dzień – mówił na początku akcji Bartłomiej Wierzbicki, Dyrektor Sprzedaży Lycamobile w Polsce.
Chcesz wiedzieć co ciekawego dzieje się w ofertach sieci komórkowej Lycamobile? Zajrzyj tutaj >>. Więcej informacji o Lycamobile można znaleźć również na naszym Facebooku oraz Twitterze.
Źródło/Fot: Lycamobile
Rzesza młodych skorzystała XD
Ze 20 osób?
Lyca t o sieć która opiera się na KŁASTWIE i CWANIACTWIE
Lycamobile traci na współpracy z Plusem. Słaba sieć tj. zasięg, poziom internetu. Ja osobiście nie spotkałem się ze słabą obsługą klienta ze strony Lycamobile.