Administratorem Twoich danych osobowych jest MVNO-GSM.PL z siedzibą w: Lubień 4; 14-140 Miłomłyn. Dane kontaktowe Administratora danych: jacek[at]mvno-gsm.pl. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody w celach związanych z rejestracją i utrzymaniem konta w serwisie MVNO-GSM.PL. Jako Użytkownik masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, jednak jej cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych, jednak nie dłużej niż do momentu usunięcia konta w serwisie. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu korzystania z serwisu MVNO-GSM.PL. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich edycji, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
MVNO-GSM.PL Innowacyjny Blog Telekomunikacyjny
Jesteśmy zarejestrowanym w rejestrze dzienników i czasopism tytułem prasowym.
Adres redakcji:
MVNO-GSM.PL Innowacyjny Blog Telekomunikacyjny
Jacek Krajza
Lubień 4
14-140 Miłomłyn
Redaktor naczelny – Jacek Krajza (e-mail: jacek[at]mvno-gsm.pl)
—————————————————————————————————————
W każdej sprawie możesz się z nami skontaktować poprzez poniższy adres e-mail:
e-mail: kontakt[at]mvno-gsm.pl
Na wszystkie maile staramy się odpowiadać możliwie najszybciej.
Zapraszamy również na oficjalny profil MVNO-GSM.PL na FB:
www.facebook.com/mvnogsm
, za pomocą którego również można się kontaktować.
>> Informacje prasowe można wysyłać na adres kontakt[at]mvno-gsm.pl <<
Witam – tak się zastanawiam jak piszecie o mvno dlaczego ani słowa nie ma o nowym mvno na zasięgu plusa – SFERIA – przecież oni też mają ciekawą ofertę??
Dzięki za komentarz i uwagę!!! Sferia pojawi się po weekendzie. Sferia od niedawna działa jako MVNO. Po prostu nie zdążyliśmy, ale szybko naprawimy błąd.
Dojdzie Sferia i kilka innych MVNO (bardzo mało znanych, ale działających).
Pozdrowienia!
Dlaczego w danych APN dla Aero znajduję informację, że (wszystkie poniższe) łączą się przez *99# a to Duda prawda!
Na stronach Areo znajdujemy dane: 99!!! i wtedy się połączy.
Jak poprawię na *99# niestety nie. Sprawdzone na 2 modemach różnych producentów.
W jakim celu wprowadzacie w błąd?
Jaką mam szansę, że reszta danych to bzdury???
Właśnie odpisuję na ten komentarz używając Aero2, w którym mam wpisane (tu i na 2 innych modemach) *99# 🙂
Nawet Aero2 każe wpisać *99#.
http://aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja/Jak-zalogowac-sie-do-Bezplatnego-Dostepu-do-Internetu-Huawei-E31
No właśnie, dlaczego mielibyśmy wprowadzać w błąd? 😉 Aero2 też wprowadza w błąd? 🙂
Proszę sprawdzić, czy Pana urządzenie przypadkiem automatycznie nie dodaje „*” i „#”, choć nie spotkałem się z taką sytuacją jeszcze.
Gdzie na stronie Aero2 jest informacja o numerze dostępowym 99?
Pozdrawiam 🙂
Wasza strona w nowej odsłonie jest totalnie przeładowana informacjami, które się dublują 2-3 krotnie na głównej stronie. Szukając najnowszych wpisów, nie wiem w której grupie wiadomości ich szukać. Za dużo powtarzających się obrazków, za dużo powtarzających się wiadomości. Poprzednia Wasza strona była ascetyczna do bólu, teraz jest wręcz przeciwnie – przerost formy nad treścią.
Mam ten sam problem i zdanie 😉 .
Odnośnie uwag napisałem poniżej. Co no orientacji się w nowej stronie to od góry: – slider (wpisy zasługujące na szczególną uwagę i artykuły, ta część będzie od kwietnia się mocno rozwijać, będą tam porównania, analizy, i kilka nowości o czym w kwietniu) – informacje tylko o MVNO (najważniejsza tematyka strony) – pod MVNO informacje o MNO & Aero2 – i dalej wszystkie wpisy. W kwietniu na samym dole (pod wszystkimi wpisami) dojdą jeszcze sekcje dla DAB+ i DVB-T. Wszystko związane jest z planowanym rozwojem tematyki strony. Niestety, tematyka MVNO cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem, stąd konieczność poszukiwania innych tematów, aby… Czytaj więcej »
Witam,
wszystkie uwagi zbieram i na pewno będą one wzięte pod uwagę przy ostatecznej wersji strony w nowej odsłonie. Póki co strona działa w wersji beta. Rozważam też możliwość przełączania do starszej wersji.
Pozdrawiam,
JacekK
Co do rozszerzenia tematyki, to jestem za. Tylko ciężko połapać się w tym wszystkim, szczególnie osobom takim jak ja, którzy wchodzą na stronę raz na parę dni i oczekują czytelności i przejrzystości strony. Ja wiem, ze dla Ciebie jest to proste i logiczne, ale my – czytelnicy, powinniśmy poruszać się po Waszej stronie intuicyjnie bez żadnych problemów, a nie zastanawiać się, co autor miał na myśli tworząc taki a nie inny układ ramowy strony. Może lepsze by jednak były zakładki o danej tematyce?
Szukałem info o ustawieniu internetu w telefonie w sieci T-Mobile i co?Trzy podpowiedzi i dalej nic a internet jak nie działał tak nie działa.Jak mam ustawić internet w telefonie w sieci T-Mobile?Ktoś może wie?Jak tak to proszę o esa na numer 737442232 z konkretami.Dziękuję
Witam,
tu ma Pan informacje o danych niezbędnych do konfiguracji internetu w T-Mobile:
http://mvno-gsm.pl/konfiguracja-internetu/
Wystarczy uzupełnić numer dostępowy, jeśli nie jest wypełniony domyślnie (*99#) oraz w pole APN wpisać „internet”. Jeśli internet jednak wciąż nie działa, należy sprawdzić ustawienia urządzenia (czy jest np. włączona transmisja danych) oraz upewnić się, czy na koncie u operatora włączona jest usługa transmisji danych.
Pozdrawiam
Wyjątkowo ciekawa strona bez wątpienia będę częściej ją czytać. Nie mogę się doczekać kiedy przeczytam następne treści.
Pojemniki do segregacji smieci
Witam.
Przebywam na terenie UK. Kupilam numer. Na likemobile konto doladowalam. Polaczenia mozna wykonywac ale nie mam dostepu do internetu. Jak go aktywowac. Transfer danych jest wlaczony.
WITAM SERDECZNIE
Mam ogromny problem posiadam tel.marki LG K10 oraz Samsung A50 z polska karta lycamobile zarejestrowana w polsce Czesto jednak wyjezdzom do niemiec i do tej pory zawsze dzialal internet a ustawienia konfiguracji odbywaly sie bez problemu Obecnie nie moge kozystac z internetu gdyz nie moge ustawic odpowiednio telefony Czy ktos z państwa byłby tak uprzejmy i mi pomógł Chodzi o podanie wszystkich parametrow tych APN I HASEŁ itp. Najlepiej gdyby było można to na oba telefony bo w kazdym z nich inaczej sie to uatawia Bede wdzieczna za pomoc
pozdrawiam
Witam.Nie moge podlaczyc pakiet internetowy. Ktos podpowie?
Witam,
który dokładnie pakiet internetowy próbujesz podłączyć i w jaki sposób to robisz? Kodem? Jeśli tak – jakim?
Klucz mobile
Dlaczego nie ma kanałów Metro, zoom, nowa, wp, kobieta ? 2021-07-21
ja62@vp.pl
Dzień dobry,
Jeśli zaś problem występuje dłużej, proponuję sprawdzić instalację antenową i wyszukać kanały ponownie.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Jeśli zaś problem występuje dłużej, proponuję sprawdzić instalację antenową i wyszukać kanały ponownie.
Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o połączenia głosowe 2 g w t-mobile to nie ma Pan racji. T-mobile na 2 g ma HSVoice. Proszę to sprawdzić. Generalnie wszyscy polscy operatorzy mają HD voice na 2 g. Natomiast często zdarzało mi się w Plusie na 2 g że nie było HD voice. Natomiast problem jest inny ja często zauważyłem że w t-mobile telefon włączył mi się na 3g. Są takie miejsca w Polsce. Jeżeli wyłączą 3g włączył się 2 g. W takich miejscach można zapomnieć o internecie. Pamiętam że kiedyś telefony z Androidem na 2g nie miały rozmów w jakości HD voice. Obecnie już… Czytaj więcej »