TP-Link wzbogaca serię urządzeń biznesowych z serii Omada, uzupełniając ją o kontroler sprzętowy Omada Cloud OC200, który umożliwia zarządzanie siecią przez chmurę z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu. To idealne rozwiązanie sieciowe dla małych i średnich firm.
Kontroler OC200 został stworzony do centralnego zarządzania urządzeniami z serii Omada. Funkcje takie jak monitorowanie statystyk ruchu w czasie rzeczywistym i ich analiza poprzez wbudowane narzędzia wizualizacji danych, uwierzytelnianie gości za pomocą strony powitalnej, aktualizacja i restart systemu oraz łatwe skalowanie sieci, wspomogą rozwój każdej firmy.
OC200 wystarczy podłączyć do istniejącej sieci LAN – nie jest wymagane posiadanie komputera lub serwera z oprogramowaniem zarządzającym – takie rozwiązanie znaczenie obniża koszty wdrożenia.
Kontrolerem OC200 można zarządzać zdalnie poprzez chmurę, zarówno za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne z systemem iOS lub Android jak i przeglądarki WWW.
Urządzenie może być zasilane poprzez port Micro USB lub z wykorzystaniem standardu PoE 802.3af/at, co znacznie ułatwia instalację oraz obniża jej koszty. Drugi port USB przeznaczony jest do aktualizacji oprogramowania lub tworzenia kopii zapasowych konfiguracji sieci.
Producent zadbał o jakość i trwałość konstrukcji urządzenia oraz jego obudowy. Zaawansowany, wydajny chipset pozwala na użytkowanie OC200 nawet w firmach posiadających rozbudowane, wymagające sieci.
Specyfikacja techniczna urządzenia
- Scentralizowane zarządzanie siecią Wi-fi
- Zarządzanie siecią z chmury z dowolnego miejsca
- Obsługa PoE (802.3af/802.3at) umożliwiająca łatwą instalację
- Najwyższa jakość konstrukcji, wydajny chipset, trwała metalowa obudowa i port USB do automatycznego tworzenia kopii zapasowych
- Wygodne zarządzanie siecią za pomocą aplikacji Omada
- Wiele opcji logowania do sieci dla gości (Wi-fi Facebook, logowanie przez SMS, system Voucher)
Kontroler Omada Cloud jest dostępny w sprzedaży i objęty został 5-letnią gwarancją.
Źródło/Fot: TP-Link