Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie rozpoczyna sprzedaż smartfonów Meizu. W ofercie znajdują się modele M6, M6s, oraz Pro 7.
Maxcom, oficjalny i wyłączny dystrybutor marki Meizu w Polsce, planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy, sprzedać 100 tys. sztuk smartfonów nowej generacji marki Meizu. Aktualna oferta składa się z trzech modeli: M6, M6s, Pro 7, a w kolejnych miesiącach będzie rozszerzona o markowe akcesoria oraz nowe modele telefonów Meizu. Smartfony będą kierowane do szerokiego grona odbiorców z różnych przedziałów wiekowych, jednak główny nacisk położony zostanie na osoby poniżej 35 roku życia.
– Meizu to bardzo konkurencyjny produkt w stosunku jakości do ceny, w porównaniu do innych marek, dlatego nie dziwi nas duże zainteresowanie nową marką jakie obserwujemy – mówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom – Pierwsze zamówienia z różnych sieci otrzymaliśmy od razu po wprowadzeniu telefonów Meizu do naszych magazynów. Obserwujemy również zwiększenie ruchu na podstronach Meizu, co świadczy o tym, że marka ta była wyczekiwana przez konsumentów – dodaje.
Urządzenia Meizu są już dostępne w największych platformach internetowych, następnie będą sukcesywnie wprowadzane na półki sklepowe elektromarketów oraz sieci operatorskich. Ceny modeli Meizu w sprzedaży detalicznej wynoszą:
- Pro 7: 1399 zł
- M6s: 849 zł
- M6 (2+16GB): 499 zł
- M6 (3+32GB): 569 zł
Spółce Maxcom, zależy na zbudowaniu jak największej świadomości o marce Meizu i przekonaniu klientów o wysokiej jakości produktów, dlatego wdrażana jest bardzo intensywna kampania marketingowa w internecie oraz mediach społecznościowych.
– Wierzymy, że wysoka jakość i nowoczesny design pozwoli telefonom Meizu powtórzyć na polskim rynku sukces marek Huawei i Xiaomi, oraz skokowo zwiększyć skalę działania Maxcom – mówi Arkadiusz Wilusz.
Źródło/Fot: Maxcom / Print Screen