Moico zmienia cennik i pozwala klientom decydować o wysokości opłat za swoje usługi

Wrocławski dostawca usług telekomunikacyjnych Moico wprowadza zmiany w cennikach. Od 2 kwietnia br. klienci operatora będą mogli sami decydować o tym, ile zapłacą za Internet i telewizję.

„Płać, ile chcesz” (ang. pay-what-you-want) to model płatności za towar lub usługę, w którym ostateczną kwotę ustalają klienci. Moico jest pierwszą firmą telekomunikacyjną w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie takiego rozwiązania. Dotychczas model PWYW był wykorzystywany przez niektóre restauracje, teatry czy agencje reklamowe, jednak nigdy nie wdrożono go w tak dużej skali.

– Od początku staramy się tworzyć takie usługi, z jakich sami chcielibyśmy korzystać. Czy jako klient chciałbym mieć możliwość wyceny danej usługi? Oczywiście! Być może jest to ryzykowna zmiana dla nas jako operatora, bo wprowadzamy rozwiązanie pionierskie i nie mamy punktu odniesienia na rynku. Wierzymy jednak, że wolność wyboru jaką dajemy naszym użytkownikom będzie bardzo ważnym krokiem w rozwoju marki Moico. Wiemy jaką jakość usług oferujemy, a jednocześnie mamy zaufanie do naszych klientów, dlatego chcemy wzmocnić ich pozycję w procesie zakupowym. Na takim partnerskim podejściu oprzemy nasz nowy model sprzedaży. – mówi Paweł Dobosz, prezes Internet Union S.A., właściciela marki Moico.

Model „płać, ile chcesz” nie jest jeszcze powszechnie stosowany na rynku, jednak dostępne dane wskazują, że wkrótce jego rola może wzrosnąć. Według badań przeprowadzonych przez dr Jolantę Tkaczyk i dr hab. Magdalenę Krzyżanowską z Akademii Leona Koźmińskiego – 80% respondentów jest zainteresowana skorzystaniem z takiego systemu rozliczeń. Choć innowacyjne podejście Moico może wydawać się ryzykowne, to nie jest to pierwsza tego typu decyzja wrocławskiego operatora. Już w 2011 roku, wbrew standardom rynkowym, Moico oferowało swoim klientom wyłącznie Internet symetryczny i umowy „bez lojalki”, z których klient w każdym momencie może się wycofać. W tym samym roku Moico jako pierwsze w Polsce wprowadziło do swojej standardowej oferty łącze o przepustowości 1Gb/s. W ostatnich latach Moico wielokrotnie zwiększało przepustowość w oferowanych pakietach Internetu i za każdym razem dotychczasowi klienci otrzymywali szybsze łącze bez dodatkowych opłat.

Szczegóły zmian w systemie płatności za usługi operator ogłosi 2 kwietnia br.

Moico to marka z grupy Internet Union S.A. świadcząca usługi na terenie Wrocławia i Oławy. Dostawca działa na rynku od 2011 roku i oferuje klientom indywidualnym symetryczny Internet światłowodowy o prędkości 10 000 Mb/s. W swojej ofercie posiada także telewizję cyfrową z pakietami do 195 kanałów oraz usługi mobile.

Źródło/Fot: Moico

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

Dodaj komentarz

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o