MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

HOT Pozostałe

Nielimitowany internet za darmo na 2 tygodnie dla klientów T-Mobile

Na zbliżające się święta T-Mibile przygotował dla swoich klientów prezent, którego wartości nie da się oszacować: nielimitowaną możliwość kontaktu z bliskimi. Od wczoraj w aplikacji „Mój T‑Mobile” klienci operatora mogą aktywować nielimitowany internet za darmo na 2 tygodnie.

Podobnie jak w zeszłym roku w ramach podziękowań za zaufanie i kolejny wspólny rok T-Mobile udostępnia swoim klientom możliwość dwutygodniowego korzystania z internetu bez kosztów i bez ograniczeń. W tym roku jednak już od listopada przyświeca idea wspierania magii świąt, w której od początku towarzyszy jej ambasador Robert Lewandowski. Również i w tym przypadku RL9 dołączył do akcji i pokazuje, że sprawienie sobie i bliskim niepowtarzalnego prezentu jest bajecznie proste. Wystarczy wejść do aplikacji „Mój T‑Mobile” i kilkoma kliknięciami aktywować świąteczny prezent.

Prezent sprawdzi się nie tylko przed świętami, ale i długo po nich. Klienci, którzy w świątecznej gorączce nie znajdą wolnej chwili, by aktywować prezent, będą mieli na to czas aż do poniedziałku, 4 stycznia 2021 r. do 23:59.59.

Gwiazdkowa promocja została przygotowana z myślą o osobach korzystających z oferty abonamentowej zarówno w przypadku klientów indywidualnych (taryfy Rodzina, T, T DATA), jak i małych oraz średnich firm (taryfy Magenta Biznes Internet, Jump proFirma lub DATA JUMP). Bonus mogą aktywować także użytkownicy na kartę (taryfy GO!, Frii, Hot, Nowy Tak Tak, Happy lub Internet na kartę Blueconnect) oraz MIX (taryfa Frii Mix). Nielimitowany internet można wykorzystać na terenie Polski. Aktywacja prezentu na koncie będzie dostępna najpóźniej 72 godzin od momentu potwierdzenia aktywacji w aplikacji.

Kampania promująca akcję będzie prowadzona w telewizji i internecie (w tym w mediach społecznościowych). Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie T-Mobile.

Źródło/Fot: T-Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
0
Skomentujx