Nju mobile – tylko niespełna 630 tysięcy użytkowników po ponad dwóch latach działalności

Nju mobile – tylko niespełna 630 tysięcy użytkowników po ponad dwóch latach działalności

28 lipca 2015 6 przez JacekK

Praktycznie nieustanne kampanie reklamowe w najważniejszych mediach, rewolucyjna i jak dotąd zdaniem wielu nieprzebita – głównie ze względu na swój unikalny mechanizm niewyznaczający z góry wysokości rachunku – oferta abonamentowa, brak długoterminowych umów, atrakcyjna oferta Pre-Paid, do której można przejść w prosty sposób również z Orange. Efekt? Tylko niespełna 630 tysięcy klientów, przy czym większość (aż 66%) to wciąż klienci oferty na kartę.

nju mobile postanowienia noworoczneOczywiście trudno jest to stwierdzić jednoznacznie, ale chyba nie takich wyników spodziewano się po marce, która weszła w kwietniu 2013 roku na polski rynek i – można powiedzieć – zrewolucjonizowała go, oferując nieprzeciętną ofertę no-limit, która wówczas biła konkurencję na głowę w zasadzie pod każdym względem. Choć wielu operatorów dość szybko dostosowało swoje oferty do nowych standardów wyznaczonych przez nju, ze względu na swój oryginalny mechanizm (polegający na tym, że użytkownik nie musi z góry płacić określonego abonamentu bez względu na to, ile korzysta), oferta wciąż pozostaje wśród najatrakcyjniejszych na rynku, zwłaszcza spośród tych abonamentowych.

Tymczasem mijają już ponad dwa lata od startu marki, a ta może pochwalić się wynikiem 624 tysięcy użytkowników. Czy to dużo? Biorąc po uwagę to, że do nju mobile w prosty sposób mogą przejść użytkownicy na kartę sieci Orange (wystarczy wysłać SMS, nie ma konieczności wymiany karty SIM), startery operatora są dostępne praktycznie wszędzie, w mediach (zwłaszcza w radiu i telewizji) roi się od reklam – to raczej niewiele. Tylko 34% to najcenniejsi, bo abonamentowi, użytkownicy. Oznacza to, że ofertę nju z rachunkiem wybrało niewiele ponad 200 tys. osób.

Dynamika wzrostu również jest niewielka. W lutym b.r. pisaliśmy o wyniku nju mobile na koniec 2014 roku (więcej) – wówczas marka miała niespełna 600 tys. użytkowników.

Wynik nju mobile dowodzi jednoznacznie, że alternatywne marki wciąż nie cieszą się popularnością wśród Polaków. Nie pomaga nawet to, że nju mobile to nie jest wirtualny operator komórkowy, a submarka sieci Orange.

Źródło: Orange, wł

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***