Orange poinformował wczoraj o liftingu strony internetowej swojej odrębnej marki nju mobile. Jak informuje operator nowa strona jest teraz czytelna, prosta i przejrzysta oraz – co najważniejsze – wygodna w korzystaniu na urządzeniach mobilnych.
W ostatnich latach na stronach internetowych bardzo mocno wzrósł ruch z urządzeń mobilnych, czyli najczęściej kilkucalowych ekranów, w jakie wyposażone są współczesne smartfony. Nic więc dziwnego, że posiadacze takich urządzeń oczekują stron internetowych lekkich, prostych, szybkich i czytelnych na małych ekranach. Dostrzegają to właściciele stron internetowych, którzy nie tylko od dawna oferują strony responsywne (automatyczne dostosowywanie się rozdzielczości do rozmiarów ekranu) lub strony w wersji mobilnej, ale również upraszczają swoje strony, które mają być przede wszystkim lekkie, szybko działające oraz łatwe w nawigacji na małych ekranach.
Postępujące zmiany w zachowaniu internautów dostrzegają również operatorzy telekomunikacyjni. Wielu w ostatnim czasie mocno uprościło swoje strony, aby komfort korzystania wzrósł. Tak zrobił również Orange ze stroną internetową swojej odrębnej marki – nju mobile.
– Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów z drugiej – tak opisuje w skrócie nową stronę internetową marki nju mobile Orange na oficjalnym blogu.
Oczywiście pomimo zmian strona nju mobile ma te same zadania – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta.
Strona jest oczywiście w pełni responsywna, czyli dostosowana do posiadaczy urządzeń mobilnych (smartfon, tablet).
Źródło/Fot: Orange