Pakiet “DOKŁADKA_3GB”, czyli więcej internetu w Virgin Mobile

Wczoraj sieć komórkowa Virgin Mobile zaprezentowała nową promocję DOKŁADKA_3GB, dzięki której klienci operatora mają jeszcze więcej mobilnego internetu w pakietach #WSZYSTKO. Z nowej oferty mogą skorzystać wszyscy posiadacze taryfy #CHCĘ_WSZYSTKO, którzy korzystają z pakietów zintegrowanych.

Aby skorzystać z promocji i zyskać dokładkę w wysokości 3 GB danych należy do niej przystąpić, dokonując jednorazowej i bezpłatnej aktywacji oferty krótki kodem USSD *222*333#. Od momentu aktywacji oferty dodatkowe 3 GB danych będzie przyznawane automatycznie klientom, którzy posiadają na swoim koncie aktywny pakiet #WSZYSTKO (#PełenLuz, #BezLimitu, #Najlepiej, #DlaMnieSuper). Pakiet będzie aktywowany po aktywacji lub odnowieniu się pakietu zintegrowanego. Dodatkowe 3 GB danych zostanie każdorazowo zsumowane z danymi zawartymi w pakiecie #WSZYSTKO.

Virgin Mobile dokładka

Fot: VirginMobile.pl / Print Screen

Ilość internetu mobilnego (danych) można bezpłatnie sprawdzić krótkim kodem USSD *108#.

Promocja obowiązuje od 29 sierpnia b.r. do odwołania.

REGULAMIN

Źródło/Fot: Virgin Mobile

3
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
MarekSokółWyrzyk Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Wyrzyk
Gość
Wyrzyk

Lycamobile daje za 29 zl Nielimitowane rozmowy, smsy i 12 GB internetu 🙂 bez zadnych aktywacji kodem.

Sokół
Gość
Sokół

Lycamobile może i ma taniej, jednak ma koszmarnie niski poziom usług. W Virgin też jakość usług a zwłaszcza bok, w którym na połączenie trzeba czekać mnóstwo czasu, się pogorszyła, jednak to wciąć dużo lepiej niż w Lycamobile, w której dodatkowo internet jest dużo wolniejszy

Marek
Gość
Marek

W Virgin też jest niski poziom usług, jak się trochę więcej dzwoni w ofercie niby “no limit” lub wysyła nieco więcej smsów (z obserwacji wynika, że czasem wystarczy nawet mniej niż 1000 minut wydzwonionych poza sieć Virgin/Play w miesiącu), to ni stąd, ni zowąd blokują numer (połączenia, smsy wychodzące) pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu. Na odblokowanie czeka się 24h a często dłużej. Po takiej akcji twierdzą, że dodają numer do “białej listy” aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości, natomiast naprawdę gdy się intensywnie korzysta z telefonu numer blokowany jest kolejny raz. Przy czym głupio tłumaczą się, że to… Czytaj więcej »