Panasonic, Partner Techniczny Festiwalu Filmowego w Cannes 2017

Panasonic został oficjalnie wybrany Partnerem Technicznym Festiwalu Filmowego w Cannes w 2017 r. W Pałacu Festiwalowym zainstalowano co najmniej 100 ekranów telewizyjnych Panasonic. Panasonic ma zaszczyt pełnić funkcję Partnera Technicznego Festiwalu Filmowego w Cannes podczas 70. jubileuszowej edycji tego wydarzenia w dniach 17–28 maja.

Partnerstwo to stanowi dla firmy Panasonic okazję do zaprezentowania całemu światu telewizora EZ1000 OLED 4K Pro HDR. W Pałacu Festiwalowym, podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, firma Panasonic będzie starała się zwrócić uwagę na swoją współpracę z branżą filmową oraz know-how rozwijane w Panasonic Hollywood Lab.

Procesor Studio Colour HCX2 4K, dostrojony przez specjalistów z Hollywood pod kątem uzyskania jakości obrazu zgodnej z wizją twórców filmu, zmodyfikowano tak, by poradził sobie z wyjątkowo szeroką gamą miliarda kolorów oferowanych przez technologię OLED. Efektem tych zabiegów jest dokładniejsze odwzorowanie barw, zwłaszcza w szczególnie problematycznych zacienionych i mocno rozjaśnionych obszarach.

Dzięki modelowi EZ1000 z certyfikacją Ultra HD Premium i THX 4K Panasonic przesunął granicę możliwości technologii telewizyjnych z myślą o zapewnieniu wyjątkowo dokładnego obrazu, który z maksymalną precyzją oddaje intencje reżysera.

Eric Novel, dyrektor zarządzający francuskiego oddziału firmy Panasonic, powiedział: „To wielki zaszczyt wspierać Festiwal Filmowy w Cannes. Celem firmy Panasonic jest ukazanie świata filmowego w jego szlachetnej formie. Panasonic przesuwa granice technologii telewizyjnych, starając się uzyskać obraz, który wygląda dokładnie tak, jak zaplanował to reżyser. Bazując na wieloletniej tradycji współpracy firmy Panasonic z wytwórniami filmowymi w Hollywood, model EZ1000 wyposażono w szereg funkcji półprofesjonalnych. Właśnie dlatego nasze ekrany telewizyjne złożą hołd reżyserom, ekipom technicznym oraz aktorom”.

Źródło/Fot: Panasonic

1 komentarz do “Panasonic, Partner Techniczny Festiwalu Filmowego w Cannes 2017

  • 27 maja 2017 at 15:44
    Permalink

    Trafiony sposób na promocję. Festiwal kojarzy się z luksusem i dobrym kinem, więc nie dziwie się że firma nawiązała współpracę z organizatorami.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz