Moico oraz Archicom szykują rewolucję na wrocławskim rynku telekomunikacyjnym. Od początku kwietnia br. mieszkańcy szesnastu osiedli lokalnego dewelopera mogą sami decydować o wysokości miesięcznych opłat za Internet i telewizję.
Pierwsza informacja o tym, że wrocławski dostawca usług telekomunikacyjnych odda ustalenie ceny za świadczone usługi w ręce klientów pojawiła się 1 kwietnia br. i nie był to tylko primaaprilisowy żart. Moico zaoferowało model „płać, ile chcesz” wszystkim swoim klientom, mieszkającym na osiedlach wybudowanych przez firmę Archicom. Oznacza to, że z innowacyjnego i pionierskiego na polskim rynku sposobu rozliczeń, skorzystać może blisko 2 tysiące osób.
Promocja obejmuje dwie usługi Moico: Internet światłowodowy HUG (1000 Mb/s) oraz telewizję cyfrową ALICE (140 kanałów). Osoby, które do niej przystąpią mogą samodzielnie zadeklarować kwotę, jaką zapłacą za każdy miesiąc korzystania z wybranych przez siebie usług. Nie może być ona niższa niż 1 zł i wyższa niż 1000 zł. Koniec akcji zaplanowany jest na 1 kwietnia 2020 roku.
– Zdecydowaliśmy się na dołączenie do inicjatywy Moico, ponieważ relacja z naszymi Klientami po zakupie mieszkania jest dla nas jednym z ważniejszych elementów strategii opartej na długoterminowej satysfakcji nabywcy. Na co dzień angażujemy się we wspólne akcje kulturalne, projekty Budżetu Obywatelskiego, wernisaże na osiedlach czy rodzinne imprezy integracyjne. Robimy to od lat, a tego typu inicjatywa jest świetnym dopełnieniem dotychczasowych działań na innych płaszczyznach – mówi Agnieszka Zamojska-Sroka, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu w Archicom S.A.
– W Moico nie boimy się zmian i odważnych decyzji, bo zależy nam na tworzeniu usług, z których sami chcielibyśmy korzystać. Wolność wyboru zawsze była dla nas priorytetem, dlatego wspólnie z firmą Archicom postanowiliśmy oddać głos naszym klientom i zaproponować rozwiązanie, którego nikt wcześniej na polskim rynku telekomunikacyjnym nie wprowadził – mówi Paweł Dobosz, prezes Internet Union S.A., właściciela marki Moico.
Pełna lista osiedli Archicom, których mieszkańcy mogą wziąć udział w promocji znajduje się w regulaminie akcji na stronie www.moico.pl. Promocja dotyczy także obecnych klientów wrocławskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych i nie wiąże się z dodatkowymi zobowiązaniami. Do akcji dołączyć można w każdej chwili jej trwania.
***
Archicom S.A. to ogólnopolski deweloper działający na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Od 2016 roku spółka notowana jest na GPW. W czerwcu 2017 r. właściciele mLocum i Archicomu podjęli decyzję o połączeniu sił i rozpoczęciu wspólnej działalności na rynku ogólnopolskim. Łącząc struktury pod marką Archicom deweloperzy wykorzystują doświadczenie kadry obu spółek zwiększając atrakcyjność i wzbogacając oferty dla klientów w największych polskich miastach.
Moico to marka z grupy Internet Union S.A. świadcząca usługi na terenie Wrocławia i Oławy. Dostawca działa na rynku od 2011 roku i oferuje klientom indywidualnym symetryczny Internet światłowodowy o prędkości 10 000 Mb/s. W swojej ofercie posiada także telewizję cyfrową z pakietami do 195 kanałów oraz usługi mobile.
Źródło/Fot: Moico