Sieć komórkowa Play dołącza do grona operatorów, którzy postanowili podarować klientom świąteczną niespodziankę. Choć prezent Play – inaczej niż w przypadku Virgin Mobile – jest troszkę spóźniony, to jednak również psuje niektórym klientom świąteczny nastrój. Operator rozsyła do użytkowników Pre-Paid pisma informujące o zmianach w cenniku. Będą podwyżki.
Klienci ofert na kartę sieci Play zamiast kartki bożonarodzeniowej z życzeniami dostają listy informujące o podwyżkach cen niektórych usług w ofertach na kartę. Póki co zmiany nie są duże, aczkolwiek wyraźnie widać tu podwyżki. Czy Play zamierza pójść w ślady Orange i zepsuć ofertę na kartę?
Jakie zmiany?
Zmiany wejdą w życie 15 lutego b.r. Drożeją:
- Cena połączeń głosowych i wideo (krajowych oraz w roamingu wewnątrz Strefy Euro) – teraz 30 gr/min (było 29 gr/min)
- Cena wiadomości SMS (krajowych oraz w roamingu wewnątrz Strefy Euro) – teraz 19 gr/SMS (tu ceny są różne w zależności od planu taryfowego, ale zaczynają się od 9 gr/SMS)
- Cena za wymianę karty SIM/USIM z przyczyn leżących po stronie użytkownika – teraz wyniesie 19,99 zł (usługa bezpłatna jedynie w przypadku wadliwości karty lub w przypadku kradzieży, ale w drugim przypadku potrzebne będzie zaświadczenie od organów ścigania)
Jak operator usprawiedliwia wprowadzenie do oferty zmian w niektórych cennikach?
– Dzięki nowym cenom będziemy mogli przygotować dla Ciebie jeszcze lepsze usługi i promocje – tłumaczy Play.
Mamy nadzieję, że nie jest to początek psucia oferty Pre-Paid sieci Play w podobny sposób, jak miało to miejsce w przypadku Orange.
Źródło/Fot: wł / Play