Play odpowiada T-Mobile: “Mobile Connect wprowadziliśmy wcześniej”

We wtorek 7 listopada b.r. sieć komórkowa T-Mobile pochwaliła się innowacyjną metodą uwierzytelniania zastępującą tradycyjne SMS-y, zwaną “Mobile Connect”. W informacji opublikowanej przez biuro prasowe T-Mobile wynika, że T-Mobile jest pierwszym operatorem w Polsce, który wprowadza to rozwiązanie. Na informacje te szybko zareagował Play. – Nasi różowi koledzy twierdzą, że jako „pierwszy w Polsce Operator” wprowadzili rozwiązanie zwane Mobile Connect – możemy przeczytać na blogu sieci Play. 

O wprowadzeniu usługi “Mobile Connect” przez T-Mobile pisaliśmy tutaj >>. T-Mobile stwierdza, że usługę wprowadza jako pierwszy operator w Polsce.

T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie

– czytamy w informacji prasowej T-Mobile.

Tymczasem sieć Play ma inne zdanie na ten temat. Operator twierdzi, że klienci Play mogą korzystać z tej usługi już od września 2015 roku. Usługa ta miała zostać wprowadzona już przy usłudze telefon.play.pl. Od listopada 2015 roku można było korzystać z  tej usługi przy aktywacji darmowego Tidala.  W sierpniu 2016 roku taki sposób weryfikacji pojawił się przy PLAY NOW a w lutym bieżącego roku przy Wirtualnej Centralce (usługa w opcji dla Firm.

Mechanizm usługi oferowanej przez Play działa bliźniaczo podobnie do tej zaprezentowanej przez T-Mobile:

  1. Podajesz na stronie swój numer.
  2. Na telefonie wyświetla się powiadomienie.
  3. W tym powiadomieniu potwierdzasz, że to Ty logujesz się na stronie.
  4. Masz dostęp

Jak dalej informuje Play, operator nie nazwał tej usługi wprost Mobile Connect.

Na końcu odpowiedzi sieci Play na informację podaną przez T-Mobile znalazło się miejsce na trochę złośliwości:

To nie pierwszy już raz, kiedy różowi koledzy chwalą się wprowadzanym rozwiązaniem, które u nas funkcjonuje od jakiegoś czasu i chcą dopiąć sobie łatkę „pierwszych w Polsce”.

– możemy przeczytać na blogu Play.

Źródło/Fot: Play

Dodaj komentarz