Wiele wskazuje na to, że Play powoli wygasza (choć sam operator pewnie wolałby pojęcie „wchłania”) markę Virgin Mobile. W Ostatnich dniach zaszło tu sporo zmian, ale jedna z nich jest najważniejsza.
Najwięcej złego wydaje się dziać w ofercie na kartę Virgin Mobile Polska. Zamykanie promocji, wygaszanie pakietów, a teraz dochodzi utrudnianie przejścia z numerem do oferty na kartę. Od teraz można to teoretycznie zrobić… w salonie Play. Przez stronę internetową Virgin Mobile nie można już ani kupić startera, ani też złożyć wniosku o przeniesienie numeru. W salonie oczywiście może nie być to takie proste, gdyż jak już wielokrotnie pisaliśmy i podawaliśmy konkretne przykłady, klienci ofert na kartę nie są zbyt mile widziani w salonach operatorów GSM i traktowani są tam nierzadko jako ktoś, kto po prostu zajmuje kolejkę. Sprzedawcy zaś wymyślają na gorąco całą masę powodów, dla których „akurat dzisiaj” nie jest możliwe przeniesienie numeru. Oczywiście zawsze czeka jednak „atrakcyjna” oferta abonamentowa dostępna od ręki.

Cóż, wiele wskazuje na to, że przynajmniej ofertę na kartę Virgin Mobile właśnie powoli żegnamy. Wkrótce może to być po prostu zwykła taryfa Play z możliwością migracji do Play z biletem w jedną stronę.
Virgin Mobile Polska ruszyła u nas w sierpniu 2012 roku. Choć przez długi czas był to największy Polski operator MVNO, marka nigdy nie osiągnęła sukcesu, ani nawet nie zbliżyła się do realizacji zapowiadanych hucznie planów. W 2020 roku marka została przejęta przez Play, a dzisiaj coraz bardziej rysuje się jej przyszłość.
Źródło/Fot: Virgin Mobile / wł / Print Screen
Chyba w tym tekście jest pomyłka, bo weszli w sierpniu 2012. Na początku ofertowo było bardzo dobrze. Potem chyba za bardzo poniosło panią Oliwę żeby przenosić Virgina na nową platformę, gdzie utopiono sporo pieniędzy. A startery można znaleść jeszcze w Żabce na przykład.
Tak, czeski błąd, już poprawiamy.
Ale z tym wygaszaniem prawda. Kupiłem karty dla dzieci. Kontrola wydatków i połączeń na starej stronie Virgin – bez problemu. Teraz przekierowanie na Play24. Nieczytelne, podwójne logowanie, niemożliwe doładowanie na odległość, bez udziału dzieci(np. gdy chce się im zrobić niespodziankę). A szkoda, bo było rzeczywiście tanio (przy trójce dzieci oferta familijna wielkiej czwórki to ok.100-120 zł, tu wydawałem 3×3+ 2×9 =31 zł na 5 osób miesięcznie.
doładowanie na odległość bez problemu wykonuję z aplikacji play dla numerów w virgin
Ale z tym wygaszaniem prawda. Kupiłem karty dla dzieci. Kontrola wydatków i połączeń na starej stronie Virgin – bez problemu. Teraz przekierowanie na Play24. Nieczytelne, podwójne logowanie, niemożliwe doładowanie na odległość, bez udziału dzieci(np. gdy chce się im zrobić niespodziankę). A szkoda, bo było rzeczywiście tanio (przy trójce dzieci oferta familijna wielkiej czwórki to ok.100-120 zł, tu wydawałem 3×3+ 2×9 =31 zł na 5 osób miesięcznie.
Korzystam z pakietu mini za 3 zł + dodatkowe 1 GB za 1 zł. Więcej mi nie jest potrzebne, bo znajomi z pakietami nolimit dzwonią do mnie, a nie na odwrót. Jak Play zlikwiduje ofertę, to po prostu przeniosę się gdzie indziej. Najwyżej zapłacę 15 zł miesięcznie, to i tak lepiej niż playowe 25 czy 30 zł.
od 1 marca 2023 nie dziala w ogole sprawdzanie stanu pakietow czyli x222#
a na czacie konsultanci mowia ze maja problemy techniczne z kodami. Wszystko zrobii z przeniesieniem numerow z aplikacji virgin do play a zwykly kod wpisywania recznie w telefon komorkowy nastrecza im problemy nie do naprawienia juz 12 dzien czyli 12 marca. Na stronie virgin zadnych informacji ze sa problemy techniczne. To sa standardy wschodnie.
z tym wciskaniem abo się każdy musi zgodzić oraz często z tym że olewają prepaidowcow swojej sieci. Przykładem jest Fakt Mobile do której to sieci NIGDZIE od kilku lat a może nawet od początku w salunach Play „nie mają kart sim”. Obi z Dziewicą z Juesej było lepiej. Wolność stolca w końcu! U mnie przez kilka dni czy tygodni był problem z Play24 ale teraz po odcięciu apki Dziwicy Mobilnej jest już okej, mam podgląd do wszystkiego ALE Virgin apka była dla mnie wygodniejsza…no i miałem listę numerów wraz z datą ich ważności a teraz muszę klikać z osobna w… Czytaj więcej »
rasso – nie potrzeba karty FAKT. Rejestrujesz dowolną kartę PLAY, wbijasz kod *163*12# i jesteś w FAKT MOBILE. Środki z PLAY przechodzą, doładowanie dowolną kwotą przedłuża ważność o ROK. I tyle w temacie.
ale w ten sposób nie dostajesz bonusu za przeniesienie do Fakt z innej sieci