MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

HOT Pozostałe

Plush ABO – najnowsza na rynku oferta abonamentowa dla młodych

Sieć komórkowa Plush, czyli odrębna marka Plusa, zaprezentowała dzisiaj ofertę abonamentową. Dotychczas Plush oferował jedynie usługi na kartę (Pre-Paid). Podobnie jak w przypadku oferty na kartę, Plush ABO kierowany jest przede wszystkim do młodych. Jak prezentuje się abonamentowa oferta Plusha?

Szczegóły oferty Plush ABO:

  • oferta na czas nieokreślony lub określony,
  • trzy ABO do wyboru za 10, 20 i 25 zł w ofercie na czas nieokreślony,
  • w najwyższym ABO na czas nieokreślony dodatkowe GB za staż,
  • możliwość obniżania i podnoszenia miesięcznej opłaty poprzez zmianę swojego ABO,
  • możliwość płacenia lub nie, czyli wakacji na miesiąc od ABO tyle razy, ile się tylko chce,
  • Facebook za darmo w każdym ABO,
  • zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) w ABO za 25 zł,
  • dodatkowy pakiet YouTube za 5 zł miesięcznie, który pozwala na oglądanie nawet do trzech razy więcej wideo,
  • wszystko mający Super ABO w ofercie na 24 miesiące z aż o 50% większym pakietem internetowym, social mediami bez limitu oraz YouTube bez limitu w prezencie na 3 miesiące.

SUPER Plush ABO za 25 zł w ofercie na 24 miesiące, to:

  1. pakiet internetowy 15 GB, czyli o półtora raz więcej niż w najwyższym zwykłym ABO,
  2. za darmo na trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego.
  3. rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
  4. SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych,
  5. zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych.

Fot: Plus

Im dłużej tym lepiej

Za lojalność w ABO na czas nieokreślony dostaje się dodatkowe gigabajty: po 3 miesiącach + 2 GB miesięcznie, po 6 miesiącach kolejne + 2 GB (łącznie 4 GB), po roku ponownie +2 GB (czyli już 6 GB miesięcznie), a po dwóch latach jeszcze dodatkowe 4 GB, co daje razem z pakietem podstawowym 20 GB do wykorzystania miesięcznie.

W ofercie na czas nieokreślony można sobie zrobić wakacje od ABO lub obniżyć go albo podnieść. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a i przez miesiąc można nie płacić abonamentu, a wakacje od ABO można zrobić tyle razy, ile nam potrzeba. Również za pomocą bezpłatnego SMS-a można obniżyć lub podnieść swój abonament przechodząc do kolejnego Plush ABO. Można też mieć ekstra pakiet YouTube za 5 zł na 30 dni.

Duet „bez konsekwencji” w Plush ABO

Kupując dwa dowolne Plush ABO za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), można mieć je taniej, bo za 20 zł każdy.

Ofertę Plush ABO wspierać będzie startująca 1 kwietnia kampania reklamowa. Zaplanował ją dom mediowy Vizeum i obejmie ATL, OOH i CLP, Internet, kino, radio, a jest efektem prac Agencji Scholz & Friends. Spot wyreżyserowali Kamil Polaki Wojtek Wawszczyk, a autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP sp. z o.o. Spot pt. „Operacja” można zobaczyć na kanale Plusha na YouTube:

W trakcie trwania kampanii przewidziano także intensywne działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Całkowitą nowością będzie Bucket List, czyli lista rzeczy do PRZEżycia przez Plusha. Zostaną zaproponowane przez jego fanów, a dokumentacja z ich realizacji znajdzie się w Strefie Plusha i mediach społecznościowych. Wszystko skąpane w charakterystycznym plushowym humorze, a każde z wyzwań do PRZEżycia będzie przyczynkiem do poznawania nowego świata, odkrywania i doświadczania tego, co nowe.

Marka Plusha ma 2,5 roku, w tym czasie zdobyła blisko 1,6 mln użytkowników. Jak wynika ze statystyk operatora, użytkownicy Plusha są znacznie aktywniejsi od użytkowników Plusa pod względem wysyłania wiadomości SMS i MMS oraz korzystania z internetu mobilnego.

W ostatnim czasie ofertę abonamentową uruchomił też wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile, który również kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych.

Źródło/Fot: Plus, wł

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
0
Skomentujx