Potwierdziły się wcześniejsze informacje o starcie nowej oferty sieci Plus (o szykującym się starcie Plusha pisaliśmy tutaj). Nowa oferta nazywa się Plush na kartę. Spoglądając na nazwę, logo oraz kampanię promocyjną wyraźnie daje się zauważyć, że nowa marka adresowana jest przede wszystkim do młodych.
Nowy produkt Plusa identyfikuje pluszowa maskotka – Plush. Działa już również strona internetowa nowej marki – www.plushbezlimitu.pl , na której jutro mają pojawić się szczegółowe informacje.
Potwierdziły się również nasze przypuszczenia, że atak hakerski (na profilu FB Plusa) był tylko zaplanowaną i bardzo oryginalną akcją promocyjną nowej oferty.
Nowy produkt sieci Plus to oferta na kartę, która zawiera gotowe zestawy usług, w której mamy do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet.
Na stronie biura prasowego sieci Plus pojawiły się już szczegóły oferty Plush na kartę. Jak informuje operator, Plush to propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty.
Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
- Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu za 35 zł na 30 dni
- Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
- Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.
Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
- Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
- Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni.
Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi. Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:
- przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
- za pomocą kodu *147*19# zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.
Na chwilę obecną nie wiadomo jeszcze, gdzie będzie można nabyć ofertę Plush na kartę. Spodziewać się można, że startery będą dostępne na stronie internetowej, jednak niewykluczone, że oferta będzie do nabycia również w salonach Plusa, czy w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju (podobnie jak marka Orange – NJU Mobile). Jednak na potwierdzenie tych informacji przyjdzie nam poczekać najpewniej do jutra.
Jutro (tj. 9 września b.r.) rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa „Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.
Pełny komunikat prasowy dotyczący nowej oferty można przeczytać tutaj.
Źródło: Plush, www.facebook.com/BEZKONSEKWENCJI, biuroprasowe.plus.pl

A te szczegóły to gdzie są?
Wiadomość jest stale aktualizowana, więc proszę o cierpliwość 🙂 Faktycznie, tytuł nieco zwodniczy, za co przepraszam. Postaram się, aby pełny opis oferty pojawił się możliwie najszybciej.
Szału nie ma, krótka ważność konta… Ja dziękuję, nie skorzystam.
Virgin Mobile ma kolejną konkurencję obok Nju Mobile. Była taryfa „Bez kompromisów” w Virgin, to teraz jest #bezkonsekwencji w Plusie.
Już na pierwszy rzut oka widać, że te trzy oferty (nowa oferta Virgin, Nju Mobile na kartę i PlusH) mają konkurować ze sobą.
Ma ją też niewątpliwie Mobile Vikings. Zwłaszcza oferta z pakietami SMS-ów i internetu jest mocno konkurencyjna.
Jak by nie patrzeć to marna oferta, a od jutra pewnie reklama, reklama , pranie mózgów, już od rana.
Po co mi pakiet za 15 zł, skoro muszę i tak doładować co miesiąc za 30 zł alno jednorazowo za 50. Bez sensu… Dlaczeo nie napisaliście o krótkich okresach ważności konta?!
Krótka ważność konta to ogromny minus tej oferty niwelujący wszystkie atrakcje tej oferty, dlatego ode mnie ma 1.
A strona jak leżała, tak leży. Wczoraj napisali, że jutro, dzisiaj też napisan, że jutro…
„Wróć tu jutro, a będzie futro” – cały pluszowy polsat.
Pewnie regulaminy tez beda pokrecone
Strona internetowa już działa. Można już też zamawiać darmowe startery:
http://plushnakarte.pl/#order-free-strater
Ciekawią mnie tylko dwie rzeczy.
po pierwsze czy z promocyjnych środków po przeniesieniu numeru mogę zakupić na przykład pakiet internet i SMS. bo jeśli dobrze rozumiem według regulaminu jest niemożliwe.
druga sprawa czy można kupić na przykład pakiet internet i sms i pakiet nielimitowane rozmowy? Wtedy wyszło by za taka kombinacje 40 zł miesięcznie.
Jutro mam dzien studiowania regulaminow Plusha, wiec powinienem cos wiecej wiedziec
Witam, Jak idzie studiowanie regulaminów? Ja po krótkim i może niezbyt dogłębnym czytaniu stwierdziłem, że chyba bardzo im się spieszyło z wprowadzeniem tej marki i regulaminy były tworzone na zasadzie kopiuj/wklej. Skoro ma to być odrębna marka o nazwie Plush, to po co wspominają w regulaminie o Simplusie/SamychSwoich?
Czy są SPORE różnice pomiędzy dwoma niżej wymienionymi taryfami ??:
–> plusH (kod USSD: „*147*19#”)
–> PlusNK nolimit (kod USSD: „*147*20#”)
Oprócz możliwości aktywacji opcji „RWK” za 10zł „w macierzystej” taryfie oraz 2GiB w taryfie „plusH” i jakieś tam SMS – nie zauważyłem większych zmian.
Tak przy okazji pragnę dodać, że Plush i NJU Mobile nie są MVNO, ale brandami operatorów infrastrukturalnych (podobnie jak Heyah, a dawniej POP, 36.6 czy Sami Swoi). Jak dla mnie na razie najciekawszy jest NJU, zwłaszcza że odpadają doładowania, bo można ustanowić polecenie zapłaty.
Zgadza się. Zresztą nie tylko te dwie. Są jeszcze: jeszcze Red Bull Mobile (Play), TuBiedronka i Heyah (T-Mobile) oraz wRodzinie (CenterNet).
jak moge dezaktywować ta taryfe plush.?
Musisz zmienić taryfę na inną
chyba plus nie umiał wymieleć innej nazwy tak mi się zdaje ze pociągnął od netii- dropssa, oj nie ładnie