Mobile Vikings

Logo Mobile VikingsUWAGA!!! Ten artykuł jest już archiwalny i może zawierać nieaktualne informacje o ofercie operatora. Z aktualną ofertą sieci Mobile Vikings można zapoznać się na stronie internetowej operatora lub tutaj.

———————————————————————————————————————–
Mobile Vikings
to jeden z najmłodszych operatorów MVNO w Polsce. Sieć wystartowała 4 grudnia ubiegłego roku. Wcześniej sieć działała już na rynku w Belgii i Holandii. W Polsce operator działa na zasięgu dwóch operatorów infrastrukturalnych – P4 i T-Mobile Polska, dzięki czemu użytkownicy Mobile Vikings korzystać mogą z zasięgu Play oraz T-Mobile (roaming krajowy). W praktyce oznacza to zasięg w całej Polsce.

Mobile Vikings nie buduje sieci dystrybucji w Polsce. Ofertę operatora (startery) można nabyć na stronie internetowej Mobile Vikings (link do strony). Podobnie sytuacja wygląda z zakupem doładowania, które możliwe jest również za pośrednictwem strony internetowej operatora.

Przyglądając się dokładnie ofercie operatora można sądzić, że Mobile Vikings Polska skupia się głównie na zaoferowaniu produktu idealnego do wykorzystania w nowoczesnych urządzeniach, jak Tablet czy Smartfon oraz przystosowanego do potrzeb użytkowników ceniących sobie swobodę korzystania z możliwości urządzenia. Głównie daje się zauważyć nacisk na internet. Już za 19 zł miesięcznie operator oferuje całkowicie za darmo aż 2 GB internetu, a po wykorzystaniu przysługującego w danym miesiącu transferu użytkownik może nadal korzystać z internetu nie ponosząc dodatkowych kosztów, jednak z niższą prędkością.

Cała oferta Mobile Vikings jest bardzo jasna i przejrzysta. Użytkownik ma do wyboru dwa nominały doładowań – 19 zł oraz 29 zł. Po każdym z tych doładowań, bez względu na kwotę, użytkownik otrzymuje za darmo 2 GB internetu oraz 2000 SMS-ów do wszystkich sieci na okres 1 miesiąca. Cała kwota z doładowania pozostaje na koncie użytkownika i można ją wykorzystać na dowolne usługi. Po co w takim razie doładowanie za 29 zł, skoro już przy doładowaniu za 19 zł otrzymujemy atrakcyjne bonusy? Doładowując konto kwotą 29 zł obniżamy cenę minuty połączenia z 29 gr/min na 19gr/min, dzięki czemu mamy do wykorzystania aż 152 minuty zamiast 65 minut.

Szczegóły oferty Mobile Vikings Polska:

Oferta Mobile VikingsReasumując, w ramach dostępnych nominałów doładowań mamy:

Doładowanie

Ilość danych

Ilość SMS-ów

Maksymalna ilość minut

19 zł

2 GB

2000

65

29 zł

2 GB

2000

152

To jeszcze nie koniec. Istnieje możliwość zakupienia „dodatkowego” doładowania za 8 zł, które pozwala nam przez miesiąc rozmawiać za darmo i bez limitów ze wszystkimi użytkownikami sieci Mobile Vikings, Play i Red Bull Mobile oraz sieci wirtualnych, korzystających z zasięgu sieci Play (Virgin Mobile, Truphone, Netia Mobile, Tele25).

Sumując to wszystko razem z pakietem w ujęciu miesięcznym mamy:

Doładowanie + Pakiet Play Vikings

Ilość danych

Ilość SMS-ów

Maksymalna ilość minut

Dodatkowe usługi

27 zł/mc

2 GB

2000

65

Nielimitowane połączenia do wszystkich w sieci Play

37 zł/mc

2 GB

2000

152

Nielimitowane połączenia do wszystkich w sieci Play

Mobile Vikings oferuje również swoim użytkownikom dość innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na darmowe korzystanie z usług sieci Mobile Vikings. Mamy na myśli program „Rok za free”, w którym każdy użytkownik polecający swoim znajomym usługi Mobile Vikings otrzymuje (za każdą osobę, która skorzysta z oferty) tzw. Punkty Vikinga, które można wymieniać na doładowania konta.

Szczegóły programu “Rok za free”:

Mobile Vikings rok za free

Warte uwagi są również niskie stawki za usługi poza pakietami. Poza wspomnianym darmowym i nielimitowanym  internetem z mniejszą prędkością i ceną minuty 19 lub 29 gr dochodzą SMS-y za 9 gr oraz MMS-y za 50 gr.

Udało nam się namówić operatora na krótką rozmowę. Pan Bartek Grabowski z Mobile Vikings Polska, opowiada o ofercie, pierwszych miesiącach działalności i planach na przyszłość.

—————————————————————————————————————————————————————————-

Jacek Krajza (MVNO-GSM.PL): Mobile Vikings zaistniał na polskim rynku w grudniu ubiegłego roku. Jak ocenicie pierwsze miesiące działalności w Polsce?

Bartek Grabowski (Mobile Vikings Polska): Jesteśmy bardzo zadowoleni ze startu na polskim rynku. Rodzina Vikingów systematycznie się powiększa, na bieżąco monitorujemy ilość użytkowników i jesteśmy z nimi w stałym kontakcie.  Mamy satysfakcjonujący wzrost, ale nie on jest najważniejszy, dla nas liczą się ludzie. Bardzo cieszy nas fakt, iż do naszej społeczności dołączają osoby z całej Polski i nie jest to tylko młodzież.

JK: Obecnie na polskim rynku działa już ponad 20 marek telekomunikacyjnych. Co Waszym zdaniem wyróżnia ofertę Mobile Vikings na tle konkurencji i dlaczego to właśnie ofertę Mobile Vikings spośród tak wielu różnych ofert mieliby wybrać użytkownicy?

BG: Stawiamy przede wszystkim na szczerość i transparentność. Chcemy, aby nasza propozycja  pozostała prosta i przejrzysta, dlatego  w sprzedaży oferujemy  tylko trzy taryfy (19 i 29 zł), które gwarantują 2GB transferu danych i 2000 smsów w pakiecie  oraz dodatkowa opcja Play Viking (8 zł), która umożliwia nielimitowane rozmowy do sieci Play oraz między Vikingami.
Główną siłą naszej oferty jest i będzie internet. Vikingowie chcą,  aby mobilny internet był dostępny w jak najlepszej cenie, niemal bez limitu. Oferowane przez nas 2GB transferu za 19 zł jest bardzo atrakcyjną propozycją.

JK: Wiadomo, że niskie ceny to nie wszystko. Czym, oprócz oferty, wyróżniacie się na polskim rynku?

BG: Mobile Vikings to wiele więcej niż telefonia komórkowa. Idąc za przykładem naszych belgijskich kolegów, stawiamy na bezpośredni kontakt z naszymi użytkownikami oraz osobami, które mogą się nimi stać i w ten sposób budujemy społeczność, która się wzajemnie wspiera i rozwija. Organizujemy szereg aktywności zorientowanych na ludzi młodych i kreatywnych, podczas których Vikingowie i nowe osoby  mogą się spotykać i bawić. Pomijamy  reklamę i puste slogany, staramy się angażować w inicjatywy studenckie,  jak festiwale, konferencje, koncerty, gdzie możemy spotkać młodych ludzi i oferować im taką pomoc, jakiej od nas oczekują.
Uważam jednak, że największym wyróżnikiem jest nasz Help Desk. Vikingowie pomagają wszystkim, zawsze i wszędzie. Sposób, ale przede wszystkim jakość komunikacji z użytkownikami są dla nas najważniejsze.  Jesteśmy dostępni w wielu kanałach komunikacji, dokładnie tam gdzie są nasi użytkownicy – pod telefonem, mailem i na facebooku. Każda osoba, która nawiązuje z nami kontakt traktowana jest indywidualnie. Nigdy nie pozostawiamy naszych użytkowników bez pomocy.

JK: Jak ocenicie polski rynek telekomunikacyjny i czy jest na nim jeszcze miejsce na nowych graczy?

BG: Polski rynek jest na pewno bardzo ciekawy i zróżnicowany, ale przetrwają na nim tylko najlepsi. Decyzja o wejściu do Polski z Mobile Vikings była przemyślana i poparta wcześniejszą analizą, wiedzieliśmy, że mamy świetną ofertę internetu na kartę, jakiej nie miał żaden inny operator. Zdajemy sobie sprawę, że konkurencja jest duża, nawet wśród samych operatorów MVNO, ale jesteśmy przekonani, że niskie stawki , wyjątkowy sposób traktowania użytkowników i nieustająca chęć niesienia pomocy,  znajdą uznanie wśród polskich użytkowników telefonii komórkowej. Pierwsze miesiące naszej działalności pokazują, że mieliśmy rację.

JK: Jakie plany na najbliższą przyszłość ma Mobile Vikings?

BG: Przede wszystkim zależy nam na satysfakcji wszystkich, którzy należą do Mobile Vikings. Chcemy poznawać ich potrzeby i doskonalić nasze  usługi. Nadal planujemy pozostawać w  bezpośrednim kontakcie z naszymi Vikingami, będzie o nas głośno w internecie i poza nim. Będziemy organizować oraz wspierać szereg aktywności nastawionych na wzajemne poznawanie się, ale i zabawę , tak żeby zacieśnić  więzi z naszymi użytkownikami i lepiej poznać ich potrzeby. Będziemy angażować się w kulturę (Planet+ Doc Festival), sport (Survival Race) i projekty muzyczne (imprezy w Temacie Rzeka). Wierzymy, że jako operator możemy zaoferować nie tylko nasze usługi, ale także zbliżyć do siebie ludzi.
Podobnie jak w Belgii, zamiast wydawać spore sumy na tradycyjne media, wolimy budżet marketingowy przeznaczać na działania bezpośrednie, o których będziemy na bieżąco informować na naszym facebooku i stronie www.mobilevikings.pl.

JK: Za pięć lat Mobile Vikings Polska…

BG: Nasz plan to stworzenie społeczności ludzi zadowolonych z usług swojego operatora, którzy mają wpływ na rozwój marki, znają swoje prawa i są traktowani jak partnerzy  a nie jak klienci.  Celujemy w 2% polskiego rynku telefonii komórkowej i wierzymy, że odniesiemy sukces.  Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ambitny cel jak dla operatora MVNO, ale Vikingowie nigdy nie bali się wyzwań. Wierzymy w to, że nasze wartości, jakość usług a przede wszystkim trwałe relacje z użytkownikami, pozwolą nam na zbudowanie silnej i wiarygodnej marki w Polsce.

JK: Serdecznie dziękuję za rozmowę.

—————————————————————————————————————————————————————————-

Mam nadzieję, że powyższy tekst pomógł w zapoznaniu się z operatorem i jego ofertą i dzięki niemu nasi czytelnicy odważniej spojrzą na ofertę młodego operatora, a być może część z nich zdecyduje się dołączyć do polskiej Rodziny Vikingów.

Młodemu operatorowi życzymy samych sukcesów i mamy nadzieję, że serwis MVNO-GSM.PL będzie niejednokrotnie informował o nowych ofertach, promocjach i sukcesach operatora.

Jak, w skali od 1 do 5, oceniasz ofertę Mobile Vikings Polska?

View Results

Loading ... Loading ...

Dodaj komentarz