UWAGA!!! Ten artykuł jest już archiwalny i może zawierać nieaktualne informacje o ofercie operatora. Z aktualną ofertą sieci White Mobile można zapoznać się na stronie internetowej operatora lub tutaj.
——————————————————————————————————————–
Usługi telefonii komórkowej White Mobile prowadzone są przez polską firmę telekomunikacyjną Telestrada S.A. Operator działa na nadajnikach infrastrukturalnych należących do sieci Plus. Telestrada S.A. jest firmą działającą na rynku usług biznesowych i domowych od 2003 roku, posiadającą o szeroki wachlarz referencji zarówno małych firm jak i największych instytucji publicznych w Polsce.
Usługi sieci White Mobile zasadniczo dzielą się na 3 grupy:
- Usługi na abonament (Komórka bez limitu):
W ramach powyższej oferty użytkownik ma możliwość samodzielnego komponowania własnego abonamentu, w zależności od swoich potrzeb. Podstawą abonamentu jest przynajmniej jedna usługa głosowa.Abonent ma do wyboru następujące usługi komórkowe:Usługi w abonamencie
Opłata (brutto)
Bez limitu do sieci komórkowych
18,00 zł
Bez limitu do sieci stacjonarnych
10,00 z
SMS-y/MMS-y bez limitu do wszystkich sieci
9,00 zł
Transfer danych 1 GB
15,00 zł
Pozostałe opłaty w ofercie abonamentowej przedstawiają się następująco:Wyszczególnione
Opłata (brutto)
Połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych
0,18 zł
SMS do wszystkich sieci
0,09 zł
MMS do wszystkich sieci
0,33 zł
Transfer danych za każde 50 kB
0,01 zł
Usługa dedykowana jest m. in. studentom, którzy mogą zawrzeć umowę bezterminową z Operatorem, na podstawie ważnej legitymacji studenckiej, nie wymagane są zaświadczenia o zarobkach. Umowa w ramach oferty może być zawarta bezterminowo, na okres 12 miesięcy lub na okres 24 miesięcy. W ofercie abonamentowej klienci mogą dodatkowo zakupić jeden z trzech Smartfonów (w opłacie jednorazowej lub z rozłożeniem na raty):
- Smartfon Manta Duo Galactic MS4502 – raty już od 24,95 zł/mc
- Smartfon Galaxy Young GT- S6310 – raty już od 17,50 zł/mc
- Smartfon Galaxy Pocket Plus S5301 – raty już od 12,50 zł/mc
- Usługi pre-paid, czyli „na kartę” (Taryfa 14 groszy):
Taryfa 14 groszy pozwala na wykonywanie połączeń do dowolnej sieci w Polsce za 14 groszy z VAT za minutę rozmowy z sekundowym naliczaniem od pierwszej sekundy połączenia. Stawką 14 gr taryfikowane jest pierwsze 1000 minut połączeń wykonanych w okresie 14 dni. Jeśli w okresie 14 dni wydzwonisz 1000 minut to dalej dzwonisz po 24 gr/min do czasu kolejnego automatycznego odnowienia Taryfy 14 gr. Opłata za włączoną taryfę wynosi 2,46 zł za 14 dni. Taryfa odnawia się automatycznie co 14 dni. Użytkownik ma możliwość wyłączenia taryfy poprzez zgłoszenie chęci wyłączenia przez Biuro Obsługi Klienta pod numerem 801 080 321. Wyłączenie następuje od kolejnego cyklu 14 dni.Stawki w usłudze na kartę (Pre-Paid):Rodzaj opłaty
Kwota brutto
Opłata za minutę połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych
0,14 zł
Opłata za minutę połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych z wyłączona Taryfą 14 groszy
0,24 zł
SMS
0,12 zł
MMS
0,40 zł
Transfer danych za 50 kB
0,01 zł
Dodatkowo w ofercie na kartę White Mobile istnieje możliwość dodatkowego obniżenia kosztów za pomocą następujących pakietów:
- Pakiety głosowe/SMS-owe:
Nazwa pakietu
Opłata aktywacyjna za pakiet (brutto)
Liczba minut/SMSów w pakiecie
Ważność pakietu od aktywacji
Opłata za minutę/SMS (brutto)
„100 kontaktów”-
Pakiet minutowo-smsowy
9,99 zł
100 min/100 SMS
10 dni
0,01 zł/min
„Full kontakt”
Pakiet minutowo-smsowy
9,99 zł
1000 min/1000 SMS
10 dni
0,04 zł/min
„SMS full kontact”
Pakiet smsowy
5,00 zł
SMSy/bez limitu
31 dni
0,03 zł/SMS
- Pakiety internetowe:
Nazwa pakietu
Opłata aktywacyjna za pakiet kwota brutto
Liczba MB w pakiecie
Ważność pakietu od aktywacji
Rozliczanie pakietu
„NetGT 100 MB
7,00 zł
100 MB
31 dni
Co 1kB
„NetGT 500 MB
15,00 zł
500 MB
31 dni
Co 1kB
Doładowanie konta White Mobile możliwie jest poprzez 2 kanały:
- Zasilenie konta poprzez stronę www.whitemobile.pl – odbywa się poprzez udostępniony przez Operatora
bezpieczny system płatności PayU. Płatności można dokonać poprzez bezpośredni przelew z konta, karty płatniczej lub kredytowej.
- Zasilenie konta kodami doładowań sieci Plus: Wystarczy zakupić kod doładowania sieci Plus (Simplus, Sami Swoi, 36.6) w dowolnej formie – zdrapki w supermarkecie, kodu zasilenia z kasy, terminala płatności lub bankomatu, a następnie należy go wprowadzić do telefonu, co automatycznie zasili konto
- Pakiety głosowe/SMS-owe:
- Rozwiązania telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw:
W ramach rozwiązań dla firm White Mobile udostępnia usługi telekomunikacyjne:- telefon stacjonarny (kablowy lub w oparciu o siec GSM) już od 25 zł + VAT w abonamencie 200 minut do sieci stacjonarnych i komórkowych)
- telefon komórkowy już od 10 zł + VAT (w abonamencie Bez limitu do sieci stacjonarnych)
- internet stacjonarny aDSL do 10 Mb/s już za 49 zł + VAT
- internet mobilny już za 9,90 zł + VAT za 1 GB
- Dodatkowo zawieranie umowy na usługi w pakiecie skutkuje naliczeniem zniżki do faktury do 15 %.
- W ramach promowanych przez nas usług No limit możemy zaprezentować usługę Komórka bez limitu dla Firm, w ramach której Operator oferuje następujące warunki:
Usługi w abonamencie
Opłata (netto)
Bez limitu do sieci komórkowych
18,00 zł + VAT
Bez limitu do sieci stacjonarnych
10,00 zł + VAT
SMS-y/MMS-y bez limitu do wszystkich sieci
9,00 zł + VAT
Transfer danych 1 GB
15,00 zł + VAT
Umowa w ramach Oferty może być bezterminowa, na okres12 miesięcy lub na okres 24 miesięcy. Opłata aktywacyjna z ulgą udzieloną przez Operatora: 29 zł + VAT (jednorazowo). W ramach Oferty obowiązuje Faktura elektroniczna. W przypadku wyboru faktury papierowej Operator doliczy opłatę 5 zł/mc + VAT.
Udało nam się namówić operatora na krótką rozmowę. Pan Jacek Lichota – Prezes Zarządu – opowiada o ofercie, działalności marki i planach na przyszłość.
—————————————————————————————————————————————————————————-
Jacek Krajza (MVNO-GSM.PL): Jak oceniacie polski rynek telekomunikacyjny? Działa na nim już ponad 20 różnych marek i robi się coraz ciaśniej. W dodatku niektórych stać na wydatki rzędu milionów złotych na reklamę.
Pan Jacek Lichota (Prezes Zarządu): Rynek telekomunikacyjny w Polsce jest rynkiem wymagającym i bardzo ciekawym, mimo dużej konkurencji dalej jest dla nas wyzwaniem i wciąż widzimy na nim pewne sektory nienależycie zagospodarowane. Mam tu na myśli ludzi młodych, uczniów, studentów, którzy nie zawsze mogą i chcą zawierać umowy terminowe z Operatorami, ze względu na brak stałego zatrudnienia. Tu również upatrujemy naszą szansę i wychodząc naprzeciw tej grupie stworzyliśmy naszą ofertę abonamentową „Komórka bez limitu” (link), w której jedynym wymogiem dla studenta przy zawieraniu umowy bezterminowej jest przedstawienie legitymacji studenckiej oraz ofertę Pre-Paid, gdzie młodzież może budować własne drzewa komórkowe (link) i dzięki temu używać telefonu za darmo.
Wychodzimy z przekonania, że milionowe wydatki na reklamę to nie wszystko, oczywiście jest to łatwiejsza droga do zdobycia Klienta, ale my staramy się docierać do opisanych wyżej grup docelowych bezpośrednio, pojawiając się na uczelniach, targach, spotkaniach, gdzie pokazujemy, że używanie telefonu może być proste, tanie i bez zobowiązań terminowych.
JK: Co Państwa zdaniem powinna posiadać oferta, aby mogła się wyróżnić spośród tych wszystkich marek i to bez znaczących nakładów finansowych na marketing?
JL: Naszym zdaniem oferta powinna być przede wszystkim prosta i zrozumiała, a przy tym posiadać jak najwięcej opcji zachęcających Klienta do zakupu. Mówimy tu o opłatach, które oczywiście powinny być jak najniższe i z racji tego proponujemy rozwiązania w postaci abonamentu bez limitu „Komórka bez limitu”, gdzie można mieć abonament już za 10 zł oraz telefonii na kartę gdzie opłata za minutę połączenia do wszystkich sieci wynosi zaledwie 14 groszy.
Dodatkowo przy usłudze Pre-Paid należy też wspomnieć o możliwości zarabiania na sieci, co pozwala m. in. używać swojego telefonu zupełnie za darmo i jednocześnie generować stałe dochody dla Klienta. Proponowany przez nas prosty model, pozwala zarabiać (8-10 %) od doładowań użytkowników, którzy zostaną włączeni do sieci poprzez polecenie (link).
JK: A co – Państwa zdaniem – wyróżnia ofertę White Mobile?
JL: Naszą ofertę wyróżnia to, że staramy się skupiać na młodych użytkownikach, którzy nie zawsze mogą sobie pozwolić na użytkowanie telefonu w wygórowanych cenach. Docieramy do nich bezpośrednio i uczestniczymy w wydarzeniach dla nich ważnych. Przedstawiając naszą ofertę robimy co w naszej mocy aby odpowiedzieć na wszystkie pytania i wyjaśnić nawet najmniejsze wątpliwości. Komunikujemy się z nimi również poprzez niezwykle ważny kanał społeczny jakim jest portal facebook (link), gdzie organizujemy konkursy, przedstawiamy nowości ofertowe i odpowiadamy na zapytania. Każda sprawa jest dla nas równie ważna. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszej grupy docelowej udostępniamy jej panel użytkownika na stronie White Mobile, gdzie korzystając z sieci mogą zbierać punkty, a następnie wymieniać je na gotówkę lub specjalne nagrody (link), zachęcające niejednego młodego człowieka.
JK: Ostatnio White Mobile zaprezentował nową ofertę NO-LIMIT, która pozwala na nielimitowane połączenia ze wszystkimi numerami komórkowymi w Polsce już za 18 zł miesięcznie, co jeszcze rok temu było raczej niewyobrażalne. Czy Państwa zdaniem jest zapotrzebowanie na tego typu oferty w czasach, gdy duże sieci, pomimo że oferują często wyższe abonamenty, kuszą nowoczesnymi telefonami i tabletami za złotówkę?
JL: Zdecydowanie ludzie, szczególnie młodzi, potrzebują takiej Oferty, prosta i tania, bez żadnych zobowiązań i haczyków. Owszem duże sieci kuszą nowoczesnym sprzętem, ale nie od dziś wiadomo, że odbierają sobie te koszty w wyższym abonamencie oraz zobowiązaniu Klienta długoterminowymi umowami. My proponujemy tańszy abonament i umowę bezterminową dla tych, którzy po prostu cenią sobie niskie opłaty oraz niezależność. Oczywiście udostępniamy w Ofercie możliwość zawarcia umowy terminowej i zakupu w ratach aparatu telefonicznego, ale to Klient sam decyduje czy tego potrzebuje czy nie, niczego nie narzucamy, my dajemy jasny wybór.
JK: Gdzie osoba chcąca skorzystać z oferty White Mobile, zarówno abonamentowej, jak i na kartę, powinna szukać Państwa produktów?
JL: Podstawą naszej sprzedaży na dzień dzisiejszy jest strona internetowa www.whitemobile.pl, na której pod każdą Ofertą zamieszczone są bardzo krótkie formularze kontaktowe dla Klientów, wystarczy wypełnić taki formularz i pozostawić telefon lub adres mailowy, w celu kontaktu przez naszego Konsultanta. Po takim kontakcie wysyłane są (na koszt Operatora) dokumenty niezbędne do zawarcia umowy.
W przypadku usługi na kartę, na stronie internetowej można samodzielnie zakupić starter White Mobile, Klient nie ponosi kosztów wysyłki, a starter wysyłany jest przeciągu jednego dnia. Można także skontaktować się z nami w sprawie Oferty poprzez portal Facebook.
JK: Które produkty cieszą się dzisiaj lepszym zainteresowaniem – oferty abonamentowe, czy Pre-Paid?
JL: Dotychczas nasza firma z powodzeniem skupiała się na sprzedaży usług abonamentowych, zarówno dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych. Wymogi rynku oraz jego zróżnicowanie sprawiły jednak, że Operator zdecydował się na wprowadzenie oferty Pre-paid, która zdecydowanie największym powodzeniem cieszy się wśród ludzi młodych, nie osiągających jeszcze stałych dochodów i nie chcących zobowiązań w postaci długoterminowych umów. Trudno jednak porównywać zainteresowanie ofertami ze względu na nierówny czas ich obowiązywania, oferta Pre-paid jest jeszcze bardzo młodą usługą i potrzebuje czasu aby móc określić jej powodzenie. Na dzień dzisiejszy chcielibyśmy się skupiać na jednoczesnym rozwoju oferty abonamentowej oraz Pre-paid aby być otwartym na potrzeby różnych grup docelowych
JK: Jakie plany na najbliższą przyszłość ma White Mobile?
JL: Nasz plan na najbliższą przyszłość White Mobile to dalsze rozpowszechnianie marki i docieranie wszędzie tam gdzie są ludzie młodzi. Skupiamy się na wyszukiwaniu wszelkiego rodzaju imprez, spotkań oraz miejsc często odwiedzanych i lubianych przez uczniów i studentów. Uważamy, że bezpośredni kontakt i opinie dotyczące naszej oferty są dla nas najcenniejsze i pozawalają jeszcze szybciej i lepiej reagować na potrzeby naszych Klientów. Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów nad współpracą z licznymi punktami, gdzie już wkrótce będzie obecna nasza marka.
JK: Jak widzą Państwo polski rynek telekomunikacyjny za kilka lat?
JL: Rynek telekomunikacyjny za kilka lat to przede wszystkim rynek konsumenta i jego coraz większych potrzeb. Idąc za tą myślą przewidujemy dalszy rozwój ofert No limit, które w największym stopniu pokrywają się z wymaganiami Klientów. Nielimitowane rozmowy, sms-y czy internet w najbliższej przyszłości będą swoistym standardem telekomunikacyjnym, bez którego oferta operatorów będzie po prostu nieatrakcyjna. Ważnym czynnikiem odgrywającym kluczową rolę w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klientów będzie także poziom ich obsługi. Dzisiejszy Klient to konsument świadomy i wymagający, dlatego też należy zdawać sobie z tego sprawę i z najwyższą starannością podchodzić do każdego Klienta, bez względu na to czy jest uczniem korzystającym z telefonu na kartę czy też wielką korporacją z najnowocześniejszymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi. Wierzymy, że korzystna oferta i najwyższa jakość obsługi to przyszłość telekomunikacji.
JK: Dziękuję za rozmowę i poświęcony nam czas, mam nadzieję, że nasz serwis niejednokrotnie będzie informował o nowych ofertach i planach White Mobile.
Marce White Mobile życzymy jak zwykle powodzenia i sukcesów na polskim rynku telekomunikacyjnym. Serdecznie zapraszamy do komentowania.
Źródło: White Mobile, wł
A ja mam pytanie odnośnie oferty no limit. Jak można rozumieć zapis w regulaminie mówiący o stosunku rozmów wychodzących do przychodzących? Przecież no-limit jest od tego, żeby dzwonić, bez ograniczeń. Dlaczego niby czekać, aż ktoś zadzwoni, żeby móc przeprowadzić dłuższą rozmowę? Jak White Mobile respektuje ten zapis?
Dołączam się do pytania
Witam a gdzie taki zapis Pan widzi?proponuje nie spamować bez sensu, pozdrawiam.
Usunęliście ten zapis?:) To tylko na plus dla Was 😉 Zwracam honor:)
Wychodząc naprzeciw Klientom zapis został usunięty. Należy jednak dodać, że nigdy nam się nie zdarzyło skorzystać z tego zapisu, był raczej naszym zabezpieczeniem przed nadużyciami, korzystania z kart przez call center itp, normalny użytkownik (indywidualny) był w zupełności bezpieczny:)
I super!!! Nadużycia nadużyciami, zapis był dość „restrykcyjny”. Ale skoro to przeszłość, to nie ma o czym gadać.
Osobiśnie nie uważam, żeby osoba korzystająca normalnie z telefonu, miała powody do obaw. Jeśli ktoś korzysta z numeru w Call Center, to tak, w innych przypadkach wyłaczanie numerów byłoby bezmyślnością operatora.
Jakbym dostał starter za free, chętnie bym przetestował;)
Zapraszam do kontaktu na profilu White Mobile, na pewno znajdzie się jakiś starter dla Pana:)
https://www.facebook.com/whitemobilegt
A ja nie mam FB ;p Może wyślę na maila dane?:) Mogę?:) Dziękuję:)
W ramach wyjątku:)proszę o kontakt na maila info@whitemobile.pl
Dziękuję:) Już wysyłam maila:)
Starter został wysłany, pozdrawiam.
Czy w tym pakiecie (abonamencie za 15 zł) 1GB za 15 zł (mówię o ofercie NO-LIMIT) jest tzw. „lejek”? Czy trzeba się pilnować?
Szanowny Lordzie, przy aktywnym pakiecie 1 GB Operator wysyła dwa smsy informujące, pierwszy po wykorzystaniu 500 MB transferu, drugi SMS po wykorzystaniu 1 GB transferu, dalsze korzystanie po wykorzystaniu pakietu jest zgodne z taryfikacją zamieszczoną w cenniku t.j. za każde 50 kB 1 grosz.
Chyba nie ma lejka, może operator to potwierdzi(?)
Oferta NO-LIMIT na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ciekawie. Nie czaję tylko fragmentu mówiącego o telefonach. Co znaczy „na raty”? I po co umowa na 12 miesięcy, skoro jest bezterminowa?
Klient ma możliwość zawarcia umowy bezterminowo, na okres 12 miesięcy oraz 24 miesięcy. W przypadku chęci zakupu telefonu przy umowie bezterminowej może to uczynić poprzez uiszczenie opłaty jednorazowej wskazanej w ofercie, w przypadku umowy terminowej może zakupić telefon poprzez opłatę jednorazową lub w ratach na 12 lub 24 miesiące, w zależności od okresu trwania umowy.
Tam nie ma przypadkiem cyklicznej opłaty w taryfie 14 groszy? Może warto o tym wspomnieć?
Proszę dokładnie przeczytać punkt 2.Usługi pre-paid, czyli „na kartę” (Taryfa 14 groszy), dokładnie i bardzo wyraźnie jest tam wszystko opisane.
A ja z innej beczki. Gratuluję autorowi pomysłu. Zwłaszcza z rozmowami z przedstawicielami operatorów. Życzę powodzenia i oby tak dalej.
W zasadzie do NO-LIMIT w White Mobile nie ma się teraz do czego przyczepić. Oferta jak dla mnie jest spoko. Choć obawiam się, że złotówka taniej to za mało w rywalizacji z silną i mega reklamowaną marką NJU.
Tylko narzekacie. Jeszcze dwa lata temu takie ceny nie mieściły się w głowach niejednemu. Dzisiaj mamy NO-LIMITy na komórki za 18 czy 19 zł a do wszystkich za 29 (czy tam 28). Jeszcze mało? Może od razu za darmo dać wszystkim?
A co z BOK jaki jest koszt połączenia z nim bo nigdzie nie ma informacji o tym.
http://www.whitemobile.pl/o-nas/kontakt
Wygląda na to, że zgodnie z cennikiem jak za połączenie z numerem stacjonarnym, gdyż numer do BOK to numer telefonu stacjonarnego – 22 211 80 80.