“Prace modernizacyjne światłowodów”, czyli kolejne problemy klientów Virgin Mobile Polska

Minęło raptem niespełna 2 miesiące od ogromnej i poważnej awarii Virgin Mobile, przez którą klienci na wiele godzin zostali całkowicie odcięci od usług operatora (więcej >>). Teraz użytkownicy Virgin Mobile zmagają się od kilku dni z kolejnym problemem – wolnym internetem mobilnym. Co się znowu dzieje w Virgin Mobile?

Już pod koniec minionego tygodnia zaczęły do mnie docierać sygnały, że znowu coś niedobrego dzieje się w sieci komórkowej Virgin Mobile Polska. Tym razem chodzi o bardzo wolny internet mobilny. Tak wolny, że w praktyce trudno jest korzystać z sieci. To już kolejne w ostatnim czasie problemy klientów tego operatora, choć tym razem już nie tak poważne, jak minione, kiedy to na wiele godzin klienci zostali odcięci od wszystkich najważniejszych usług.

O co chodzi?

Jak informuje swoich klientów na oficjalnym profilu operatora na Facebooku obecne problemy (z działaniem internetu mobilnego) wynikają z “prac modernizacyjnych światłowodów”. Virgin Mobile nie nazywa tego awarią, sugerując jednoznacznie, że cała sytuacja jest spodziewana i planowana.

Przyznam szczerze, że wytłumaczenie o “modernizacji światłowodów” brzmi dość dziwnie. Póki co jednak nie ma jeszcze powodów się w to zagłębiać, tak więc poczekam tych kilka dni aby sprawdzić, czy problemy faktycznie ustąpią.

Kolejne w ostatnim czasie utrudnienia

Nawet jeśli obecna sytuacja jest planowana i kontrolowana, to ogólnie nie wygląda to zbyt dobrze. Klienci ledwo co zapomnieli o marcowej awarii, a zmagają się już z kolejnymi problemami. Na domiar złego próżno szukać jakiegokolwiek komunikatu operatora informującego o tym, że takie prace będą prowadzone i ostrzegającego klientów o możliwych utrudnieniach. Obsługa oficjalnego profilu operatora na Facebooku również nie pomaga, usuwając niektóre posty zdenerwowanych klientów.

Niewypał?

Już nie zliczę ile razy pisałem o progu rentowności Virgin Mobile Polska. Ten co jakiś czas zapowiadany jest przez szefostwo operatora. Początkowo miał być nawet milion klientów. Wszystko zatrzymało się na dużo niższym poziomie i obecnie – wg mnie – nic nie wskazuje na to, aby mogło być inaczej. Dzisiaj na trudnym i wymagającym rynku telekomunikacyjnym poza ceną liczy się jakość oferowanych usług. Jeśli chodzi o ceny, Virgin Mobile na tle konkurentów nie wyróżnia się jakoś szczególnie. Co do jakości… cóż, w ostatnim czasie jest to, co jest.

Na początku ubiegłego roku, przy okazji kolejnych zapowiedzi osiągnięcia progu rentowności, pojawiła się informacja o zamiarach przejęcia operatora przez Play (więcej >>). Jak informował oficjalny komunikat zawarto w tej sprawie “szereg umów”. Do przejęcia miałoby dojść już w 2020 roku.

Moim skromnym zdaniem przejęcie może okazać się już jedynym ratunkiem dla tkwiącej w miejscu marki. Ja osobiście nie widzę obecnie pomysłu, strategii, wizji na przyszłość, a kolejne nowości wprowadzane do oferty zdają się tylko potwierdzać moje zdanie.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

3
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
rassoMarek Recent comment authors
  Subscribe  
Powiadom o
rasso
Gość
rasso

Najlepsza sieć dla oszczędnych do 10zł: 300min, 300sms, 2GB netu.
Nie ma w Polsce lepszej sieci z takim dobrym pakietem.
Płacą nawet 30zł za przeniesienie do nich numeru.

Oby Virgin nie skończyła jak GaduAir niedościgniony przykład innowacyjności w Polsce i trochę na Świecie.

Marek
Gość
Marek

Problem w tym, że “oszczędni” dla sieci komórkowej jest równoznaczne z “nieopłacalni”. Sieci komórkowe stawiają na osoby, które są gotowe płacić 25 zł miesięcznie (albo więcej). Najlepiej w abonamencie na 2 lata albo przynajmniej w ramach jakiejś stałej subskrypcji. Virgin Mobile jest jedną z niewielu z sieci oferujących pakiety “dla oszczędnych” i z tego co wiem ma właśnie najlepszą ofertę do 10 zł. Tylko pytanie – na jak długo. Obawiam się, że prędzej czy później pójdą zgodnie z trendem. Aczkolwiek mam nadzieję, że Virgin postanowi “zaopiekować się” tymi klientami oszczędnymi, których inne sieci nie chcą. W dobie powszechnego no-limitu takich… Czytaj więcej »

rasso
Gość
rasso

sam mam ustawiony cykliczny pakiet noLimits za 20zł w Lyca bo wcześniej korzystałem z Pakietu Chiny S za 19zł. Chciałbym kupować tańsze/mniejsze pakiety ale w tej sieci nie dają takiego wybory jak u Dziewicy.
Po tylu latach pakiety winny być po 5-10-15-20zł i więcej jeśli ktoś potrzebuje dokupić internetu.
Oby Dziewica się nie puszczała i niech będzie na Rynku zawsze ;-D