MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Artykuły

Przegląd trendów sprzedażowych według ekspertów z firmy Konftel

Specjaliści od sprzedaży pracujący w firmie Konftel są wyczuleni na oczekiwania rynku i stali się mistrzami w spełnianiu tych oczekiwań. Są oczami i uszami firmy. Obserwują trendy, gonią je lub co częściej się zdarza – tworzą nowe trendy. Co ich zdaniem nas czeka w 2018 roku?
Fredrik Hörnkvist: W USA skończył się wyścig o najniższą cenę:

– Giganci e-commerce stali się bardzo dużymi graczami, co powoduje zmiany na rynku niemal w każdym aspekcie. My jednak powtarzamy naszym klientom i partnerom, by nie patrzyli jedynie na cenę. Niska cena może czasem pociągnąć za sobą duże koszty i partnerzy, którzy opierają swoją sprzedaż wyłącznie na cenie są bezbronni. Klientowi zależy na minimalizowaniu przestojów, czasem potrzebuje wsparcia i pomocy w doprowadzeniu wszystkiego do ładu. Obserwujemy dziś silne trendy w kierunku wartości dodanej, modelu opartego o serwis i budowanie długotrwałych relacji. Takie podejście bliskie jest również Konftelowi. Dbamy zarówno o naszych partnerów i przyjaciół, jak i o jakość produktu. Stawiamy im wysokie wymagania, czego przykładem może być bezprzewodowy Konftel 300Wx, który stał się wiodącym urządzeniem na rynku rozwiązań konferencyjnych.

Nipun Khanna: W Indiach rządzi sprzedaż lokalna

– Do najbardziej zauważalnych trendów w Indiach należy ciągły rozwój lokalnych sieci retail’owych. Wśród kolegów z innych krajów słyszę o przenoszeniu sprzedaży z lokalnych sklepów do e-commerce, ale w Indiach niczego podobnego nie zauważyłem. Nasz rynek jest dość uregulowany i sprzedaż internetowa nie zajmuje na nim dużo miejsca. Z drugiej strony Konftel 300IPx jest obecnie bardzo popularny w Indiach, ale analogowe modele wciąż są w naszym kraju ważne.

Jeff May: W Wielkiej Brytanii wszystko kręci się wokół współpracy

– Niedawno uczestniczyłem w interesującym panelu dyskusyjnym w Comms Business, który dotyczył tematu znaczenia współpracy dla kanałów sprzedaży. Mam wrażenie, że telefon komórkowy stał się tak ważny w naszym życiu, że będzie musiał wejść również do sal konferencyjnych jako ważne narzędzie pomagające w organizacji spotkań. Odpowiedzieliśmy na te oczekiwania, tworząc Konftel Unite App. To aplikacja, która pozwala w łatwy sposób korzystać z książki telefonicznej i kalendarza w smartfonie przy planowaniu telekonferencji. Nazywamy to One Touch Conferencing. Zauważyłem duże zapotrzebowanie na takie rozwiązania u wielu różnych klientów i partnerów. Myślę, że to ważny krok na drodze do wyeliminowania przeszkód w salach konferencyjnych.

Jörgen Rönnqvist: Kraje nordyckie kochają konferencje hybrydowe

– Kiedy spotykam moich kolegów z całego świata, przekonuję się, że region krajów nordyckich to dojrzały rynek. Mogliśmy obserwować rozwój techniczny w miejscu pracy, który można określić jednocześnie jako szybki i wolny. To samo dotyczy użytkowników – część z nas szybko przyswaja nowe technologie i usługi, podczas gdy innym wygodniej jest używać tego, do czego już przywykli. Odpowiedzią na taki stan rzeczy są konferencje hybrydowe (Hybrid Conferencing). Oferujemy podłączenie USB do laptopa, a jednocześnie obsługę różnych typów linii telefonicznych. Dzięki temu nasze rozwiązanie jest idealne dla wszystkich typów użytkowników w biurze – zarówno tych, którzy szybko adoptują się do zmian, jak i technologicznych konserwatystów.

Simon Chin: Chiny to kraj, w którym rządzi WeChat

– W Chinach obserwujemy, jak WeChat staje się platformą, która zmienia zachowania konsumentów. Możesz zarządzać niemal całym życiem za pomocą jednej aplikacji, a jednak segment B2B nadal pozostaje raczej konserwatywny. Wraz z rozwojem chińskich przedsiębiorstw obserwujemy coraz większe zapotrzebowanie na rozwiązania do sal konferencyjnych. W tak dużym kraju jak nasz, spotkania na odległość są bardzo popularne, a popyt na rozwiązania UC bardzo duży i wzrasta niemal z każdą godziną. Z nadzieją czekam na to, co przyniesie nam 2018, który u nas rozpoczął się 16 lutego, w Chiński Nowy Rok.

Źródło/Fot: Kontel

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
0
Skomentujx