Seniorzy w T‑Mobile z automatycznym przedłużeniem ważności konta

Zagrożenia związane z epidemią koronawirusa w największej mierze dotykają osób starszych. To również grupa, która rzadziej niż inne korzysta z zakupów usług telekomunikacyjnych przez internet. W trosce o ich bezpieczeństwo, jak również zapewnienie seniorom możliwości utrzymywania stałego kontaktu z bliskimi, T‑Mobile automatycznie przedłuża ważność kont na kartę oraz Heyah wszystkim klientom, którzy ukończyli 60 lat.

Od 2 kwietnia T‑Mobile wydłuża o 100 dni okres ważności kont seniorów. Ze zmiany skorzystają osoby po 60. roku życia, które mogły utracić aktywne konto w ciągu najbliższych 30 dni. Dotyczy to również tych klientów, których konto pozostaje obecnie nieaktywne. Potwierdzenie automatycznie wykonanej przez operatora operacji klienci otrzymają SMS-em – umożliwi im ona dalsze korzystanie ze zgromadzonych środków i wykonywanie połączeń. Automatyczne wydłużenie ważności konta jest realizowane w oparciu o weryfikację wieku osoby, na którą został zarejestrowany konkretny numer telefonu.

Seniorzy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego rachunku, wpisując w telefonie kod *101# w przypadku usług T‑Mobile na kartę oraz *108#, jeśli korzystają z numeru w Heyah na kartę.

Dzięki działaniu T‑Mobile osoby starsze będą mogły swobodnie kontaktować się z rodziną i przyjaciółmi, pozostając bezpiecznie w swoich domach. O innych akcjach specjalnych i ofertach T‑Mobile można poczytać również w zakładce Jesteśmy dla Ciebie na stronie operatora.

Źródło/Fot: T-Mobile

0 0 vote
Article Rating
Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x