Rzecznik prasowy sieci Play Marcin Gruszka poinformował dzisiaj na blogplay.pl o tym, że ostatnia awaria operatora, o której informowaliśmy tutaj, została już opanowana. Jednocześnie Play przeprasza swoich klientów za zaistniałą sytuację.
O awarii sieci Play pisaliśmy w poniedziałek 24 października (więcej na ten temat >>). Klienci operatora już od piątku 21 października mieli problemy z zarządzaniem swoim kontem – aktywacją pakietów, czy zarządzaniem usługami. Pomimo upłynięcia kilkudziesięciu godzin od wystąpienia pierwszych kłopotów operator długo zwlekał z oficjalnym komunikatem i zrobił to dopiero w poniedziałek po południu (więcej >>).
Dzisiaj – jak informuje rzecznik Play Marcin Gruszka – sytuacja jest już opanowana:
Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane.
Rzecznik przeprasza również wszystkich klientów, którzy zostali poszkodowani.
Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.
Źródło/Fot: BlogPlay.pl / Print Screen