MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Awarie

Sieć Play przeprasza za awarię: “udało się opanować sytuację”

Rzecznik prasowy sieci Play Marcin Gruszka poinformował dzisiaj na blogplay.pl o tym, że ostatnia awaria operatora, o której informowaliśmy tutaj, została już opanowana. Jednocześnie Play przeprasza swoich klientów za zaistniałą sytuację.

O awarii sieci Play pisaliśmy w poniedziałek 24 października (więcej na ten temat >>). Klienci operatora już od piątku 21 października mieli problemy z zarządzaniem swoim  kontem – aktywacją pakietów, czy zarządzaniem usługami. Pomimo upłynięcia kilkudziesięciu godzin od wystąpienia pierwszych kłopotów operator długo zwlekał z oficjalnym komunikatem i zrobił to dopiero w poniedziałek po południu (więcej >>).

Dzisiaj – jak informuje rzecznik Play Marcin Gruszka – sytuacja jest już opanowana:

Ufff… tak jak pisałem przedwczoraj w nocy udało się opanować sytuację i z tego, co mi wiadomo, wszystkie kupione/włączone w weekend pakiety powinny być już aktywowane.

Rzecznik przeprasza również wszystkich klientów, którzy zostali poszkodowani.

Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend.

Źródło/Fot: BlogPlay.pl / Print Screen

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
0
Skomentujx