Niepokoi mnie to, że zarówno operatorzy MVNO, jak i – a może przede wszystkim – submarki operatorów infrastrukturalnych, coraz większy nacisk kładą na oferty abonamentowe. Oferty na kartę u niektórych operatorów z pewnością wymagałyby odświeżenia. Plush, czyli adresowana do młodych submarka Plusa, wprowadziła do swojej oferty abonamentowej smartfon Sony Xperia 10. Można go mieć nawet za 1 zł na start. Potem jednak czekają comiesięczne raty.
Sony XPERIA 10 trafia do oferty Plush ABO świeżo po premierze na Mobile World Congress w Barcelonie i wraz z pozostałymi modelami z nowej rodziny produktów XPERIA stanowi przełom w świecie smartfonów. Unikatowy wyświetlacz o poszerzonych, kinowych proporcjach 21:9, najwyższa jakość dźwięku osiągnięta dzięki technologii dźwięku wysokiej rozdzielczości Hi-Resolution Audio i obraz w wysokim standardzie Full HD pozwalają od teraz oglądać, fotografować i filmować z nieosiągalnym wcześniej rozmachem. Dodatkowo multitasking i podzielenie ekranu na pół pozwala na jednoczesne wykonywanie dwóch czynności, jak np. pisanie maili i przeglądanie wiadomości w Internecie, czy oglądanie filmów na YouTube i czatowaniu ze znajomymi.
Teraz smartfon Sony Xperia 10 można mieć z Plush ABO. Na jakich warunkach? Opłata początkowa za Sony XPERIA 10 to 1 zł, a miesięczne opłaty ratalne to – przy 24 – ratach 62 zł.
Plush ABO, to oferta abonamentowa, w której w abonamencie za 25 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące, jest:
- pakiet internetowy 15 GB,
- za darmo przez trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego,
- od czwartego miesiąca specjalny pakiet 10 GB na YouTube,
- rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
- SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych,
- social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych.
Ofertę Plush ABO z pakietem internetowym 25 GB i social mediami z bezpłatnym transferem danych i Sony XPERIA 10 do tego, wspiera kampania reklamowa „Plush hojnie obdarzony!” realizowana w telewizji, kinach i online.
Źródło/Fot: Plus