Spoty reklamowe operatorów wirtualnych emitowane w stacjach telewizyjnych to w Polsce rzadkość. Telewizyjne kampanie reklamowe kosztują sporo, a ich skuteczność zależy również od jakości reklamowanego produktu. Jak informuje portal telekomunikacyjny Telix.pl z telewizyjną kampanią reklamową rusza sieć Virgin Mobile Polska.
Na oficjalnym profilu Virgin Mobile Polska na Facebooku oraz w serwisie YouTube pojawiły się już spoty reklamowe, z których część trafi do telewizji.
Przykładowy spot reklamowy sieci Virgin Mobile Polska:
Spoty reklamowe adresowane są zdecydowanie do młodych, występują w nich młodzi dobrze bawiący się ludzie, a podkład muzyczny stanowi dynamiczna muzyka. Wszystkie spoty reklamowe można obejrzeć na kanale Virgin Mobile Polska na YouTube.
Spoty reklamowe promują nową ofertę operatora #CHCĘ_WSZYSTKO, która po ostatnich zmianach mocno zyskała na atrakcyjności (więcej można przeczytać tutaj).
To już nie pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Virgin Mobile Polska w telewizji. Telewizyjne spoty reklamowe operatora pojawiały się też po debiucie operatora na polskim rynku, który miał miejsce w sierpniu 2012 roku.
Jeden z pierwszych spotów reklamowych Virgin Mobile Polska:
Przypominamy, że startery i doładowania sieci Virgin Mobile Polska można nabyć na stronie internetowej operatora oraz w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Źródło: Telix.pl, wł