[SPROSTOWANIE] Publikujemy pełną treść oświadczenia (sprostowania) firmy T4B w związku z sytuacją wokół sieci KLUCZ Mobile
W związku z sytuacją wokół sieci komórkowej KLUCZ Mobile (więcej >>) publikujemy treść oświadczenia (sprostowania), jakie przesłała do Redakcji MVNO-GSM.PL firma T4B Sp. z o.o. w związku z naszą publikacją.
SPROSTOWANIE
(dotyczy artykułu pt. „Co dalej z KLUCZ Mobile? Jest uspokajający komunikat prezesa operatora Denisa Morozova” z dnia 6 marca 2019 roku, opublikowanego na łamach MVNO-GSM.PL).
T4B Sp. z o.o. stanowczo i zdecydowanie zaprzecza nieprawdziwym twierdzeniom pana Denisa Morozova, stanowiącym nieprawdziwe informacje i pomówienia T4B Sp. z o.o., zawartych w artykule z dnia 6 marca 2019 r. pt. „Co dalej z KLUCZ Mobile? Jest uspokajający komunikat prezesa operatora Denisa Morozova”, wskazując, iż wyłączną przyczyną zaprzestania przez T4B Sp. z o.o. świadczenia usług na rzecz Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. jest istniejące wymagalne i przeterminowane powyżej 14 dni zobowiązanie, które już na dzień 8.02.2019 r. wraz z odsetkami (data ostatniego wezwania do zapłaty) wynosiło 90.153,58 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy sto pięćdziesiąt trzy złote, pięćdziesiąt osiem groszy). Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. od kilkunastu miesięcy nie regulowała terminowo swoich zobowiązań. Już w sierpniu 2018 r. Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. zalegała z płatnością na rzecz T4B Sp. z o.o. za okres przekraczający ponad 6 miesięcy, co zostało potwierdzone w uznaniu długu podpisanym w dniu 29.08.2018 r. przez prezesa Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. pana Denisa Morozova. Uznanie długu dotyczyło faktur wystawionych w okresie od 28.02.2018 r. do 31.07.2018 r. i pomimo deklaracji pana Denisa Morozova w w/w uznaniu długu, iż całość zobowiązania zostanie zapłacona do 31.12.2018 r. do chwili obecnej pozostają nieuregulowane jeszcze zobowiązania objęte uznaniem długu, a wynikające z faktur wystawionych w czerwcu i lipcu 2018 roku. Obecnie zobowiązania Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. względem T4B Sp. z o.o. przekraczają 9 pełnych okresów rozliczeniowych i obejmują okres czerwiec 2018 – luty 2019. Kopię uznania długu oraz wykaz nieuregulowanych faktur przez Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. przekazujemy do wyłącznej wiadomości redaktora bloga MVNO-GSM.PL, bez możliwości ich upublicznienia.
T4B Sp. z o.o. oświadcza, iż w związku z trwałym zaprzestaniem przez Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. regulowania swoich zobowiązań względem T4B Sp. z o.o., prawnicy T4B Sp. z o.o. przygotowują wniosek o ogłoszenie upadłości Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o.
Odnośnie zarzutów pana Denisa Morozova na temat współpracy z T4B Sp. z o.o. wskazujemy, iż współpraca została zerwana przez T4B Sp. z o.o. ze względu na brak płatności ze strony Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o., a o rzekomych zarzutach Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. co do współpracy i zmianie podmiotu zapewniającego platformę MVNE, firma T4B Sp. z o.o. dowiedziała się dopiero z treści artykułu z dnia 6 marca 2019 roku „Co dalej z KLUCZ Mobile? Jest uspokajający komunikat prezesa operatora Denisa Morozova”.
T4B Sp. z o.o. dodatkowo oświadcza, iż Klucz Telekomunikacja Sp. z o.o. nigdy nie zgłaszała uwag co do cen naszych usług, a w corocznych badaniach oceny jakości T4B Sp. z o.o. była bardzo dobrze oceniana.
Źródło: T4B Sp. z o.o.
Szykuje się kolejny upadek. Niestety ale w Polsce MVNO bez mocnego zaplecza finansowego, nie mają szans na sukces. Trudno im nawet wegetowac.
Trudno ale mozliwe. Biznes wyglada ze jest drogij, ale do konca nie jest tak. Jak zwracac uwage gdie Co kupuje I jaki dostajes serwys – to wszystko bedzie OK. Najwaznejsze nie rozrzucac kase na niepotrzebna outdoor reklama i nie robic baza abonentska „at any cost”
No to podziwiamy chyba początek końca Klucza. Szkoda bo swoją obecnością sporo wnieśli. Przykre że kończą właśnie tak czyli narażając klientów, którzy już przecież odczuwają skutki…
Wszystko jest I bedzie OK. Dzalami jak dzalali. Nawet teraz bedziemy dzalac lepiej
Stronę internetową Klucz postawił, więc to nie Vectone. IMO wniosek o upadłość to tylko argument w ich dochodzeniu należności.
Nawet nie argument, a zemsta wkurzonego czlowieka.
Szczerze nie chcę zmieniać sieci a nawet gdybym chciał to bym się bał przez te wszystkie zawirowania. Od początku mam a2mobile i mam nadzieję że będą jeszcze długo na rynku z aktualnymi pakietami
Miałem 2 numery w a2mobile. Do póki należała do aero2 było wszystko w porządku, po przejęciu przez premium mobile zaczęły się cyrki. Pierwszym zauważalnym problemem było przełączanie się zasięgu sieci na 2G. Działo się tak co kilka dni i przebiegało tak, że nagle sieć całkowicie znikała na kilka minut, następnie włączał się zasięg 2G, a żeby znów przełączył się na 4G trzeba było włączyć tryb samolotowy na kilka sekund, to było jeszcze do przeżycia. Drugi problemem już nie do zaakceptowania dotyczył połączeń i SMS-ów. Z połączeniami działo się tak, że ktoś aby się do mnie dodzwonić musiał kilka razy próbować… Czytaj więcej »
a2 mobile cenowo jest ok ale jakościowo dla mnie nie do zaakceptowania. Przede wszystkim problemy z zasięgiem tzn. dziwne dziury zasięgowe pomimo, że karta Plusha działa wyśmienicie w tych samych lokalizacjach, problemy z internetem, brak hd voice.
Klucz działa bezproblemowo i życzę im żeby przetrwali, bo oferta jest bardzo dobra. Poprzedni wygląd strony był niestety ale archaiczny, teraz jest ok.
Kusu mnie przejście do klucza bo posiadają HD Voice i połączenia oczekujące, w A2mobile tego nie ma