Użytkownicy usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu w sieci Aero2, wchodząc na stronę służącą odblokowywaniu sesji za pomocą CAPTCHA, widzą reklamę należącej od niedawna do tej samej sieci marki wRodzinie.
Wyraźnie daje się w ostatnim czasie zauważyć, że właściciel marki wRodzinie – Aero2 (do końca ubiegłego roku rozwiązana już spółka Centernet – zabrał się za rozwój produktu, który w ostatnim czasie pozostawał w uśpieniu. We wrześniu operator wRodzinie uruchomił możliwość zakupu pakietów internetowych (więcej), z okazji Świąt Bożego Narodzenia przygotował promocję doładowań (więcej), zaś od lutego wprowadził najważniejszą zamianę – nową taryfę obniżającą ceny podstawowych usług (więcej).
Do promocji operator wykorzystał usługę Bezpłatnego Dostępu do Internetu, dzięki czemu reklama dotrze do setek tysięcy użytkowników bezpłatnego internetu w Polsce.
Do niedawna użytkownicy usługi BDI w Aero2 w tym miejscu widzieli reklamy płatnych pakietów w Aero2, które po wykupieniu zdejmują mechanizm CAPTCHA (więcej).
W marcu ubiegłego roku informowaliśmy, że sieć wRodzinie ma 54 tysiące aktywnych kart SIM (więcej).
Co wspólnego mają Aero2 i marka wRodzinie?
Sieć komórkowa wRodzinie jest przedsięwzięciem prowadzonym przez polskiego operatora telefonii mobilnej, firmę Aero 2.
wRodzinie to sieć kierowana głównie do seniorów. wRodzinie to tanie połączenia krajowe i SMS-y (20 gr/min i 10 gr/SMS) oraz długa ważność konta na połączenia wychodzące po każdym doładowaniu – aż 24 miesiące. Starter wRodzinie można nabyć na stronie internetowej operatora oraz m. in. w placówkach Poczty Polskiej. Konto można zasilać za pomocą doładować sieci Plus.
Źródło: wł