Stworzyła popularną pracownię florystyczną funkcjonującą w internecie, teraz właścicielka Kwiatowej Manufaktury wystąpiła w kampanii dużego operatora

Na rynku zdominowanym przez tradycyjne kwiaciarnie Joanna Lewandowska postanowiła założyć pracownię florystyczną dostępną dla klientów online. Dziś Kwiatowa Manufaktura współpracuje m.in. z Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, a właścicielka przedsiębiorstwa wystąpiła w dużej kampanii reklamowej. W spocie operatora telekomunikacyjnego widzowie mogą zobaczyć firmy, które w swojej codziennej pracy wykorzystują z sukcesem narzędzia cyfrowe.

Decyzję o założeniu własnego biznesu Joanna podjęła jeszcze w trakcie studiów na SGGW. Powołana przez nią do życia pracownia florystyczna klientów miała pozyskiwać tam, gdzie spędzają oni najwięcej czasu, czyli w internecie.

– Kluczowym wyzwaniem dla Kwiatowej Manufaktury był brak fizycznej siedziby, miejsca, do którego klienci mogliby przyjść, by obejrzeć realizacje. Szybko okazało się jednak, że prezentacja portfolio
w internecie, wspierana działaniami promocyjnymi w sieci, wzbudziła zainteresowanie osób indywidualnych oraz instytucji. W ten sposób udało się zbudować i ugruntować pozycję przedsiębiorstwa – opowiada Joanna Lewandowska, właścicielka Kwiatowej Manufaktury.

Wsparcie ze strony technologii sprawiło, że popularność Kwiatowej Manufaktury rosła, a Joanna zdecydowała się na prowadzenie aktywnych działań nie tylko na stronie internetowej, lecz także w mediach społecznościowych. Realizacje pracowni można więc zobaczyć na Facebooku, Instagramie i Pintereście. W rezultacie unikalne kompozycje, bazujące na zawsze świeżych kwiatach, dobieranych pod zamówienie, zaczęły zdobywać coraz większy rozgłos. Sam internet pozostał natomiast podstawowym kanałem komunikacyjnym przedsiębiorstwa. Kolejnym krokiem był już udział w dużej kampanii reklamowej, promującej rozwiązania cyfrowe w małych i średnich firmach.

Biznes stale się rozwija

Dziś Joanna współpracuje z licznymi instytucjami, m.in. Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie. Tworzy ponadto oprawy florystyczne wesel w porozumieniu z Polskim Stowarzyszeniem Konsultantów Ślubnych, a dodatkowo wykłada w Akademii Florystyki.

Cyfrowa rewolucja w sektorze MŚP

Spot T-Mobile, w którym Joanna wystąpiła, pokazuje prawdziwych klientów operatora, wykorzystujących z powodzeniem narzędzia telekomunikacyjne i cyfrowe w codziennej pracy. Wzięli w nim udział przedstawiciele różnych branż, m.in. Tymoteusz Pięta, właściciel salonów fryzjerskich Hairmate, do których można zapisać się online. Nie zabrakło także Michała Spodymka, który w ramach biura Goeste Nieruchomości poprzez media społecznościowe prezentuje klientom mieszkania i domy, oraz Zofii Gaińskiej, założycielki przychodni Animal Center, informującej o działalności placówek m.in. na Facebooku czy Instagramie. Kampania promuje najnowszą ofertę T-Mobile – MagentaBIZNES, proponującej małym i średnim firmom cyfrowe usługi dodatkowe, takie jak aplikacja do samodzielnej obsługi księgowości czy zdalny serwis IT. Wszystko po to, aby wspomóc sektor MŚP w cyfrowej rewolucji, która właśnie dla tej grupy stanowi największe wyzwanie.

Źródło/Fot: T-Mobile

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

Dodaj komentarz

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o