T-Mobile (taryfa Frii)

Strona zawiera listę krótkich kodów USSD do zarządzania kontem, usługami i pakietami w T-Mobile na Kartę w taryfie Frii. Pełna i aktualna lista znajduje się na stronie internetowej operatora.

Przed zastosowaniem poniższych kodów prosimy o upewnienie się co do posiadanej taryfy. Użycie poniższych kodów w innej taryfie będzie skutkować albo niepowodzeniem aktywacji/dezaktywacji, albo co gorsza może skutkować włączeniem niepożądanych pakietów lub usług.

Pełna i aktualna lista kodów USSD w sieci T-Mobile znajduje się na stronie internetowej operatora pod adresem t-mobile.pl.

UsługaEkspresowy kod USSD
Sprawdzenie stanu konta*101#
Doładowanie konta*111*kod_doładowujący#
Ekspresowe MENU*100#
Zmiana obecnej taryfy na taryfę Frii*100*811#
0 zł a rozmowy ze wszystkimi w T-Mobile i Heyah - AKTYWACJA*100*813#
0 zł a rozmowy ze wszystkimi w T-Mobile i Heyah - STATUS*100*813*1#
0 zł a rozmowy ze wszystkimi w T-Mobile i Heyah - DEZAKTYWACJA*100*813*2#
0 zł za SMS-y do wszystkich sieci - AKTYWACJA*100*814#
0 zł za SMS-y do wszystkich sieci - AKTYWACJA*100*814#
0 zł za SMS-y do wszystkich sieci - STATUS *100*814*1#
0 zł za SMS-y do wszystkich sieci - DEZAKTYWACJA *100*814*2#
0 zł za internet w Twoim Smartfonie (50MB dziennie) - AKTYWACJA*100*815#
0 zł za internet w Twoim Smartfonie (50MB dziennie) - STATUS *100*815*1#
0 zł za internet w Twoim Smartfonie (50MB dziennie) - DEZAKTYWACJA *100*815*2#
Pakiet 600 minut w T-Mobile i Heyah (AKTYWACJA)*100*830#
Pakiet 600 minut w T-Mobile i Heyah (STATUS) *100*830*1#
Pakiet 600 minut w T-Mobile i Heyah (DEZAKTYWACJA) *100*830*2#
Pakiet 120 minut w T-Mobile i Heyah (AKTYWACJA) *100*831#
Pakiet 120 minut w T-Mobile i Heyah (STATUS) *100*831*1#
Pakiet 120 minut w T-Mobile i Heyah (DEZAKTYWACJA) *100*831*2#
Pakiet 120 minut do wszystkich (AKTYWACJA) *100*840#
Pakiet 120 minut do wszystkich (STATUS) *100*840*1#
Pakiet 120 minut do wszystkich (DEZAKTYWACJA) *100*840*2#
Pakiet 60 minut do wszystkich (AKTYWACJA) *100*841#
Pakiet 60 minut do wszystkich (STATUS) *100*841*1#
Pakiet 60 minut do wszystkich (DEZAKTYWACJA) *100*841*2#
Pakiet 30 minut do wszystkich (AKTYWACJA) *100*842#
Pakiet 30 minut do wszystkich (STATUS)) *100*842*1#
Pakiet 30 minut do wszystkich (DEZAKTYWACJA) *100*842*2#

10 komentarzy do “T-Mobile (taryfa Frii)

  • 31 października 2014 at 13:47
    Permalink

    Bardzo przydatne spis kodów. Z taryfą “Frii” w T-Mobile działają rewelacyjnie! POLECAM!

    Odpowiedź
  • 2 listopada 2014 at 15:27
    Permalink

    kod *100*830*1# nie działa jak w inny sposób można sprawdzić stan minut do wszystkich w Pakiecie 120 minut do wszystkich.

    Odpowiedź
  • 25 czerwca 2015 at 13:57
    Permalink

    0 zł za SMS-y do wszystkich sieci – AKTYWACJA *100*814# ……………. dziwi mnie jedno … przez przypadek wbiłem ten kod bo najzwyczajniej w świecie Nie sprawdziłem taryfy jaką posiadam … a posiadam HOT … w ciągu kilku sekund około 30 zło_tówek Polskich wsysło na konto staruchów od rzekomej radiokomunikacji …. w całym swoim 30 letnim zmaganiu i z radioamatorstwem i radiokomunikacją nie widziałem gorszych naciągaczy od T-Mobile … Porty i kody które są przypisywane do pakietów np.HOT czy Frii winny być zabezpieczone aby nie dochodziło do takich praktyk …. na odzyskanie funduszy nie liczę ale jako dość zdolna podróba programisty postaram się nieba_wem zrobić porządek z tymi praktykami …. potencjalnych zło_dziei pozdrawiam i pamiętajcie … wszystko wraca z podwo_jon_ą siłą …. dla kumatych – VUNQVV ΛΓΔ■ __________________z pozdrowieniami wasz tatuś

    Odpowiedź
  • 7 listopada 2016 at 14:30
    Permalink

    Przeszedłem do t-mobile .Podpisałem umowę na doladowanie za 35 zl. Po doładowaniu za ta kwotę nalezy się taki pakiet darmowych usług .Niestety w moim przypadku nic takiego mi się nie włączyło m Dzwoniac na biuro nikt o niczym nic nie wie . Jest taki pań kosultant nie podam nazwiska jeszcze oszukuje mia ok mi zwrócić za rozmowę a oszust nie zwrócił. Dziadostwo nie polecam tej sieci . Muszę gdzieś wyżej ta sprawę po przedstawić

    Odpowiedź
    • JacekK
      8 listopada 2016 at 19:36
      Permalink

      Witam,

      a czy po zastosowaniu kodu postępuje Pani dalej zgodnie z instrukcjami na ekranie?

      Odpowiedź
    • JacekK
      13 listopada 2016 at 15:31
      Permalink

      Nie do końca rozumiem. Pojawia się jakiś komunikat o błędnym kodzie MMI?

      Odpowiedź
  • 28 maja 2017 at 10:51
    Permalink

    Chciałam sprawdzić stan konta. Wpisałam podany kod *101# i otrzymałam odpowiedź, że jest błędny; próbowałam kilka razy.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz