T-Mobile po cichu wycofał promocję “Rok Ważności Konta”

Jeszcze nie tak dawno temu T-Mobile zapowiadał nowe otwarcie. Pomimo, że od tego czasu niektóre “innowacyjne” pomysły zniknęły (tum mam na myśli zwłaszcza pomysł płatnego sprawdzania stanu konta krótkim kodem USSD), T-Mobile wciąż negatywnie zaskakuje swoich użytkowników. Dowiedzieliśmy się, że operator wycofał 15 czerwca b.r. usługę “Rok Ważności Konta”, która umożliwiała klientom operatora rzadsze zasilanie swoich kont.

Sygnały od naszych Czytelników, że coś się dzieje, otrzymujemy od kilku dni. Okazało się, że nie jest to awaria, a cicha rezygnacja z tego typu usług. Wygląda na to, że dzisiaj ważność konta można wydłużyć jedynie za pomocą doładowania konta, przy czym okresy ważności konta po doładowaniu długie nie są.

Rezygnacja z oferty umożliwiającej wydłużenie ważności konta na połączenie wychodzące może okazać się poważnym problemem dla klientów operatora, którzy rzadko dzwonili i którym telefon służył bardziej do odbierania połączeń i wykonywania ich tylko “od czasu do czasu”. Konieczność regularnych doładować konta wysokimi nominałami w celu zachowania ważności konta na połączenia wychodzące może skutkować utworzeniem na koncie bardzo wysokich sald.

O zaistniałą sytuację zapytaliśmy rano T-Mobile, do czasu napisania tego tekstu odpowiedź nie nadeszła. Próżno też szukać potwierdzenia tej informacji na stronie internetowej operatora i oficjalnych profilach w mediach społecznościowych. Jedynie na Facebooku operator odpowiadając na pytania swoich fanów potwierdza rezygnację z oferty. Informację na szczęście udało się potwierdzić w innych źródłach.

T-Mobile RWK FB

Fot: Facebook.com/tmobilepl / Print Screen

Ponieważ odpowiedzi od T-Mobile nie ma, nie wiadomo, czy w najbliższym czasie operator zaproponuje jakąś alternatywę swoim klientom.

O ile operator ma prawo rezygnować z ofert promocyjnych, o tyle brak oficjalnego i powszechnie dostępnego komunikatu w takiej sytuacji jest postępowaniem zwyczajnie nieładnym. Klienci przecież i tak prędzej, czy później ,dowiedzą się, a media – napiszą.

Jeśli komentarz T-Mobile się pojawi, tekst zostanie zaktualizowany.

Źródło/Fot: wł

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

3
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
DaroZŁODZIEJE!!! ODDAWAĆ KASĘ POLAKOM!Janusz Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Janusz
Gość
Janusz

Mało tego, klienci tracą zgromadzone środki na koncie, w moim przypadku było to ponad 40 zł.
W korespondencji nazwałem ich złodziejami. Po zmianie warunków nie interesowało mnie doładowanie i “oszczędzanie “na koncie. Kartę wykorzystywałem do internetu za 10 zł.
Czy jest jakaś szansa na dochodzenie praw np w ukok?

ZŁODZIEJE!!! ODDAWAĆ KASĘ POLAKOM!
Gość
ZŁODZIEJE!!! ODDAWAĆ KASĘ POLAKOM!

ja prawie 80 straciłem ZŁODZIEJE!! + jeszcze 50 to prawie 130 zł, jak dla mnie to dzień roboty za darmo…

Daro
Gość
Daro

Właśnie podziękowałem tej sieci za współprace……..

W play załaduje za 5 zł i mam na je na rozmowy i konto ważne przez rok ,a tu jakieś opłaty za samo utrzymanie konta pobierali , śmiech na sali………..

papa t-mobilki