“Tony is back!” – Vectone Mobile w humorystyczny sposób informuje o usunięciu awarii

“Tony is back!” – Vectone Mobile w humorystyczny sposób informuje o usunięciu awarii

17 lipca 2015 5 przez JacekK

“Tony is back!” – napisał na swoim oficjalnym profilu na Facebooku Vectone Mobile Polska. Operator w żartobliwy sposób poinformował użytkowników przeszło tydzień temu, że wielodniowa i poważna awaria sieci w całej Europie została usunięta. Tony to “maskotka” operatora. Czy na pewno tak jest?

O wielodniowej awarii Vectone Mobile pisaliśmy tutaj. Sprawa była poważna, gdyż awaria w bolesny sposób uderzyła w klientów. Jedyną działającą usługą były w zasadzie połączenia głosowe, ale tylko te wykonywane i tylko wtedy, gdy udało się zalogować do sieci kartę SIM, co nie było często zadaniem łatwym. Problem dotyczył wszystkich oddziałów Vectone Mobile w 10 krajach Europy, w tym również użytkowników należącej do tej samej firmy sieci Delight Mobile, obecnej w czterech krajach. Usługi Vectone Mobile i Delight Mobile są popularne głównie wśród obcokrajowców oraz osób często podróżujących.

Vectone Mobile Tony

Jak jest teraz? Jak informują nasi Czytelnicy w Polsce sytuacja powróciła do stanu sprzed awarii. Oznacza to, że generalnie wszystkie usługi działają. Można wykonywać i odbierać połączenia krajowe i międzynarodowe, wysyłać i odbierać wiadomości SMS, korzystać z transmisji danych. Działają już numery do Biura Obsługi Klienta. Co więc nie działa? Jak informują nas nasi Czytelnicy powróciły problemy z wysyłaniem SMS-ów na numery przeniesione. Użytkownik wysyła wiadomość SMS, ta zaś nie dociera do odbiorcy. Problem ten występuje praktycznie od rzeczywistego startu operatora w Polsce (jeśli z przerwami, to bardzo krótkimi).

Po tym, jak operator poinformował klientów o usunięciu awarii, do internetu powróciły kampanie reklamowe polskiego oddziału operatora.

W ramach rekompensaty Vectone Mobile Polska zaoferował użytkownikom promocyjny darmowy pakiet danych – 5 GB – który można wykorzystać do końca lipca. Aby go aktywować wystarczy użyć krótkiego kodu USSD *1234#. Niestety, ilość pozostałych danych można sprawdzić tylko na BOK. Pilnowanie tego jest o tyle ważne, że w Vectone Mobile nie ma tzw. lejka, zatem po wykorzystaniu całego pakietu danych, korzystanie z internetu będzie skutkowało naliczaniem opłat zgodnie z cennikiem.

W czasie trwania awarii udało się nam skontaktować z operatorem, który w komunikacie zapewnił nas, że operator nie planuje zakończenia działalności w Polsce, ani w żadnym innym kraju.

Odpowiedź operatora:

Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za kontakt. Niestety problem, jaki pojawił się podczas aktualizacji sieci w wielu krajach występuje po dzień dzisiejszy. Nie posiadamy oficjalnej informacji, kiedy wszystko będzie działało poprawnie. Wiemy jedynie, iż usługi w Austrii już funkcjonują bez zarzutów.
Powracając do tematu Vectone Mobile PL, niestety, usługi nie funkcjonują prawidłowo. Z pewnością będziemy informować Klientów na bieżąco, chociażby na Facebooku, jeżeli wszystko już powróci do normy. Na chwile obecna możemy jedynie bardzo przeprosić Klientów za niedogodności i zagwarantować, iż siec nie zamierza zakończenia działalności ani na rynku polskim, ani na żadnym innym.

Z poważaniem,
Vectone Mobile PL

Źródło/Fot: Vectone Mobile, wł

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***