UPC Biznes rozwija ofertę usług dla firm wielooddziałowych

UPC Biznes rozwija ofertę usług dla firm wielooddziałowych

14 grudnia 2018 0 przez JacekK
Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, UPC Biznes rozwija ofertę adresowaną do dużych firm oraz instytucji. Od teraz, dzięki usłudze Wirtualna Centrala Multisite, firmy wielooddziałowe będą mogły zarządzać usługą telefoniczną centralnie.

UPC Biznes sukcesywnie rozwija ofertę usług, które pomagają przedsiębiorstwom rosnąć i być bardziej innowacyjnymi. Po tym, jak w lutym br. w portfolio firmy pojawiła się rozszerzona usługa transmisji danych Carrier Ethernet 2.0. z certyfikatem MEF, która pozwala korporacjom połączyć wiele oddziałów w różnych lokalizacjach, w tym również za granicą, przyszedł czas na kolejny krok – nową usługę Wirtualnej Centrali Multisite.

Nowość w ofercie UPC Biznes to rozszerzenie usługi Biznes Wirtualna Centrala, która umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem platformy wirtualnej. Usługa ta zapewnia wszelkie funkcjonalności tradycyjnej centrali telefonicznej, takie jak IVR, wirtualny faks, sala konferencyjna czy też numeracja skrócona, a jednocześnie eliminuje jej największe wady jak stosunkowo wysoki koszt zakupu i eksploatacji. Dzięki nowo wprowadzanej Wirtualnej Centrali Multisite z usługi mogą korzystać firmy wielooddziałowe, które chcą zarządzać usługą telefoniczną centralnie. Oznacza to, że w ramach jednego centralnego konta istnieje możliwość tworzenia oddziałów oraz przypisywania im numeracji. Innymi słowy, jeśli firma posiada swoje oddziały przykładowo w trzech miastach, od teraz w bardzo prosty sposób, może przypisać im numery odpowiadające właściwym strefom numeracyjnym. Co więcej, usługa Wirtualnej Centrali Multisite umożliwia również bezpłatne połączenia wewnątrz firmy z wykorzystaniem numeracji skróconej, pełną kontrolę nad realizowanymi oraz odbieranymi połączeniami.

Innowacja w biznesie dla wielu firm jest priorytetem, a oferta UPC Biznes idealnie wpisuje się w ten trend. Do korzystania z usługi Wirtualnej Centrali Multisite konieczny jest jedynie dostęp do internetu oraz telefony VoIP, co czyni tę usługę prostym, efektywnym kosztowo i elastycznym rozwiązaniem dedykowanym do wielooddziałowych firm.

Źródło/Fot: UPC

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***