Jako operator MVNO Vectra uruchomiła usługi telefonii komórkowej, przygotowane jako kompletna oferta dla całej rodziny. Prostota i atrakcyjna zawartość to główne zalety tej oferty. Składają się na nią trzy proste plany taryfowe oraz korzystne usługi dodatkowe.
Podobnie jak w przypadku internetu mobilnego, Vectra świadczy telefonię komórkową przy współpracy z firmą P4, operatorem marki Play. Nowa telefonia komórkowa Vectry to trzy proste plany taryfowe, przygotowane z myślą o wszystkich członkach rodziny oraz atrakcyjne usługi dodatkowe:
- Plan Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia na krajowe komórki i 15 GB superszybkiego internetu mobilnego w technologii LTE – 29,90- zł miesięcznie;
- Plan Słuchawka skierowany do osób lubiących dużo rozmawiać (150 minut na krajowe komórki i stacjonarne, 15 SMS-ów i 150 MB internetu) – 15,- zł miesięcznie;
- Plan Internet dla tych, którzy wolą surfować (15 minut na komórki i stacjonarne w Polsce, 150 SMS-ów i 1 GB internetu) – 15,- zł miesięcznie
Rodzinne zalety oferty Vectry to między innymi druga, trzecia i czwarta karta SIM z abonamentem 1 zł dla abonentów Planu Bez Limitu. Dokupując za 1 zł kartę SIM dla członka rodziny, kupujący może sam ustalić odpowiadający mu limit miesięcznych wydatków na karcie, co jest szczególnie istotne w przypadku kart przeznaczonych np. dla dziecka. Ponadto abonenci telefonu stacjonarnego Vectry, którzy dokupią nielimitowany plan mobilny, otrzymują bezpłatnie dodatkowy pakiet nielimitowanych połączeń z komórki na stacjonarne. Oferta Vectry przewiduje także możliwość korzystania z dodatkowych pakietów zawierających m.in. nielimitowane połączenia na telefony stacjonarne lub nielimitowane SMS-y, a także dodatkowe pakiety Internetu Mobilnego. Dzięki temu każdy abonent może w sposób elastyczny dopasować ofertę do potrzeb swoich i swojej rodziny.
– Główny warunek rozwoju pozycji rynkowej Vectry to podążanie za zmianami, za preferencjami i wymaganiami klientów. Vectra pozostaje w głównym nurcie wydarzeń związanych z nowoczesną telekomunikacją. Zwiększamy naszą atrakcyjność rynkową stale wprowadzając nowe usługi, które – tak jak obecnie uruchomiona telefonia komórkowa, dobrze uzupełniają nasze portfolio. Jednocześnie dbamy o konkurencyjną w stosunku do propozycji innych operatorów zawartość i ceny naszych usług, co daje naszym klientom większe korzyści i nowe możliwości – powiedział Tomasz Żurański prezes zarządu Vectra SA.
Na stronie internetowej oferta pojawiła się 9 maja, zaś od 16 maja komunikacja będzie prowadzona do obecnej bazy abonentów Vectry.
Źródło/Fot: Vectra