MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Bez kategorii MVNO

Virgin Mobile – 1 GB internetu dla klientów na Walentynki

Do grona operatorów oferujących z okazji zbliżających się Walentynek promocje dołączyła sieć Virgin Mobile. Klienci Virgin Mobile otrzymają darmowy pakiet internetowy 1 GB.

Aby skorzystać z promocji nie trzeba robić nic, pakiet zostanie włączony automatycznie w dniach obowiązywania promocji, tj. 12-16.02.2016 r. O aktywacji pakietu użytkownik zostanie poinformowany SMS-em. Ważność pakietu jest uzależniona od ważności pakietu #WSZYSTKO, promocyjny 1 GB sumuje się z danymi w pakiecie #WSZYSTKO. W pozostałych przypadkach pakiet ważny jest 30 dni.

Stan danych można sprawdzić za pomocą krótkiego kodu USSD *108#.

REGULAMIN

Źródło/Fot: Virgin Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

11 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
Marcin
9 lat temu

Gigababka z tej GPO, chyba musi mocno kochać użytkowników Virgin Mobile 🙂 .

s
s
9 lat temu

Dobrze że zatrudnili starowinkę w reklamie. Zaczynam mieć alergię na wszechobecną Wieczną Młodość. 🙂

A teraz z innej beczki…
Dziękuję adminowi za wyjaśnienie sprawy logowania się kart Virgin w sieci Plus.

s
s
9 lat temu

Jakaś awaria kodów USSD w Virgin może również w Play. Nie mogę aktywować żadnego pakietu #półdarmo. Nie mogę sprawdzić stanu pakietu kodem *222#. Wczoraj dzwoniłem do CMOK i tam potwierdzili że jest awaria. Co do walentynkowego pakietu 1GB to dla taryfy #freemium może być on włączony na 1 dzień lub, jak piszą na telepolisie nie otrzymać go wcale. Coś ta promocja nie za bardzo im wyszła. 🙁

Marcin
9 lat temu
  s

No nie tylko kody USSD nie działają, nie przychodzą również sms-y zwrotne z numeru 9999 z ustawieniami internetu i MMS. Córka dostała 13.02. 1GB, a 14.02. już go nie miała :), mimo że wykorzystała tylko 50kb. Ja natomiast w ogóle nie dostałem tego 1GB, choć akurat nie boleję nad tym, bo nie korzystam z internetu VM.

Marcin
9 lat temu
  s

Zarządzanie kontem na stronie też nie działa, „wystąpił niespodziewany błąd”

Megamocny
Megamocny
9 lat temu
  s

To chyba była krótkotrwała awaria a takich mają tam pełno. Teraz (8:35) kod *222# działa, poprawnie pokazuje mi stan pakietów. Co do promocyjnego pakietu to zgadzam się, że to bubel. Miałem go mieć 30 dni, a wsiąkł, mam jedynie 300 MB. Nie pamiętam ile czasu go miałem, 1-2 dni góra. Nawet 1 megabajta nie zużyłem

s
s
9 lat temu

Problem z kodami USSD pojawił się u mnie w piątek wieczorem (12 lutego). Teraz kody działają , przynajmniej ten *222#

lulek
lulek
9 lat temu

Ja również po dwóch dniach „straciłem” 1GB. Porażka…

lulek
lulek
9 lat temu

Po interwencji w CMOK „zwrócili” 1GB.

Bastian
Bastian
9 lat temu

Awaria trwa od soboty, a jest już środa i końca nie widać. Pakiety aktywowane w sobotę do tej pory nie zostały włączone. 1Gb netu dostali jedynie wybrani, a mieli dostać wszyscy do końca 16 lutego. Na ich fejsie sporo takich historii.
Ciekawe co to za awaria, że do tej pory się z nią nie uporali.

Mordor
9 lat temu

Awaria awarią, wszystko ma prawo się zdarzyć. Niestety irytuje burdel. Widać chaos m. in. w odpowiedziach na fejsie. Tak jakby sami w ogóle nie ogarniali tematu

11
0
Skomentujx