Virgin Mobile – 1 GB internetu dla klientów na Walentynki

Do grona operatorów oferujących z okazji zbliżających się Walentynek promocje dołączyła sieć Virgin Mobile. Klienci Virgin Mobile otrzymają darmowy pakiet internetowy 1 GB.

Aby skorzystać z promocji nie trzeba robić nic, pakiet zostanie włączony automatycznie w dniach obowiązywania promocji, tj. 12-16.02.2016 r. O aktywacji pakietu użytkownik zostanie poinformowany SMS-em. Ważność pakietu jest uzależniona od ważności pakietu #WSZYSTKO, promocyjny 1 GB sumuje się z danymi w pakiecie #WSZYSTKO. W pozostałych przypadkach pakiet ważny jest 30 dni.

Stan danych można sprawdzić za pomocą krótkiego kodu USSD *108#.

REGULAMIN

Źródło/Fot: Virgin Mobile

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

11
Dodaj komentarz

avatar
5 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
MordorBastianluleksMegamocny Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Marcin
Użytkownik
Marcin

Gigababka z tej GPO, chyba musi mocno kochać użytkowników Virgin Mobile 🙂 .

s
Gość
s

Dobrze że zatrudnili starowinkę w reklamie. Zaczynam mieć alergię na wszechobecną Wieczną Młodość. 🙂

A teraz z innej beczki…
Dziękuję adminowi za wyjaśnienie sprawy logowania się kart Virgin w sieci Plus.

s
Gość
s

Jakaś awaria kodów USSD w Virgin może również w Play. Nie mogę aktywować żadnego pakietu #półdarmo. Nie mogę sprawdzić stanu pakietu kodem *222#. Wczoraj dzwoniłem do CMOK i tam potwierdzili że jest awaria. Co do walentynkowego pakietu 1GB to dla taryfy #freemium może być on włączony na 1 dzień lub, jak piszą na telepolisie nie otrzymać go wcale. Coś ta promocja nie za bardzo im wyszła. 🙁

Marcin
Użytkownik
Marcin

No nie tylko kody USSD nie działają, nie przychodzą również sms-y zwrotne z numeru 9999 z ustawieniami internetu i MMS. Córka dostała 13.02. 1GB, a 14.02. już go nie miała :), mimo że wykorzystała tylko 50kb. Ja natomiast w ogóle nie dostałem tego 1GB, choć akurat nie boleję nad tym, bo nie korzystam z internetu VM.

Marcin
Użytkownik
Marcin

Zarządzanie kontem na stronie też nie działa, “wystąpił niespodziewany błąd”

Megamocny
Gość
Megamocny

To chyba była krótkotrwała awaria a takich mają tam pełno. Teraz (8:35) kod *222# działa, poprawnie pokazuje mi stan pakietów. Co do promocyjnego pakietu to zgadzam się, że to bubel. Miałem go mieć 30 dni, a wsiąkł, mam jedynie 300 MB. Nie pamiętam ile czasu go miałem, 1-2 dni góra. Nawet 1 megabajta nie zużyłem

s
Gość
s

Problem z kodami USSD pojawił się u mnie w piątek wieczorem (12 lutego). Teraz kody działają , przynajmniej ten *222#

lulek
Gość
lulek

Ja również po dwóch dniach “straciłem” 1GB. Porażka…

lulek
Gość
lulek

Po interwencji w CMOK “zwrócili” 1GB.

Bastian
Gość
Bastian

Awaria trwa od soboty, a jest już środa i końca nie widać. Pakiety aktywowane w sobotę do tej pory nie zostały włączone. 1Gb netu dostali jedynie wybrani, a mieli dostać wszyscy do końca 16 lutego. Na ich fejsie sporo takich historii.
Ciekawe co to za awaria, że do tej pory się z nią nie uporali.

Mordor
Użytkownik
Mordor

Awaria awarią, wszystko ma prawo się zdarzyć. Niestety irytuje burdel. Widać chaos m. in. w odpowiedziach na fejsie. Tak jakby sami w ogóle nie ogarniali tematu