MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Bez kategorii MVNO

Virgin Mobile Apetyt na miasto rozbudzi apetyt Polaków

Już 20 listopada rozpocznie się II edycja największego ogólnopolskiego festiwalu kulinarnego Apetyt na Miasto 2015. W tej edycji organizatorzy połączyli siły z Virgin Mobile, by wspólnie zaktywizować Polaków do częstszego wychodzenia z domu i poznawania nowych smaków.  W akcji udział biorą najlepsze restauracje z 6 miast Polski: Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Katowic i Trójmiasta. Festiwal potrwa aż 10 dni, do 29 listopada 2015.

Virgin Mobile Apetyt na miastoVirgin Mobile Apetyt na Miasto to festiwal kulinarny, którego celem jest szerzenie kultury jedzenia w restauracjach, celebracji posiłków i spędzania aktywnie czasu w mieście. Podczas festiwalowych dni organizatorzy zapraszają do spróbowania wyjątkowego menu od najlepszych szefów kuchni w postaci przystawki, dania głównego i deseru, za symboliczną kwotę 39 zł. A co odróżnia tę edycję od poprzedniej? Przede wszystkim pozyskanie partnera strategicznego w postaci Virgin Mobile, a także rozszerzenie skali wydarzenia. W drugiej edycji festiwalu, która rozpocznie się już 20 listopada, udział weźmie ponad 200 restauracji z 6 miast Polski.

Współpraca z Apetytem na miasto jest działaniem bardzo spójnym z marką Virgin Mobile Polska. Zaskakujemy naszych klientów wyjątkowo konkurencyjnymi ofertami i robimy wszystko, aby dawać im maksimum za jak najlepszą cenę. Dlatego też przygotowaliśmy dla nich specjalną ofertę za jedyne 19 zł. To pozwoli nam jeszcze bardziej przyczynić się do budowania kultury spotykania się na mieście, w czym Virgin Mobile zdecydowanie chce uczestniczyć – Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu Virgin Mobile Polska

Już pierwsza edycja festiwalu, która odbyła się w kwietniu, okazała się dużym sukcesem – wzięły w niej udział aż 152 restauracje, które odwiedziło blisko 15 000 gości! Organizatorzy liczą, iż popularność obecnej edycji będzie jeszcze większa. Dodatkowo patronat nad wydarzeniem objęli: UBER, Showroom.pl oraz Zomato.

W tej edycji szefowie kuchni zaserwowali nam dużo nowości. W menu festiwalowym możemy znaleźć między innymi pieczoną kaczkę podaną z karmelizowanym jabłkiem i sosem Marshalla, tartę cytrynową na jadalnej ziemi z owocami czy policzki z jelenia duszone w sosie rozmarynowo-chrzanowym – Tomasz Nowowiejski General Manager festiwalu

Aby wziąć udział w festiwalu należy odwiedzić stronę www.apetytnamiasto.pl i zakupić voucher w cenie 39 zł. Tam znajdziemy pełną listę restauracji, które biorą udział w akcji. Festiwal potrwa aż 10 dni – od 20-29 listopada. W tym okresie każdy uczestnik festiwalu będzie mógł cieszyć się wyjątkowym 3-daniowym menu przygotowanym przez szefów kuchni restauracji biorących udział w akcji.

Źródło/Fot: Virgin Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

3 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
Wulo
Wulo
8 lat temu

A Bydgoszcz mający 350 000 mieszkańców jest tak małym miastem, że niestety musiał zostać pominięty…

Marcin
Marcin
8 lat temu

To jest “ten” Bydgoszcz? Myślałem, że Bydgoszcz ma w rodzaj żeński. Ale skoro niektórzy mówią: “ta Zawisza”, to może i jest ten Bydgoszcz.

Krzysztof
Krzysztof
8 lat temu

Co takiego symbolicznego jest w kwocie 39 zł?

3
0
Skomentujx