Virgin Mobile Polska – jest nowa oferta!

Po wielomiesięcznych zapowiedziach sieć Virgin Mobile Polska zaprezentowała swoją nową ofertę. Nowa oferta Chcę wszystko to możliwość zakupu jednego z trzech pakietów, które łaczą w sobie internet LTE w telefonie, darmowe (pakiet SMS) lub nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz bezpłatne (pakiet minut)  lub nielimitowane rozmowy krajowe.

Użytkownik ma do wyboru trzy pakiety:

  • #NASZYBKO – 7 zł na 7 dni
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 20 minut do wszystkich sieci, 100 SMS-ów do wszystkich sieci oraz 250 MB internetu LTE.
  • #MIWYSTARCZA – 29 zł na 30 dni/miesiąc
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 1 GB internetu LTE, nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz 100 minut do wszystkich sieci.
  • #DLAMNIESUPER – 59 zł na 30 dni/miesiąc  (dla przenoszących numer 49 zł na 31 dni)
    W ramach pakietu użytkownik otrzymuje 2 GB internetu LTE, nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych oraz nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci.

Dla osób przenoszących numer pakiet #DLAMNIESUPER będzie kosztował 49 zł.

REKLAMA

Pakiety są “samoodnawialne”. W ramach pakietów danych użytkownik może korzystać z Facebooka, Facebook Messenger’a, GG i ASK.FM bez ich pomniejszania. W nowej ofercie działa również lejek (po wykorzystaniu transferu danych nadal można bezpłatnie korzystać z internetu, jednak z mniejszą prędkością).

Nowa oferta to również dodatkowe pakiety minut i internetu:

Pakiety minut

Pakiety internetu

Niestety nowa oferta to koniec +50% bonusu za doładowanie konta oraz 100 MB gratis do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą. Dobra wiadomość jest taka, że dotychczasowi użytkownicy Virgin Mobile Polska mogą nadal korzystać ze starej oferty na dotychczasowych zasadach aż do czasu zmiany oferty na nową. Na zakupionych starterach aktywna będzie już nowa oferta. Po zmianie oferty na nową nie będzie już możliwy powrót do starej taryfy.

Źródło: Virgin Mobile Polska, wł

AKTUALIZACJA, 18.08.2014 r 18:45

Aktualizacja, pakiet #NASZYBKO  ważny jest 7 dni od momentu aktywacji, a nie jak podaliśmy wcześniej – miesiąc. Za pomyłkę przepraszamy. Dziękujemy czujnym Czytelnikom za zwrócenie na to uwagi.

Oceń w skali od 1 do 5 nową ofertę "Chcę wszystko" w Virgin Mobile Polska

View Results

Loading ... Loading ...

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***
Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

28
Dodaj komentarz

avatar
20 Comment threads
8 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
asdRychuKsiezniczka RanowalonalulekOskarek Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Oskarek
Gość
Oskarek

Pffffff!!!!!

Śmiechu warte! Miesiące zapowiedzi, zachwalania, itp i proszę. Oferta śmiechu warta. Za 29 zł to w Mobile Vikings dostanę 2 GB internetu LTE, 2000 SMSów do wszystkich sieci (w praktyce dla mnie oznacza to nielimitowane) i ponad 160 minut! A jeszcze za 8 zł mogę mieć za darmo do Play! Sajonara VM!

zeus_95
Gość
zeus_95

Z tym no-limitem też się wysilili 🙂 Nielimitowane rozmowy i smsy oraz 3 gb w NJU to 48 zł i to maksymalnie! Oferta do kitu

zeus_95
Gość
zeus_95

Przepraszam, 57 zł.

DamiaN
Gość
DamiaN

Wstrzymywałem się z przeniesieniem głównego numeru do Virgin Mobile. Na Facebooku ekipa Virgin zapewniała użytkowników, że nowa oferta będzie rewolucją, pozytywnym zaskoczeniem i że na pewno warto poczekać. Więc czekałem z nadzieją, że dla osób przenoszących numer zaproponują jakieś “extra”. A tu taka klapa… Gdybym wiedział, że Virgin Mobile zaproponuje taką kiepską taryfę, to przeniósłbym numer szybciej, mógłbym przynajmniej skorzystać ze starego cennika wraz z bonusami (50%, 100 MB internetu za 10 zł doładowania, SMS za 6 gr). Czekam teraz na ofertę izzi. A póki co główny numer zostaje w mBank Mobile, gdzie mam za darmo 50 MB co miesiąc.… Czytaj więcej »

cichy
Gość
cichy

Skąd to info o pakiecie #naszybko? Na stronie Virgin, w regulaminach, na ich fanpage’u nic o tym nie ma.

DamiaN
Gość
DamiaN

Regulamin Oferty Promocyjnej ‘Pakiety #WSZYSTKO’ – tam jest na 2 stronie.

cichy
Gość
cichy

A jest, dzięki. Swoją drogą, ciekawe dlaczego bardziej nie wypromują tej taryfy. Z tych 3 jest chyba najmniej zła.

Kclop
Gość
Kclop

W izzi już sie zapowiada lepsza oferta, czyli darmowe do wszystkich w play i izzi …. A to chyba nie wszystko 😉

cichy
Gość
cichy

Virgin ciągle ma przewagę w postaci roku ważności konta po każdym doładowaniu, tego izzi przy darmowych rozmawach raczej nie zapewni.

marian
Gość
marian

Jak nie jak po kazdym doładowaniu jest rok waznosci konta 🙂

cichy
Gość
cichy

To sorry. W takim razie oferta zapowiada się bardzo interesująco. Nie wiem jak im sie to skalkuluje na dłuższą mete, rok konta + darmowe rozmowy.

XxX
Gość
XxX

Właśnie wydali na siebie wyrok. Z taką ofertą daleko nie zajadą. Po prostu jest drogo, za drogo. I gdyby chociaż ten bonus 50% został… A tak to lipa. W dodatku nie można przechodzić między ofertami, co skutkuje tym, że raz zmieniona oferta = brak powrotu do “Bez kompromisów”. A najzabawniejsze jest to, że nie dość że zapowiadali tą nową ofertę z ponad pół roku chyba, to w dodatku twierdzili, że będzie do rewolucja. Śmieszni i niepoważni.

Kclop
Gość
Kclop

Dokładnie w izzi przecież tez konto po doładowaniu będzie ważne 365 dni.

Jacek (redakcja)
Gość

AKTUALIZACJA. Poprawiłem w tekście ważność pakietu #NASZYBKO, która zgodnie z tym co mówi regulamin wynosi 7 dni, a nie jak napisałem poprzednio – miesiąc. Za pomyłke przepraszam.

Ja
Gość
Ja

wyniki tej ankiety pod tekstem mówią same za siebie. Nie musze więc komentować tej oferty.

DamiaN
Gość
DamiaN

Przewiduję dla Virgin 3 scenariusze: 1. Modyfikacja nowej oferty – np. przez zwiększenie liczby minut w pakietach, obniżenie cen pakietów albo obniżenie cen połączeń poza pakietem (z 29 do 19 gr). 2. Wegetacja na rynku MVNO – w przypadku niewielkiego lub zerowego dopływu klientów do nowych taryf Virgin będzie musiał polegać na przychodach z dotychczasowych klientów korzystających ze starej oferty “Bez kompromisów”. 3. Likwidacja sieci Virgin w Polsce. Może się tak stać, jeżeli nie będzie chętnych do korzystania z nowej oferty, a dotychczasowi klienci zaczną uciekać z Virgin. Pierwszy scenariusz jest raczej mało prawdopodobny. W mojej ocenie nowa oferta wynika… Czytaj więcej »

Lord
Gość
Lord

Zgadzam się z przedmówcą. Nic dodać nic ująć. Pół roku gadaniny o rewolucyjności nowej oferty. Zapowiedzi, obiecanki… Wyszło podobnie jak z zapowiedzią nowej oferty wraz z początkiem 2014 roku. Klienci takieoczeoś nie lubią. Wszystkie komentarze mówią same za siebie. Nowa oferta to dno.

Marcin
Gość
Marcin

Jak zobaczyłem nową ofertę VM zrobiłem takie same oczy jak ta laska na pierwszym zdjęciu. Oferta była rewolucyjna 3-4 lata temu, teraz to jest śmiechu warte. Mam nadzieję, że “bez kompromisów” nie zlikwidują, bo przeniosę numer.

cichy
Gość
cichy

Problem w tym, że taryfa “bez kompromisów” jest już pewnie przygotowywana do powolnego uśmiercenia. Już nawet mniejsza o to, że ewentualne promocje typu “2014 minut do Virgin i Play” nie będą jej obowiązywać, gorzej, że możliwe jest wyłączanie po kolei obecnych:”50%”, “19gr/min 6gr/sms” i lejka. Wtedy i tak nie pozostanie nic innego jak przejść na te pseudo abonamenty lub zmienić sieć.

Jacek (redakcja)
Gość

W Virin trzeba teraz uważać na aktywację pakietów, mam na myśli osoby chcące pozostać w starej taryfie. Z racji, że różnią się kody na np. pakiety internetowe, trzeba się pilnować. Łatwo niechcący aktywować pakiet z nowej oferty i tym samym stracić taryfę Bez kompromisów.

Mirek
Gość
Mirek

Dojście nowego właściela syna pana od TVNu daje wyniki w dojeniu naiwnych…

Oferta jak w innych sieciach Virgin jak bedzie dalej tak robił to straci starych klientów

Mirek
Gość
Mirek

Oferta słaba bo jak sie ma wszystko to się nie ma niczego. Lepiej uzytkownik może wybrać czego potrzebuje – czy smsow czy rozmow czy netu. To jak z ofertami telewizji płatnych 100 programow z reklamami i nie ma czego ogladac.

MVNO podpinaja się pod oferty swoich operatorów głownych.

Stara oferta była lepsza. Teraz jest zamotana jak u wszystkich innych operatorów żeby kroic klienta który nie wie czego potrzebuje i płaci za pakiet…

Oskarek
Gość
Oskarek

Nic dodać, nic ująć kolego. Oferta nastawiona na maksymalizację przychodów. Zamotana, droga. Zmiana kursu o 180 stopni, a takich rzeczy nie lubią klienci. I w dodatku te miesiące zapowiedzi rewolucji itp. Żenada. W dodatku stara oferta praktycznie zniknęła ze strony www. Z trudem można odnaleźć kody na np. aktywowanie pakietów danych. Nie będę też wymieniał operatorów, którzy mają lepszą i prostszą ofertę, bo sporo tego. Dzisiejsza oferta VM może i byłaby rewolucyjna, ale jakieś 1-2 lata temu,

lulek
Gość
lulek

Potwierdzam wpisy “przedmówców”. Nowa oferta to żenada. No cóż. Mam cztery numery w VM, chciałem przenieść kolejny. Niestety uciekam z VM. Z prostej fajnej taryfy zrobiło się to co mają inni: kody, gwiazdki…

Ksiezniczka Ranowalona
Gość
Ksiezniczka Ranowalona

Virgin juz nie jest virgin. Poszla sie rypac.

Dotychczasowi klienci pozostana tak dlugo jak dlugo stara taryfa 13 gr/min zostanie zachowana, co, zdaje sie, dlugo juz nie potrwa. Po zlikwidowaniu starej taryfy wszyscy klienci w ciagu tygodnia przeniosa numery do ziemniaka. Doplyw nowych klientow bedzie zerowy. Cos musi sie zmienic, bo inaczej Polska bedzie trzecim krajem na swiecie, po Singapurze i Katarze, z ktorego Virgin Mobile zmuszona byla sie wycofac.

Rychu
Gość
Rychu

Korzystałem z usług Virgin w Anglii i już więcej nie chcę. Maja taki bajzel że szkoda słów. Na dodatek oszukują klientów, a obsługa w salonie kłamie prosto w oczy.
Dla mnie Virgin to syf i już nie chcę mieć z nimi nic do czynienia!!

asd
Gość
asd

Sieć na dzień dzisiejszy porażka, oferta marna, lepszą ma Orange Free na kartę i Play Unlimited. Byłem w simplusie 2002r, później jak Play wszedł na rynek to od 2007-2012 i w Virgin Mobile od 2012 do teraz. Rozglądam się za lepszą siecią, bo same problemy są dział techniczny zapewnia że coś zrobią do 24h, a kończy się to na 3-7 dniach, No limit w Virgin to jest limit jak za dużo dzwonimy to zablokują nam numer że sztucznie obciążamy sieć że jesteśmy spamerami. I tu są schody żeby odblokować numer nawet aby go przenieść musi być odblokowany :(. Zasięg LTE… Czytaj więcej »