Virgin Mobile Polska – problemy użytkowników z internetem 4G LTE

Od kilku dni na nasze skrzynki spływają informacje od Czytelników o problemach z internetem w technologii 4G LTE w Virgin Mobile Polska. Jeszcze dzisiaj (21.07) otrzymywaliśmy informacje, że podczas korzystania z internetu w technologii 4G LTE w Virgin Mobile internet mobilny działa bardzo wolno lub nie działa wcale.

Problemy od kilku dni sygnalizowali również użytkownicy operatora na oficjalnym profilu Virgin Mobile Polska na Facebooku. Narzekania fanów operatora na jakość usług w zasięgu sieci 4G LTE zdarzały się jeszcze dzisiaj rano:

Awaria VM FB 1

Fot: Facebook.com/VirginMobilePolska / Print Screen

Operator odpowiadając na pytania użytkowników potwierdzał problemy (jeszcze kilka godzin temu):

Awaria VM FB 2

Fot: Facebook.com/VirginMobilePolska / Print Screen

W czasie trwania awarii operator rekomendował klientom korzystanie z internetu w zasięgu sieci T-Mobile, jednak to tylko połowicznie rozwiązywało problem. Po pierwsze wymagało to zmiany ustawień telefonu. Po drugie użytkownicy Virgin Mobile nie mogą korzystać z sieci 4G LTE należącej do T-Mobile, co oznacza, że co prawda internet działał, jednak był dużo wolniejszy. Klienci narzekali również na bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Sprawy kontaktu z telefonicznym BOK nie ułatwiał zapewne fakt, że sieć nie poinformowała publicznie (wszystkich użytkowników, np. na profilu na Facebooku) o awarii, ograniczając się jedynie do indywidualnych odpowiedzi każdemu użytkownikowi z osobna.

Ponieważ problem był nam sygnalizowany dość długo, postanowiliśmy o tym napisać i poprosić o komentarz operatora:

– Tymczasowy problem z siecią LTE w sieci P4 został już zażegnany o czym indywidualnie informowaliśmy naszych klientów. W tym czasie klienci Virgin Mobile mogli korzystać z pozostałych częstotliwości P4 lub z sieci innych operatorów w ramach krajowego roamingu – poinformował nas Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

Jak wynika z odpowiedzi problem ustąpił i obecnie wszystkie usługi powinny działać prawidłowo. Operator dodaje też, że informował (indywidualnie) użytkowników o ustąpieniu problemów, jednak być może tylko tych, którzy zdołali zarejestrować swoje zgłoszenie. Na nasz numer (testowy) Virgin Mobile Polska nie przyszedł żaden komunikat, ani informujący o awarii, ani też informujący o ustąpieniu problemów.

Źródło: wł

3
Dodaj komentarz

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
marcGorgPepek Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Pepek
Gość
Pepek

Pół godziny czekania na konsultanta.

Gorg
Gość
Gorg

Zenada. Wycofuje sie od was, bo macie w dupie klienta, ktory pracuje w domu i musi miec i siec w porzadku i odnawiane automatycznie doladowania. Ciekawe kto odda kase za straty?? Nie polecam tego gowna

marc
Gość
marc

Skusiłem się na Virgin Mobile limitem 20 GB, gdyż głównie zależało mi na internecie. Niestety ale rozczarowanie na minus szybkością tego internetu w VM jest olbrzymie. Poza internetem wszystko mają OK.