Virgin Mobile prowadzi w głosowaniu czytelników MVNO-GSM.PL na najlepszą sieć MVNO

Od kilku tygodni na stronach naszego serwisu trwa głosowanie na najlepszą zdaniem naszych czytelników markę MVNO w Polsce. W głosowaniu tym praktycznie cały czas prowadzi sieć Virgin Mobile, którą na dzień dzisiejszy wybrało 25 % czytelników.

Na podium znalazły się jeszcze ex aequo Lycamobile oraz NJU Mobile (NJU Mobile nie jest co prawda marką MVNO, nie mniej z całą pewnością trzeba zaliczyć ją do alternatywnych i innowacyjnych marek telekomunikacyjnych w Polsce) z wynikiem 13%. Tuż za podium znalazł się Klucz Mobile z wynikiem 11%.

Virgin Mobile to prosta i tania oferta na kartę. Oferta poza niskimi cenami wyróżnia się również atrakcyjnymi bonusami przyznawanymi automatycznie do każdego doładowania konta:

  • bonus +50% do każdego doładowania (dla członków Klubu Virgin)
  • bonus 100MB internetu do każdego doładowania kwotą 10 zł lub wyższą

Zachęcamy wszystkich naszych czytelników do wzięcia udziału w tej sondzie, gdyż pozwoli to poznać Waszą opinię o markach MVNO działających w Polsce oraz ich ofertach.

Ankieta znajduje się poniżej. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli lub wezmą udział w głosowaniu. Kolejne wyniki przedstawimy za miesiąc.

Najlepsza Twoim zdaniem sieć MVNO (MNO) to:

  • Virgin Mobile (34%, 67 Votes)
  • Lycamobile (16%, 32 Votes)
  • mBank Mobile (10%, 20 Votes)
  • NJU Mobile (10%, 20 Votes)
  • Klucz Mobile (9%, 18 Votes)
  • Inna (4%, 8 Votes)
  • Lebara Mobile (4%, 7 Votes)
  • White Mobile (4%, 7 Votes)
  • Mobile Vikings (3%, 6 Votes)
  • TuBiedronka (2%, 3 Votes)
  • Red Bull Mobile (2%, 3 Votes)
  • FM Group Mobile (1%, 2 Votes)
  • Sat Film (1%, 1 Votes)
  • W Naszej Rodzinie (1%, 1 Votes)
  • Heyah (1%, 1 Votes)
  • Tele25 (0%, 0 Votes)
  • wRodzinie (0%, 0 Votes)

Total Voters: 196

Loading ... Loading ...

6 komentarzy do “Virgin Mobile prowadzi w głosowaniu czytelników MVNO-GSM.PL na najlepszą sieć MVNO

  • Frank
    15 maja 2014 at 11:02
    Permalink

    Nie licząc NJU Mobile (nie jest to typowy mvno) nawet pokrywa się z ofertami. Dziwi niska pozycja Red Bull Mobile, jednak również to nie mvno.

    Odpowiedź
  • garfield
    15 maja 2014 at 11:55
    Permalink

    Red Bull z darmowy LTE, lejkiem oraz dlugim czasem aktywnosci (nawet 150 dni) jest bardzo atrakcyjny. Drugi numer mam w virgin, jako, który daje darmowy lejek i 50% doładowania na wszystkie usługi.
    Jak komus potrzeba no limitu, to nju.
    Zależy co komu potrzeba. 🙂 Jeden lub Blondynki drugi Brunetki, a trzeci, tą która lepiej gotuje 😛

    Odpowiedź
    • mvno-gsm.pl
      15 maja 2014 at 12:18
      Permalink

      No też się zdziwiłem niską pozycją Red Bull Mobile. Oferta wydaje się być całkiem całkiem.

      Może to przez poziom skomplikowania oferty? Wiele rzeczy, w przeciwieństwie do np. Mobile Vikings, gdzie wszystko dzieje się automatycznie (z wyjątkiem pakietu Play Viking) trzeba tam aktywować.

      – YouTube w telefonie – trzeba aktywować (*111*427*1#)
      – nielimitowane SMS-y – trzeba aktywować, w dodatku tylko PRZED doładowaniem za min. 30 zł (*111*297*1#)
      – darmowy LTE- trzeba aktywować (*111*480*1#)

      To dość skomplikowane pilnować tego wszystkiego. Może dlatego oferta nie cieszy się zbyt dużą popularnością jeśli chodzi o Pre-Paid?

      Odpowiedź
  • DamiaN
    15 maja 2014 at 14:36
    Permalink

    Zwycięstwo Virgin nad NJU Mobile jest tym większe, że za NJU stoją przecież ogromne pieniądze Orange, dzięki którym możliwa jest kosztowna reklama w telewizji i w Internecie. Zwłaszcza że promocja NJU Mobile cały czas trwa, reklamy wciąż są emitowane.

    Odpowiedź
    • mvno-gsm.pl
      15 maja 2014 at 15:28
      Permalink

      Zgadza się. Należy tez zauważyć, że – jeśli chodzi o liczbę klientów, itp. – do NJU Mobile na kartę można w łatwy sposób przejść z ofert na kartę Orange. Nie trzeba przenosić/zmieniać numeru, kupować startera…

      Przejście do Virgin oznacza wypełnianie papierków do przeniesienia lub zakup startera. Budżet oczywiście też nie jest atutem Virgin.

      Odpowiedź

Dodaj komentarz