Virgin Mobile rusza z ofertą abonamentową

Największy w Polsce wirtualny operator komórkowy rusza właśnie z długo zapowiadaną i długo oczekiwaną ofertą abonamentową#TakJakLubie.  W ofercie do wyboru elastyczne pakiety minut, SMS-ów, internetu oraz dodatkowe rabaty za tzw. zgody marketingowe oraz E-fakturę.

Zaprezentowana na stronie internetowej operatora oferta abonamentowa#TakJakLubie raczej nie zatrzęsła rynkiem i konkurencją. Patrząc na obecne oferty konkurencji oferta abonamentowa Virgin Mobile raczej nie wyróżni się na ich tle, o wszystkim jednak zdecydują użytkownicy. Jak dokładnie wygląda nowa propozycja Virgin Mobile?

Oferta składa się z pakietów najczęściej używanych przez klientów usług, czyli pakietów minut, SMS-ów oraz mobilnego internetu, przy czym klient może ułożyć swój własny zestaw wg własnych potrzeb.

Pakiety minut zawierają od 100 do 250 minut i kosztują odpowiednio od 8 do 14 zł, zaś największy pakiet kosztuje 17 zł i zawiera nielimitowane rozmowy.

Pakiety SMS kosztują od 2 do 6 zł i zawierają odpowiednio od 100 do 500 SMS-ów, zaś pakiet z nielimitowanymi wiadomościami SMS kosztuje 9 zł.

Pakiety internetowe kosztują od 5 do 25 zł i zawierają od 500 MB do 20 GB mobilnego internetu.

Nietypową decyzją operatora jest udostępnienie dodatkowego pakietu zawierającego darmowy transfer podczas korzystania z aplikacji takich, jak np. Faceobook, Twitter, czy GG, pakiet taki kosztuje aż 9 zł, a przecież wielu operatorów, w tym Virgin Mobile w ofercie Pre-Paid, udostępnia taką opcję za darmo.

Szczegóły abonamentowej oferty Virgin Mobile:

Fot: VirginMobile.pl / Print Screen

Podane ceny obowiązują już po odliczeniu wspomnianych na samym początku rabatów z tytułu zgody marketingowej oraz tzw. E-Faktury. W przypadku niewyrażenia którejkolwiek zgody do końcowej opłaty należy doliczyć 5 zł. (łącznie do 10 zł).

Dodatkową promocją, jaka obowiązuje w ofercie jest darmowy pakiet danych przez 6 miesięcy, jeśli klient wybierze opcje minut i SMS-ów bez limitu.

Jeśli klient nie chce którejś z opcji, wybiera “BRAK PAKIETU”. Wysokość rachunku to suma poszczególnych składowych. Przykład: Za 150 minut, 250 SMS-ów oraz 5 GB internetu, po odliczeniu rabatów, użytkownik zapłaci miesięcznie 24 zł. Za nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz 5 GB internetu trzeba będzie zapłacić miesięczny rachunek w wysokości 36 zł.

Oferta może zyskać uznanie w oczach tych klientów, którzy niekoniecznie potrzebują nielimitowanych rozmów, nielimitowanych SMS-ów oraz wysokich pakietów danych. Przykładowo za 150 minut, 100 SMS-ów oraz 1 GB internetu zapłacimy miesięcznie tylko 18 zł miesięcznie.

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Obecnie oferta przeznaczona jest dla nowych klientów oraz przenoszących numer z innej sieci. Jak informuje operator opcja migracji z oferty na kartę Virgin Mobile pojawi się w najbliższym czasie.

Jak tylko pojawią się regulaminy i cenniki do tej oferty, artykuł zostanie zaktualizowany.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł

8 komentarzy do “Virgin Mobile rusza z ofertą abonamentową

  • 27 stycznia 2017 at 20:28
    Permalink

    To chyba jakaś kpina. O wiele lepsza oferta jest na prepaid. Moim zdaniem powinni się trzymać rynku prepaid o odpuścić sobie abonament. Z takimi stawkami poniosą porażkę.

    Odpowiedź
  • macc
    28 stycznia 2017 at 23:13
    Permalink

    z czym do ludzi – w lajt mobile średnio miesięcznie 16,92 zł w promocji Strzał w dziesiątkę
    A trzeba pamiętać że i virgin i lajt to tacy sami wirtualni operatorzy i w przypadku problemów nie pójdziesz do salonu się kłócić jak w przypadku W4, więc jedna cholera czy Branson czy Telestrada. Wolę w takim razie polski lajt niż droższy abo w virgin

    Odpowiedź
  • 29 stycznia 2017 at 10:42
    Permalink

    Oferta tak skonstruowana by nie zagroziła kanibalizacji prepaida 🙂

    Odpowiedź
  • Gregrin
    2 lutego 2017 at 17:56
    Permalink

    Jeśli oferta 150min 100sms i 1GB została podana ze względu na atrakcyjność to proponuje zobaczyć co daje fakt mobile za 19,95 😉 Nie trzeba się przynajmniej o minuta martwic 😉 a pozostałe jednostki prawdopodobnie będą się kumulować jak to w play/fakt.

    Odpowiedź
    • 15 lutego 2017 at 20:51
      Permalink

      Po co wprowadzać taką ofertę, skoro na kartę jest taniej i więcej? Strzelają sobie w stopę.

      Odpowiedź
  • 16 lutego 2017 at 14:09
    Permalink

    Tragedia nie sieć . Po przeniesieniu numeru nie da się aktywować pakietow minut ani danych. Cmok oczywiście nie odpisuje na maile. Kupa nie sieć.

    Odpowiedź

Dodaj komentarz