MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Bez kategorii MVNO

Virgin Mobile – więcej internetu w ofercie “CHCĘ WSZYSTKO”

Minęły zaledwie niespełna dwa tygodnie od premiery nowej oferty Virgin Mobile Polska (więcej o nowej ofercie Virgin Mobile można przeczytać tutaj), a już teraz operator wprowadza do oferty zmiany korzystne dla klientów. W pakietach #WSZYSTKO użytkownicy otrzymają teraz więcej internetu. Tak wynika z informacji, jakie pojawiły się na stronie internetowej marki.

W pakiecie #MI_WYSTARCZA, kosztującym 29 zł, użytkownicy otrzymają teraz 1,5 GB danych (zamiast 1 GB), zaś w pakiecie #DLA_MNIE_SUPER, kosztującym 59 zł (49 zł dla osób przenoszących numer) – 3 GB danych (zamiast 2 GB).

Oczywiście bez zmian pozostaje to, że korzystanie z aplikacji takich, jak Facebook i Facebook Messenger, Gadu Gadu oraz Ask.fm, jest darmowe.

Przypomnijmy, że w pakiecie #MI_WYSTARCZA dodatkowo dostajemy nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych i 100 minut na połączenia do wszystkich sieci w kraju, zaś w pakiecie #DLA_MNIE_SUPER nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w Polsce. Oba pakiety ważne są miesiąc od dnia aktywacji.

REKLAMA

Pakiet #MI_WYSTARCZA można aktywować krótkim kodem USSD *222*29#, zaś pakiet #DLA_MNIE_SUPER kodem *222*59# (osoby z przeniesionym numerem kodem *222*49#). Użytkownicy Virgin Mobile, którzy korzystają jeszcze z poprzedniej oferty “Bez kompromisów 2” powinni pamiętać, że aktywacja któregokolwiek z powyższych pakietów oznacza przejście do nowej oferty, w której nie otrzymamy już +50% gratis do każdego doładowania oraz 100 MB internetu do każdego doładowania za 10 zł lub więcej.

Startery i doładowania Virgin Mobile można nabyć na stronie internetowej operatora oraz w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Źródło: Virgin Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

8 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
XxX
XxX
9 lat temu

Powinni dać klientowi wybór – minuty, SMS-y, internet lub stara oferta. Takie kombinowanie nie zwiększy atrakcyjności oferty.

Sergey
Sergey
9 lat temu

Dopóki nie będzie można wybrać między tymi pakietami a bonusem 50% i 100 MB ja nie skorzystam 🙂

Oskarek
Oskarek
9 lat temu

Tak się zastanawiam, że ten pakiet za 49 zł wcale zły nie jest. Jak załaduję za pięć dych, to mam wszystko do usr*nia. Czy to dużo? W końcu to oferta na kartę przecież. A w wielu ofertach abonamentowych jest drożej, nie mówiąc już o ofertach na kartę, jak np. Heyah

regulator
regulator
9 lat temu

Oskarek 49 PLN pod warunkiem, że nie jesteś obecnym klientem VM (obecni mają 59), a nie każdemu chce się kombinować z podwójną zmianą operatora aby mieć za 49 coś, co np. w RBM można mieć za 29 (o jeden GB mniej). Dla mnie np. SMS mogą nie istnieć, nie używam i oferta “bez kompromisów 2” jak najbardziej mi odpowiada. Zobaczymy co Izzi (o ile wystartuje) pokaże.

Oskarek
Oskarek
9 lat temu

Ale oferta RBM, o której piszesz, to oferta na abonament. Tu masz Pre-Paid. I z tego co kojarzę, to również obecni klienci VM, którzy kiedyś przenieśli numer mają za 49 zł. Trzeba tylko użyć właściwego kodu USSD, tak mi się kojarzy

regulator
regulator
9 lat temu

Ok w RBM jest abonament, a to w VM można nazwać quasi-abonamentem.

Jacek (redakcja)
9 lat temu

Podpytałem na infolinii o cenę tego pakietu i dowiedziałem się, że cena 49 zł jest dla:

– nowych klientów, którzy przeniosą numer
– wszystkich klientów migrujących z taryfy 2012 (Bez kompromisów)

Trzeba tylko użyć właściwego kodu USSD, aby zapłacić 49 zł zamiast 59 zł: *222*49#

Cena 59 zł obowiązuje tylko klientów nowych, którzy zakupią lub aktywują nowy starter, tak wynika z informacji udzielanych przez konsultantów

DamiaN
DamiaN
9 lat temu

Już się zaczyna to, o czym pisałem wcześniej – powolne “tuningowanie” oferty. Najwyraźniej liczba osób przenoszących numer do nowej taryfy nie spełnia oczekiwań kierownictwa.

8
0
Skomentujx