Virgin Mobile – wkrótce 4 GB internetu mobilnego zamiast 5 GB w pakiecie #BEZLIMITU
Od 24 lutego b.r. użytkownicy pakietu #BEZLIMITU w Virgin Mobile Polska nie będą już mogli cieszyć się promocją, w ramach której wraz z zakupem pakietu otrzymywali 5 GB mobilnego internetu. Od 24 lutego operator wprowadza zmiany w tej ofercie. Jakie?
Dzisiaj pakiet #BEZLIMITU za 29 zł zawiera nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w Polsce oraz standardowo 2 GB mobilnego internetu. Jednak w ramach promocji (tzw. Dokładki) użytkownik kupujący pakiet otrzymuje nie 2 GB, a 5 GB mobilnego internetu. Niestety operator właśnie kończy tę promocję. Co oferuje w zamian? W zamian podniesiona zostaje standardowa wielkość pakietu danych z 2 GB do 4 GB.
W wielkim skrócie użytkownik kujący pakiet #BEZLIMITU otrzyma od 24 lutego b.r. za 29 zł miesięcznie nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w kraju oraz 4 GB mobilnego internetu.
Virgin Mobile pakiet #BEZLIMITU | ||
Cena pakietu | Zawartość do 23 lutego 2016 r. | Zawartość od 24 lutego 2016 r. |
29,00 zł | Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce | Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce |
Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce | Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce | |
Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki | Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki | |
5 GB internetu mobilnego | 4 GB internetu mobilnego | |
Darmowe aplikacje | Darmowe aplikacje |
W takiej sytuacji z pewnością ręce zaciera konkurencja. Nie tylko Mobile Vikings Polska, w której ostatnio sporo się zmieniło i o tym za chwilę, ale i Orange, dzięki ostatniej promocji dla przenoszących numer do Orange na kartę.
Przypomnijmy, że w Orange od kilku dni mamy promocję dla przenoszących numer do Orange na kartę z innej sieci, w ramach której można korzystać z pakietu, w którym za 28 zł miesięcznie mamy no-limit na rozmowy i SMS-y oraz aż 8 GB mobilnego internetu (więcej). Spore zmiany ostatnio wprowadziła też sieć Mobile Vikings Polska, która najpierw wprowadziła pakiet nielimitowanych MMS-ów (więcej), a następnie zniosła limit na gromadzony internet i wprowadziła nowe dodatkowe pakiety danych (więcej).
Jak teraz prezentuje się pakiet #BEZLIMITU w Virgin Mobile na tle najgroźniejszych konkurentów?
Operator | Virgin Mobile | Mobile Vikings | Orange | Lycamobile |
Pakiet/zawartość | 29,00 zł | 29,00 zł | 28,00 zł | 29,00 zł |
Rozmowy | Nielimitowane | Nielimitowane | Nielimitowane | Nielimitowane |
SMS-y | Nielimitowane | Nielimitowane | Nielimitowane | Nielimitowane |
MMS-y | Brak | Nielimitowane | Brak | Brak |
Internet mobilny | 4 GB | 4 GB | 8 GB | 5 GB |
Darmowe aplikacje | Tak | Tak | brak | brak |
To pierwsza w ostatnim czasie rezygnacja z tak istotnej i długotrwałej promocji tego operatora.
Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł
Szkoda tylko, że Virgin Mobile tak wzbrania się przed dodaniem tych nielimitowanych MMSów do pakietu. Tego 1GB mniej w pakiecie nie szkoda, bo Internet w Virgin Mobile i tak wolniej schodzi, bo jest taryfikowany co 5kb. Kto wie, może w końcu coś zdziałają z tymi MMSami…
Mobile Vikings posiada nielimitowany transfer internetu za korzystanie z aplikacji Facebook i Messenger.
Słuszna uwaga, już poprawiam. Nie wiem, jak mogło mi się wkleić „brak”…
I co ważne ma nielimitowane MMS-y 🙂
http://mvno-gsm.pl/forums/temat/virgin-mobile-polska/page/3/#post-7208
Karta Virgin Mobile z pakietem #Freemium zakupiona dwa miesiące temu loguje się do sieci Plus bez problemu. Czy możecie zbadać tę sprawę dostępu Virgin do Plusa u źródła czyli operatora? Czy to jakaś chwilowa anomalia czy stała współpraca?
Jasne. W poniedziałek wyślę zapytanie do Virgin. Napiszę albo tu i na forum, albo odrębnym tekstem. Zobaczymy, co odpiszą.
Wysłałem zapytanie to VM. Zrobiłem to już wczoraj, ale okazało się, że zmieniła się osoba kontaktowa i przed chwilą ponowiłem pytanie. Jeśli dostanę odpowiedź, dam znać.
Jak twierdzi CMOK w TM mają problem z logowaniem swoich kart na nadajnikach TM i „czasowo uruchomiono dostęp do sieci Plus”. Jak dla mnie należy chyba powiązać zmniejszenie ilości danych ze zmianą „partnera technologicznego” lub poszerzeniem roamingu krajowego
Otrzymałem odpowiedź z biura prasowego Virgin Mobile. Jutro postaram się zrobić o tym wpis (jeśli nie uda mi się jutro, zrobię to na pewno w piątek), tymczasem wklejam to, co otrzymałem:
„Partnerem infrastrukturalnym Virgin Mobile Polska jest Play, co oznacza, że nasz zasięg działa na takich samych zasadach jak u abonentów sieci Play. Rzeczywiście, może występować pewna różnica pomiędzy starszymi kartami z taryfą „Bez kompromisów” a tymi z taryfą „Wszystko”. Nowe posiadają szerszy zasięg, natomiast należy pamiętać, że jest on również zależny od polityki roamingowej naszego partnera.”