Virgin Mobile – wkrótce 4 GB internetu mobilnego zamiast 5 GB w pakiecie #BEZLIMITU

Od 24 lutego b.r. użytkownicy pakietu #BEZLIMITU w Virgin Mobile Polska nie będą już mogli cieszyć się promocją, w ramach której wraz z zakupem pakietu otrzymywali 5 GB mobilnego internetu. Od 24 lutego operator wprowadza zmiany w tej ofercie. Jakie?

Dzisiaj pakiet #BEZLIMITU za 29 zł zawiera nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w Polsce oraz standardowo 2 GB mobilnego internetu. Jednak w ramach promocji (tzw. Dokładki) użytkownik kupujący pakiet otrzymuje nie 2 GB, a 5 GB mobilnego internetu. Niestety operator właśnie kończy tę promocję. Co oferuje w zamian? W zamian podniesiona zostaje standardowa wielkość pakietu danych z 2 GB do 4 GB.

W wielkim skrócie użytkownik kujący pakiet #BEZLIMITU otrzyma od 24 lutego b.r. za 29 zł miesięcznie nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich w kraju oraz 4 GB mobilnego internetu.

Virgin Mobile pakiet #BEZLIMITU
Cena pakietu Zawartość do 23 lutego 2016 r. Zawartość od 24 lutego 2016 r.
29,00 zł Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce Nielimitowane rozmowy na komórki w Polsce
Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce Nielimitowane rozmowy na stacjonarne w Polsce
Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki Nielimitowane SMS-y krajowe na komórki
5 GB internetu mobilnego 4 GB internetu mobilnego
Darmowe aplikacje Darmowe aplikacje

W takiej sytuacji z pewnością ręce zaciera konkurencja. Nie tylko Mobile Vikings Polska, w której ostatnio sporo się zmieniło i o tym za chwilę, ale i Orange, dzięki ostatniej promocji dla przenoszących numer do Orange na kartę.

Przypomnijmy, że w Orange od kilku dni mamy promocję dla przenoszących numer do Orange na kartę z innej sieci, w ramach której można korzystać z pakietu, w którym za 28 zł miesięcznie mamy no-limit na rozmowy i SMS-y oraz aż 8 GB mobilnego internetu (więcej). Spore zmiany ostatnio wprowadziła też sieć Mobile Vikings Polska, która najpierw wprowadziła pakiet nielimitowanych MMS-ów (więcej), a następnie zniosła limit na gromadzony internet i wprowadziła nowe dodatkowe pakiety danych (więcej).

Jak teraz prezentuje się pakiet #BEZLIMITU w Virgin Mobile na tle najgroźniejszych konkurentów?

Operator Virgin Mobile Mobile Vikings Orange Lycamobile
Pakiet/zawartość 29,00 zł 29,00 zł 28,00 zł 29,00 zł
Rozmowy Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane
SMS-y Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane
MMS-y Brak Nielimitowane Brak Brak
Internet mobilny 4 GB 4 GB 8 GB 5 GB
Darmowe aplikacje Tak Tak brak brak

To pierwsza w ostatnim czasie rezygnacja z tak istotnej i długotrwałej promocji tego operatora.

Źródło/Fot: Virgin Mobile, wł 

9 komentarzy do “Virgin Mobile – wkrótce 4 GB internetu mobilnego zamiast 5 GB w pakiecie #BEZLIMITU

  • 29 stycznia 2016 at 12:31
    Permalink

    Szkoda tylko, że Virgin Mobile tak wzbrania się przed dodaniem tych nielimitowanych MMSów do pakietu. Tego 1GB mniej w pakiecie nie szkoda, bo Internet w Virgin Mobile i tak wolniej schodzi, bo jest taryfikowany co 5kb. Kto wie, może w końcu coś zdziałają z tymi MMSami…

    Odpowiedź
  • 29 stycznia 2016 at 17:16
    Permalink

    Mobile Vikings posiada nielimitowany transfer internetu za korzystanie z aplikacji Facebook i Messenger.

    Odpowiedź
    • JacekK
      29 stycznia 2016 at 17:54
      Permalink

      Słuszna uwaga, już poprawiam. Nie wiem, jak mogło mi się wkleić “brak”…

      Odpowiedź
    • JacekK
      30 stycznia 2016 at 09:59
      Permalink

      Jasne. W poniedziałek wyślę zapytanie do Virgin. Napiszę albo tu i na forum, albo odrębnym tekstem. Zobaczymy, co odpiszą.

      Odpowiedź
    • JacekK
      2 lutego 2016 at 14:42
      Permalink

      Wysłałem zapytanie to VM. Zrobiłem to już wczoraj, ale okazało się, że zmieniła się osoba kontaktowa i przed chwilą ponowiłem pytanie. Jeśli dostanę odpowiedź, dam znać.

      Odpowiedź
      • 2 lutego 2016 at 15:05
        Permalink

        Jak twierdzi CMOK w TM mają problem z logowaniem swoich kart na nadajnikach TM i “czasowo uruchomiono dostęp do sieci Plus”. Jak dla mnie należy chyba powiązać zmniejszenie ilości danych ze zmianą “partnera technologicznego” lub poszerzeniem roamingu krajowego

        Odpowiedź
    • JacekK
      3 lutego 2016 at 18:40
      Permalink

      Otrzymałem odpowiedź z biura prasowego Virgin Mobile. Jutro postaram się zrobić o tym wpis (jeśli nie uda mi się jutro, zrobię to na pewno w piątek), tymczasem wklejam to, co otrzymałem:

      “Partnerem infrastrukturalnym Virgin Mobile Polska jest Play, co oznacza, że nasz zasięg działa na takich samych zasadach jak u abonentów sieci Play. Rzeczywiście, może występować pewna różnica pomiędzy starszymi kartami z taryfą „Bez kompromisów” a tymi z taryfą „Wszystko”. Nowe posiadają szerszy zasięg, natomiast należy pamiętać, że jest on również zależny od polityki roamingowej naszego partnera.”

      Odpowiedź

Dodaj komentarz