Niespodziewanie przypomniała o sobie sieć telefonii komórkowej W naszej Rodzinie. Od marca b.r. dostępny jest tu Pakiet Pełny, który w niskiej cenie ma naprawdę imponująca zawartość – za 19 zł miesięcznie klient otrzymuje tysiące minut, SMS-ów, MMS-ów i aż 10 GB mobilnego internetu. Jakie są dokładne szczegóły tej oferty?
Nowy Pakiet Pełny dla Klientów to 4000 minut rozmów, 4000 SMS-ów i MMS-ów oraz 10 GB przestrzeni w Internecie. To wszystko za jedyne 19 zł miesięcznie. Oferta obowiązuje już jakiś czas, weszła w życie 1 marca b.r.
Skomplikowana aktywacja – tylko telefonicznie
Pakiet Pełny dla Klientów można aktywować telefonicznie pod numerem naszego biura telefonicznej obsługi 536 699 999, którego pracownicy służą wszechstronną informacją i pomocą w uruchomieniu funkcji. Pakiet Pełny jest pakietem cyklicznym. Odnawia się sam, oczywiście pod warunkiem posiadania środków na koncie. Jego miesięczny koszt to zaledwie 19 zł. Za tę kwotę uzyskujemy dostęp do następujących usług: 10 GB transmisji danych w Internecie, 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów lub MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po zakończeniu pakietu niewykorzystane limity usług przepadają, a więc opłaca się jak najszybciej i jak najpełniej korzystać z tej oferty.
Dodatkowe pakiety danych
Po wykorzystaniu usługi głosowej lub SMS/MMS w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS/MMS będą rozliczane zgodnie z cennikiem. Po przekroczeniu limitu na usługę transmisji danych zostanie ograniczona prędkość przesyłania danych do 32 kbit/s (górna granica prędkości). W celu zwiększenia szybkości transmisji danych należy dokupić dodatkowy limit transmisji danych, który jest ważny w bieżącym okresie ważności Pakietu Pełnego. Można też kupić doładowanie dodatkowego limitu 500 MB transmisji danych w Internecie, wybierając na klawiaturze telefonu *121*11*11# (koszt 3,50 zł). Natomiast *121*11*12# (koszt 10 zł) wybieramy przy aktywacji dodatkowego limitu 3GB transmisji danych.
Opłaty za usługę
Opłacać ją można nie tylko przelewem w placówce Kasy Stefczyka, ale również z domu za pomocą konta internetowego (doładowanie konta). Warto wiedzieć, że Kasa Stefczyka umożliwia internetowy dostęp do konta przez 24 godziny na dobę w ramach usługi bankowości elektronicznej.
Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności za usługi telefonii „w naszej Rodzinie” jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Usługę taką włącza się tylko raz – co miesiąc odnawia się sama bez konieczności wpisywania kodu. Wszelką pomocą abonentom telefonii „w naszej Rodzinie” służą pracownicy Biura Obsługi Klienta tej sieci. Wystarczy zadzwonić pod numer infolinii: 536 699 999 (koszt połączenia abonentów telefonii „w naszej Rodzinie” to 9 gr za minutę). Można też napisać e-mail na adres: biuro@polskiesiecicyfrowe.pl. Infolinia czynna jest w godz. 8.00–20.00 od poniedziałku do piątku.
Sieć komórkowa W naszej Rodzinie działa na zasięgu sieci Plus.
Chcesz wiedzieć co ciekawego dzieje się w ofertach sieci komórkowej W naszej Rodzinie? Zajrzyj tutaj >>. Więcej informacji o Polskich Sieciach Cyfrowych można znaleźć również na naszym Facebooku oraz Twitterze.
Źródło/Fot: Polskie Sieci Cyfrowe / Print Screen
Ależ mega oferta… W LycaMobile Pakiet S za 20 zł no limit połączenia i SMS (brak usługi MMS) oraz 30GB (przechodzą na następny miesiąc). Lipa, a nie oferta.
Jak kupisz pakiet online to nawet 35 GB….
Świetny pakiet i jest to polska firma!