Sieć komórkowa w naszej Rodzinie przygotowała promocję z okazji swoich 6. urodzin. Wszyscy, którzy w czasie trwania promocji przeniosą swój numer telefonu do sieci w naszej Rodzinie z innej sieci, mogą liczyć na bonus w wysokości 40 zł. Operator przypomina również o innych ofertach, z których mogą skorzystać klienci operatora.
Marka w naszej Rodzinie powstała z inspiracji systemu SKOK oraz środowiska Radia Maryja 6 lat temu i jest telefonią na kartę. Istnieje po to, by łączyć bliskich sobie ludzi, by ułatwiać kontakt z rodziną i przyjaciółmi. Aby korzystać z jej usług, nie trzeba podpisywać żadnej umowy. Wystarczy w placówce Kasy Stefczyka kupić starter z nowym numerem telefonu. Jeśli użytkownik korzysta z usług innego operatora i chce zachować dotychczasowy numer, można go łatwo przenieść do w naszej Rodzinie, załatwiając formalności w placówce Kasy Stefczyka (z wyjątkiem placówek partnerskich). Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, wypełnić i podpisać wniosek o przeniesienie numeru, podając swoje dane (imię i nazwisko, pesel, numer dokumentu, adres – informacje te muszą być zgodne z tymi, które podałeś obecnemu operatorowi przy rejestracji numeru) i określić, w jakim terminie numer ma być przeniesiony.
Zwykle w telefonii w naszej Rodzinie na przenoszących numer czeka premia w wysokości 20 zł za pierwsze doładowania kwotą 25 zł. Z okazji urodzin telefonii kwota ta została podwojona. Ci, którzy zdecydują się na przeniesienie numeru w okresie od 4 grudnia 2017 roku do 31 stycznia 2018 roku, otrzymają na dobry początek 40 zł premii. To nie koniec wiadomości, ponieważ wszyscy abonenci – zarówno nowi, jak i Ci z dłuższym stażem – mogą skorzystać z wielu innych obowiązujących już promocji.
Operator przypomina m. in. naszPakiet Minut i SMS/MMS, który zawiera 4000 minut na rozmowy do wszystkich sieci (również na numery stacjonarne) oraz 4000 SMS-ów/MMS-ów. Wszystkie wymienione limity są ważne przez 30 dni. Po wykorzystaniu usług w danym okresie rozliczeniowym kolejne połączenia lub SMS-y/MMS-y będą rozliczane zgodne z cennikiem. By aktywować ten pakiet, wystarczy wpisać na telefonie kod sterujący *136*11*07# (koszt 25 zł), wcześniej jednak trzeba zadbać, by na koncie telefonicznym znalazła się odpowiednia dla danego pakietu kwota. Przelew można zrobić w placówce Kasy Stefczyka lub z domu za pomocą konta internetowego i usługi e-skok. Najwygodniejszym rozwiązaniem kwestii płatności jest zlecenie stałe na przelew kwoty będącej kosztem wybranego pakietu na konto operatora. Ponieważ jest to pakiet cykliczny, to usługę włącza się tylko raz – co miesiąc usługa odnawia się sama, bez konieczności wpisywania kodu.
W naszej Rodzinie przypomina również o tańszych połączeniach wewnątrz sieci – tylko 9 groszy za minutę.
Promocja z bonusem za przeniesienie numeru potrwa w okresie od 4 grudnia 2017 roku do 31 stycznia 2018 roku.
Sieć komórkowa w naszej Rodzinie wystartowała 3 grudnia 2011 roku. Działą na zasięgu sieci Plus.
Źródło/Fot: w naszej Rodzinie / Print Screen
dla starszych osób które korzystają tylko z dzwonienia i okazjonalnie z sms/mms polecam A2Mobile pakiet pez limitu rozmów za 9,90zł, chyba jeszcze kilka innych operatorów ma to za 10zł.
Nie polecam nikomu wNaszejRodzinie od Rizika ani też wRodzinie (stagnacja i wsteczna oferta wprowadzona podczas utworzenia sieci). Masę osób pewnie się cieszy że już u nich nie jest i mogli swoje ZŁOTE numerki przenieść do Virgin do FreeMium (najlepsze wyjście w Polsce).
Sieć wRodzinie zmieniła swoją ofertę od momentu wprowadzenia jej na rynek, potaniały choćby ceny minut, SMS-ów, czy internetu.