MVNO-GSM.PL

Innowacyjny blog telekomunikacyjny o alternatywnym obliczu telekomunikacji. Najlepsze oferty operatorów GSM, wszystko o MVNO, aktualności z branży telekomunikacyjnej i nie tylko

Pozostałe

Wielka awaria T-Mobile po pożarze na warszawskim Annopolu – jest komunikat operatora

Od wczoraj (31 stycznia) klienci T-Mobile mają poważne problemy z działaniem usług. Wszystko przez pożar, do którego doszło wczoraj w pobliżu budynku T-Mobile na warszawskim Annopolu, gdzie spłonęła hala magazynowa. W wyniku pożaru ucierpiała infrastruktura należąca do operatora.

Na naszą redakcyjną skrzynkę e-mail piszą klienci, którzy od wczoraj są odcięci od usług. W związku z zaistniałą sytuacją T-Mobile wydał w tej sprawie komunikat, który poniżej cytujemy w całości:

W wyniku pożaru, który miał miejsce wczoraj w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Dzięki zabezpieczeniom stosowanym w naszym data center, pomimo krytycznych warunków w jakich znalazła się infrastruktura firmy, znaczną jej część przenieśliśmy do zapasowego centrum danych. Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych.
Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMSów oraz doładowywaniu kart prepaid. W pełni dostępne są doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl.
Niedostępne są niektóre usługi świadczone dla klientów biznesowych. Nasi specjaliści nieprzerwanie współpracują z klientami, aby jak najszybciej przywrócić działanie dostarczanych im usług.
Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T‑Mobile. Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów w ostatnich godzinach. Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających.
Pragniemy także podziękować wszystkim służbom oraz osobom zaangażowanym w akcję ratowniczą za ich pomoc i profesjonalizm w tej trudnej sytuacji.

Problemy, które wywołał wspomniany pożar, dotknęły też m. in. Pocztę Polską. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Pomimo oświadczenia operatora klienci wciąż skarżą się na nieprawidłowe działanie niektórych usług.

Źródło/Fot: T-Mobile

***
Stronę tworzymy na internecie mobilnym
OTVARTA
Znajdziesz nas w:
tekst alternatywnytekst alternatywny
Subscribe
Powiadom o
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 komentarzy
Inline Feedbacks
Wyświetl więcej komentarzy
perxenat
perxenat
6 lat temu

Nie działa *101# we frii. No i zagwozdka: czy to skutek awarii, czy awaria już usunięta i system pracuje już w trybie normalnym…

Zibra
Zibra
6 lat temu

Dali rade na spokojnie i wizerunkowo i z rozwiazaniem tego, dobrze ze maja cos takiego jak zapasowe centrum.

2
0
Skomentujx