Wielka awaria T-Mobile po pożarze na warszawskim Annopolu – jest komunikat operatora

Wielka awaria T-Mobile po pożarze na warszawskim Annopolu – jest komunikat operatora

1 lutego 2019 2 przez Redakcja
Od wczoraj (31 stycznia) klienci T-Mobile mają poważne problemy z działaniem usług. Wszystko przez pożar, do którego doszło wczoraj w pobliżu budynku T-Mobile na warszawskim Annopolu, gdzie spłonęła hala magazynowa. W wyniku pożaru ucierpiała infrastruktura należąca do operatora.

Na naszą redakcyjną skrzynkę e-mail piszą klienci, którzy od wczoraj są odcięci od usług. W związku z zaistniałą sytuacją T-Mobile wydał w tej sprawie komunikat, który poniżej cytujemy w całości:

W wyniku pożaru, który miał miejsce wczoraj w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Dzięki zabezpieczeniom stosowanym w naszym data center, pomimo krytycznych warunków w jakich znalazła się infrastruktura firmy, znaczną jej część przenieśliśmy do zapasowego centrum danych. Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych.
Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMSów oraz doładowywaniu kart prepaid. W pełni dostępne są doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl.
Niedostępne są niektóre usługi świadczone dla klientów biznesowych. Nasi specjaliści nieprzerwanie współpracują z klientami, aby jak najszybciej przywrócić działanie dostarczanych im usług.
Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T‑Mobile. Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów w ostatnich godzinach. Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających.
Pragniemy także podziękować wszystkim służbom oraz osobom zaangażowanym w akcję ratowniczą za ich pomoc i profesjonalizm w tej trudnej sytuacji.

Problemy, które wywołał wspomniany pożar, dotknęły też m. in. Pocztę Polską. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Pomimo oświadczenia operatora klienci wciąż skarżą się na nieprawidłowe działanie niektórych usług.

Źródło/Fot: T-Mobile

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***