Zapierający dech w piersiach pojedynek rzeczników prasowych Orange i Play. Powód? Play’owskie 5G Ready

Już nie pamiętam, kiedy zaczęła się “mięta”, jaką czują do siebie niewątpliwie rzecznicy prasowi pomarańczowej i fioletowej sieci. Ich PR-owe potyczki to dla mnie już prawdziwa uczta. Właśnie podziwiam kolejną już rundę tej sportowej gali. Jaki powód tym razem? Marketingowy produkt 5G Ready w Play.

Naprawdę szczerze uwielbiam PR-owe potyczki rzeczników prasowych Orange i Play 🙂 Był nawet okres, w którym Marcin Gruszka przed choćby malutkim nawiązaniem do rzecznika Orange nie mógł się powstrzymać nawet przy okazji nakręcania kolejnych odcinków vloga. Ich pojedynki to naprawdę zapierająca dech w piersiach telenowela.

Odcinków telenoweli było wiele i można powiedzieć, że to nie tylko kolejny jej odcinek, ale nawet kolejny już sezon 🙂 Nowy sezon to odcinki o śmiesznym (przepraszam, ale nie potrafię nazwać tego inaczej) produkcie marketingowym Play – 5G Ready. Co to takiego? To zaawansowana technologicznie wersja technologii 4G udająca właśnie sieć 5G, której w Polsce póki co nie ma i jeszcze przez ładnych parę lat nie będzie. Obecnie w Polsce trwają jedynie testy tej technologii, głównie w laboratoriach.

Co w bieżących odcinkach telenoweli? Po zaprezentowaniu przez Play marki 5G Ready (celowo unikam tu słowa “sieci”, bo Play nie ma żadnej sieci 5G) rzecznik Orange Wojciech Jabczyński nazwał ją wyrobem czekoladopodobnym.

Przy tej okazji uczynni ludzie zaczęli mi przypominać inne erzace: kawa Inka smakowała prawie jak Arabica, „pepegi”, zastępowały trampki, a jeansy „Komesy” lub „Szariki” udawały Wranglery. Tak urodził mi się w głowie szybki konkurs na weekend.

– pisze na blogu Orange rzecznik prasowy operatora Wojciech Jabczyński.

Z tej okazji nawet ogłosił na blogu konkurs. Wygrać można 5 kg wybornej, prawdziwie czekoladowej, czekolady. Wystarczy w komentarzach pod wpisem napisać komentarz o najbardziej tandetnych erzacach (substytutach, zamiennikach) epoki PRL.

Trzeba przyznać, że rzecznik Orange konsekwentnie, widząc chwianie się na nogach swojego przeciwnika, rozgrywa to PR-owo, ciągle grillując kolegę po fachu.

A co na to rzecznik Play? Prezentując kolejną listę nowych miejscowości z zasięgiem 4G LTE (tak na marginesie – kiedy listy miejscowości z 5G Ready?) stwierdza, że jego pomarańczowy kolega jest coraz bardziej czekoladowy.

Pośmialiśmy się i pożartowaliśmy, więc teraz przejdźmy do poważniejszych rzeczy. Panowie, żebyście byli tak samo aktywni wtedy, gdy coś złego z punktu widzenia klientów dzieje się z siecią. Wtedy jednak niestety nie jesteście tak aktywni, jak wówczas, gdy zajmujecie się sobą…

Źródło zdjęć: Flickr / Autor simononly

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

Dodaj komentarz

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o